Guz na oponie

Data: 2014-12-15 19:33:09
Autor: Jacek Maciejewski
Guz na oponie
Dnia Mon, 15 Dec 2014 19:23:55 +0100, ivo.andric napisał(a):

opona to kenda 831a z przebiegiem ok 9kkm. pompowana do 4,2-4,4 at

Strasznie dużo pompujesz. Ja tam nie przekraczam 3 atm.
IMO możesz dać ją na przód i mniej pompować, jakieś 2,5, powinno dać się
jeździć. Swoją drogą, 9 tys. to niezły wynik. U mnie tylna wytrzymuje
ok. 5 tys. no ale ja jeżdżę z bagażem.
PS: hej, popatrzyłem jeszcze raz i widzę jeszcze wąsy na bocznych
klockach. I ta opona ma 9 tys?? Nie wierzę.
--
Jacek

Data: 2014-12-15 19:46:22
Autor: ivo.andric
Guz na oponie
Jacek Maciejewski wrote:

> [...]

PS: hej, popatrzyłem jeszcze raz i widzę jeszcze wąsy na bocznych
klockach. I ta opona ma 9 tys?? Nie wierzę.

kupiona tu:
http://www.activsport.eu/product-pol-7280-Opona-26-x-1-75-K831A-black.html

zamowilem ja 11 marca 2014 i zalozylem na rower jak licznik wskazywal ok
700 km. wczoraj dojezdzilem do 9630 km. trasy to zwykle asfaltem z
miasta do lasu a tam w wiekszosci szuter i troche ubitego piachu. ciezko
ocenic to procentowo ale 50/50 to jakies przyblizenie. sam jestem
zaskoczony ich wytrzymaloscia :D

na poczatku ta opona robila za przednia ale w wakacje robilem przekladke
ramy i przy okazji zamienilem opony przod-tyl.
od czasu do czasu robilem zdjecia bieznika i jak chcesz to moge poszukac
jak wygladaly w konkretnym dniu (exif ze zdjec)

poprzednio jezdzilem na semislickach (roznych) i zalozylem kendy ze
wzgledu na duza ilosc snejkow. kilkanascie sztuk na rok bywa upierdliwe.
na tych kendach do tej pory mam 4 :)

ivo

Data: 2014-12-15 14:32:56
Autor: Ignac
Guz na oponie
W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 19:46:25 UTC+1 użytkownik ivo.andric Reklamować wadliwy produkt można do 2 lat!

Data: 2014-12-15 22:33:24
Autor: piecia aka dracorp
Guz na oponie
Dnia Mon, 15 Dec 2014 14:32:56 -0800, Ignac napisał(a):

Reklamować wadliwy produkt można do 2 lat!

powodzenia.

--
piecia aka dracorp

Data: 2014-12-16 00:37:14
Autor: mt
Guz na oponie
W dniu 2014-12-15 23:32, Ignac pisze:
W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 19:46:25 UTC+1 użytkownik ivo.andric

Reklamować wadliwy produkt można do 2 lat!

Pod warunkiem, że produkt jest wadliwy, tu jest normalne zużycie eksploatacyjne, więc o czym bredzisz?

--
marcin

Data: 2014-12-16 08:27:31
Autor: bans
Guz na oponie
W dniu 2014-12-15 o 23:32, Ignac pisze:

Reklamować wadliwy produkt można do 2 lat!

O, widzę że Ignac ciągle w dawnej formie umysłowej...

--
bans

Data: 2014-12-16 10:12:21
Autor: ivo.andric
Guz na oponie
Jacek Maciejewski wrote:

Dnia Mon, 15 Dec 2014 19:23:55 +0100, ivo.andric napisał(a):

> opona to kenda 831a z przebiegiem ok 9kkm. pompowana do 4,2-4,4 at

Strasznie dużo pompujesz. Ja tam nie przekraczam 3 atm.

przy 3 od razu czuje ze gorzej sie turla :(

I ta opona ma 9 tys?? Nie wierzę.

specjalnie dla ciebie wybralem fotki gdzie choc troche widac opony i
licznik: http://pokazywarka.pl/uhhrk4/

w exif mozesz sprawdzic date zrobienia zdjecia

ivo

Data: 2014-12-16 10:57:59
Autor: JDX
Guz na oponie
On 2014-12-15 19:33, Jacek Maciejewski wrote:
[...]
U mnie tylna wytrzymuje ok. 5 tys. no ale ja jeżdżę z bagażem.
Albo raczej kiepskie opony kupujesz. :-)

PS: hej, popatrzyłem jeszcze raz i widzę jeszcze wąsy na bocznych klockach. I ta opona ma 9 tys?? Nie wierzę.
A mnie to wcale nie dziwi, że opona z takim bieżnikiem wytrzymała 9kkm.

Data: 2014-12-16 12:29:25
Autor: bans
Guz na oponie

opona to kenda 831a z przebiegiem ok 9kkm. pompowana do 4,2-4,4 at

Strasznie dużo pompujesz. Ja tam nie przekraczam 3 atm.

Oczywiście masz takie same opony?
Pytanie retoryczne, bo założę się, że masz inne. To raz.

A dwa - w tych Kendach maksymalne ciśnienie to 4,5, a zatem na asfalt jak najbardziej lepiej nabić blisko maksimum. Przy 3 to takie opony zaczynają stawiać wyczuwalnie więszy opór na asfalcie...

--
bans

Guz na oponie