Guru na wykładach w Warszawie

Data: 2010-10-13 00:22:45
Autor: Dieter
Guru na wykładach w Warszawie
Jeżeli ktoś czytał sztandarową, uznaną na całym świecie książkę "Giełda, wolność, pieniądze", to warto wiedzieć, że już w czerwcu przyszłego roku jej autor - Dr Van Tharp będzie w Warszawie prowadził swoje wykłady. Myślę, ze warto skorzystać i dowiedzieć się, jak inwestuje sławny guru giełdowy.

http://www.vantharp.pl/aff/html

Dieter

Data: 2010-10-12 23:44:05
Autor: Jan Burkacki
[...]

Tharp nie jest inwestorem a jedynie pisarzem i marriotogadaczem.
Pierwsza książka była faktycznie ciekawa choć już SuperTrader z 2008
mnie jedynie rozczarowała.

Interesująca była wymiana zdań pomiędzy Tharprem a legendarnym
traderem - Edem Seykotą na jego blogu.
'
Ed napisał Tharpowi min.

"Jeśli szukasz informacji na temat zarządzania kapitałem, zajrzyj do
linku z zarządzaniem ryzykiem na moje stronie, dział Resources.
Twoje pojęcie "rynku pieniężnego" wydaje się być pewnego rodzaju
psychologicznie w sprzeczności z pojęciem własności prywatnej. Możesz
rozważyć zrozumienie tego pojęcia  jako punkt wejścia w Twoich
dywagacjach.
Możesz także rozważyć dodanie rozdziału do książki o swoich osobistych
doświadczeniach z trading-iem. W przeciwnym razie warto rozważyć
zmianę tytułu książki na "Pisanie jako droga do finansowej wolności"

Więcej http://www.seykota.com/tribe/FAQ/2006_Mar/21/index.htm i
http://www.seykota.com/tribe/FAQ/2006_Mar/01/index.htm

Data: 2010-10-13 13:50:48
Autor: Dieter
Guru na wykładach w Warszawie
Sa tacy, ktorzy mysla odmiennie. Polecam wpis Pana Robert Mylogi:

http://www.goldenline.pl/forum/1983690/van-tharp-w-polsce/s/1

D.

Data: 2010-10-13 05:42:48
Autor: Jan Burkacki
On 13 Paź, 13:50, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Sa tacy, ktorzy mysla odmiennie. Polecam wpis Pana Robert Mylogi:

http://www.goldenline.pl/forum/1983690/van-tharp-w-polsce/s/1

Dyskusja na Goldeline robi się faktycznie ciekawa .

Data: 2010-10-13 15:59:17
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-13 14:42, Jan Burkacki pisze:
[...]

Banda idiotow i frajerow

Data: 2010-10-13 09:00:42
Autor: eost
Guru na wykładach w Warszawie
Myślę, ze warto skorzystać i dowiedzieć się, jak inwestuje sławny guru giełdowy.

Kim jesteś i co zrobiłeś z Dieterem? :>

--
eost.

Data: 2010-10-13 09:52:37
Autor: alibaba8
Guru na wykładach w Warszawie
> Myślę, ze warto skorzystać i dowiedzieć się, jak inwestuje sławny guru > giełdowy.

Kim jesteś i co zrobiłeś z Dieterem? :>

-- eost.
Jak to? Tym co zwykle, gościem pragnącym wyciągnąć kasę od innych. Nie udało się na giełdzie bezpośrednio to może uda się na szkoleniach. Grunt to siać miraże.

Data: 2010-10-13 09:24:48
Autor: walter

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i92n3n$d8g$1news.onet.pl...
[...]

Podejrzanie niska cena szkolenia.
Znam wyższe, krajowe.
Widać misiu jest cienki.

Data: 2010-10-13 13:54:58
Autor: Dieter
Guru na wykładach w Warszawie
Pamietaj, ze rynki kapitalowe, to nie tylko Polska i jej Rostowski lub Belka. BTW zebym poszedl na ich wyklady, to oni musieliby mi doplacic, bo oprocz podnoszenia podatkow i zadluzania niczego innego nie potrafia.  Skoro ten Van Tharp jest taki cienki, to dlaczego ciagle mu placa za mowienie tych rzeczy tyle kasy???

D.

Data: 2010-10-13 12:18:29
Autor: XXL
Guru na wykładach w Warszawie
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Pamietaj, ze rynki kapitalowe, to nie tylko Polska i jej Rostowski lub Belka. BTW zebym poszedl na ich wyklady, to oni musieliby mi doplacic, bo oprocz podnoszenia podatkow i zadluzania niczego innego nie potrafia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeżeli znasz inne, lepsze sposoby - realne do wprowadzenia w warunkach
demokracji w kraju gdzie żyje 38 mln obywateli, niż to co proponują
krytykowani przez Ciebie J.Rostowski i M.Belka to przedstaw swoje tezy wraz z
dokładnymi wyliczeniami.
 p.s. Co z Twoimi prognozami dla giełd opartymi na cyklach ? Pisałeś, że fala wzrostowa miała wyczerpać się w lipcu i mieliśmy już być w
silnej fali spadkowej. Jak rozumiem ta prognoza była niewypałem ?

Data: 2010-10-13 14:42:46
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-13 14:18,  XXL pisze:
[...]

Jakiej demokracji co ty pierdolisz

Data: 2010-10-13 21:02:32
Autor: Dieter
Guru na wykładach w Warszawie
Stary, obudz sie w koncu. Rostowski, Tusk, Belka i cale to PO zrobilo Cie w buca, a Ty dalej swoje. Kolesie nie robia nic oprocz podnoszenia podatkow, zadluzania Polakow 300 mln zl dziennie i zapewniania, ze jestesmy zielona wyspa.

D.

Data: 2010-10-14 10:47:55
Autor: Jan Strybyszewski
Dieter pisze:
[...]

W polsce jak widze dalej mamy 38mln lekarzy, trenerow pilki noznej i ministrow finansow.

Data: 2010-10-13 14:06:35
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-13 13:54, Dieter pisze:
[...]

Bo nakreca frajerow, zeby mysleli ze to cos super i lepsze od warzywniaka z marchewka.

Data: 2010-10-13 14:12:29
Autor: Dieter
Guru na wykładach w Warszawie
Na kogo wyklad bys poszedl?

D.

Data: 2010-10-13 14:16:15
Autor: konieczko
Guru na wykładach w Warszawie
W dniu 2010-10-13 14:12, Dieter pisze:
Na kogo wyklad bys poszedl?

Na tego kto daje darmowe piwko, jak juz mamk sluchac pierdolenia kotka za pomoca mlotka to najlepiej w milej atmosferze.

Data: 2010-10-14 10:20:18
Autor: Endriu
Guru na wykładach w Warszawie
Na tego kto daje darmowe piwko, jak juz mamk sluchac pierdolenia kotka za pomoca mlotka to najlepiej w milej atmosferze.

Kolego Konieczko, mógłbys się troche bardziej wysilić jeżeli chodzi o te twoje komentarze, bo jeżeli dalej będziesz prezentował taki poziom to grupa uzna cię za zwykłego prostego chama ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-13 20:27:15
Autor: walter

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i946mj$st6$1news.onet.pl...
[...]

nie wiesz???
topią w kółko i myślą że jak zapłacą, to przestaną topić a zaczną zarabiać

cytowaleś coś tam laurke jakiegos misia po szkoleniu w stylu "nic nie wiedziałem do tej pory, otworzyły mi sie oczy, bedzie dobrze, przecież musi być dobrze, było fajnie, fajni ludzie, mówił tak mądrze że nie wszystko ogarniam ale mogłem kupić materiały dodatkowe, piwo i duża kolacja, super"
tak to wygląda
niech przysle equity po roku to zobaczymy, reszta to pukanie kotka za pomoca młotka

Data: 2010-10-14 01:13:20
Autor: walter
[...]

jeszcze jedna złota myśl w odpowiedzi na te złota myśl:)

wiesz, stary, dziwne że ktoś tyle płaci na spędzie wręcz stadionowym
nie zastanawia Cie to? [retoryczne]
jakie tam tajemnice sa przekazywane ktorych nie znaja uczestnicy innych spedow i czytelnicy ton druków?

druga:

a po kiego płacić za koncert Floydów skoro mam płyte na której nie fałszują i zawsze śpiewaja to samo, co nie wwale do napedu

trzecia:

moja stara klaskała na amłeju

Data: 2010-10-14 10:46:15
Autor: eost
Guru na wykładach w Warszawie
Skoro ten Van Tharp jest taki cienki, to dlaczego ciagle mu placa za mowienie tych rzeczy tyle kasy???

A wiesz ile placa Walesie, Balcerowiczowi, Buzkowi, Rostowskiemu? Hoho! To tak samo jak z tym, ze ludzie masowo czytaja durne ksiazki, sluchaja prostej muzyki i ogladaja bezwartosciowe filmidla. Wyswietl w kinie Tarkowskiego czy Paradżanowa - ciekawe ile osob przyjdzie (a ile z nich cos zrozumie..)
Ja mam taka zasade "albo cos jest dobre, albo popularne".
Zreszta nie ma co pisac, bo dobrze o tym wiesz. Tylko udajesz.

--
eost.

Data: 2010-10-14 23:11:16
Autor: walter
Guru na wykładach w Warszawie
D. - stary, a Ty przypadkiem tego nie organizujesz???

Data: 2010-10-15 12:33:15
Autor: Dieter
Guru na wykładach w Warszawie
D. - stary, a Ty przypadkiem tego nie organizujesz???

Odp. A co w tym zlego?

D.

Data: 2010-10-15 10:45:51
Autor: XXL
Guru na wykładach w Warszawie
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): D. - stary, a Ty przypadkiem tego nie organizujesz???

Odp. A co w tym zlego?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak rozumiem z Twojego anonsu, dr Van Tharp to wybitny ekspert, specjalista i
praktyk.

W odróżnieniu od grupy teoretyków i pasożytów żyjących na koszt podatników -
L.Balcerowicza, W.Rozłuckiego, M.Belki czy J.Rostowskiego  :-)

Data: 2010-10-15 13:23:22
Autor: Dieter
Guru na wykładach w Warszawie
Porownanie wyjatkowo slabe. Z tego co wiem, to Van Tharp nigdy nie byl ministrem finansow, a wiec nie zyl na koszt podatnika. D.

XXL

Data: 2010-10-15 12:57:12
Autor: walter

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:6a48.000001b4.4cb82debnewsgate.onet.pl...
D. - stary, a Ty przypadkiem tego nie organizujesz???

Odp. A co w tym zlego?

nic, tylko pytam

Data: 2011-05-25 15:50:12
Autor: hurts
_Guru_na_wykładach_w_Warszawie

walter, o to własnie chodzi, że Dieter organizuje to szkolenie i z rasowego tradera zamienił się w specjalistę od reklamy :)

Data: 2011-06-08 06:42:12
Autor: rafka
Czy guru "wstydzi się" Polski, czy może...
Zastanawia mnie, czemu od kilku miesiecy na oficjalnych stronach instytutu Tharpa nie bylo nawet wzmianki o wykladach w Polsce.
Stan utrzymuje sie do dzis mimo zajawki "Van Tharp is in Europe This Summer! "
NIC o warszawskim spotkaniu
W kalendarzu wydarzen rowniez pustka:http://www.vantharp.com/workshop.asp

I wreszcie wczoraj dostaje subskrybowany od lat mailing z IITM z informacją

Van Tharp Is Speaking in Warsaw, Poland!
[...]
(This is not a Van Tharp Institute Event. All registrations and inquiries must go through Akademia Inwestoria)

Wiadomo, ze Tharp mial troche problemow w ostatnich latach (zostal wyrolowany przez jednego z uczniow), ale skąd taki chłod i dystans.

Data: 2011-06-09 12:55:14
Autor: skippy
Czy guru "wstydzi się" Polski, czy może...
banan z zerowym wolumenem od pół roku?

Guru na wykładach w Warszawie