Guzik byl niewylaczony !!!

Data: 2011-11-05 12:11:41
Autor: jerzy.n
Guzik byl niewylaczony !!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:d5964f49-f3ed-4614-ad00-ed859d0a1156g7g2000vbv.googlegroups.com...
Bohaterscy piloci zapomnieli wylaczyc jakis guzik.
Juz od poczatku mi to smierdzialo....buaaaahaaaaaa...

Smiac mi sie tylko chcialo, jak sie wszyscy brandzlowali tym
bohaterstwem, no i sie "lansowali" - z
Panem Prezydentem na czele.

Sami durnie !

Sam jestes duren podajac jakies wiadomosci typu magiel, Amerykanie maja tak opracowane procedury ze nawet zdjecie spodni jest dokladnie opisane i czynnosci z tym zwiazane .Taka mozliwosc istniala w prezydenckim samolocie prod.CCCP gdzie istniala mozliwosc dowolnego obejscia kazdej procedury.Mala uwaga , do ladowanie na wskazaniach ILS-u trzeba miec uprawnienia , tamci nie posiadali zadnych waznych uprawnien ...

Data: 2011-11-05 05:01:24
Autor: Marek
Guzik byl niewylaczony !!!
On Nov 5, 12:11 pm, "jerzy.n" <dobieszc...@onet.eu> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:d5964f49-f3ed-4614-ad00-ed859d0a1156g7g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

uwaga , do ladowanie na wskazaniach ILS-u trzeba miec uprawnienia , tamci
nie posiadali zadnych waznych uprawnien ...

To brandzluj sie dalej, razem z innymi....

Data: 2011-11-05 15:08:33
Autor: Leprechaun
Guzik byl niewylaczony !!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:aee8583a-9eb6-40aa-af3d-56d46c2586e5m19g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

nie posiadali zadnych waznych uprawnien ...

To brandzluj sie dalej, razem z innymi....

Masz cos do powiedzenia smieciu? Jak nie to: http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-05 10:14:01
Autor: Marek
Guzik byl niewylaczony !!!
On Nov 5, 3:08 pm, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:aee8583a-9eb6-40aa-af3d-56d46c2586e5m19g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

> nie posiadali zadnych waznych uprawnien ...

To brandzluj sie dalej, razem z innymi....

BomBel- Hide quoted text -

Robienie bohatera z kogos, kto cos najpierw spierdolil, a potem udalo
mu sie jakos z tego wyjsc, bez spowodowania ofiar w ludziach, osmiesza
Polske i Polakow.
Moze Wrona nie jest niczemu winny, ale , jesli inni spieprzyli ( np.
wieza kontroli lotow) to naglasnianie calej sprawy i tak  przynosi nam
wstyd.

Dlatego uwazam, ze prezydent przedwczesnie sie lansowal, zanim
dowiedzial sie , jak to sie wszystko odbylo.

Ci dwaj Amerykanie pokazali naszym "fachowcom" , ze sa niedoszkolonymi
dupkami, a wy, ktorzy sie tym zachlystujecie, zwyklymi palantami.

Data: 2011-11-05 18:37:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Guzik byl niewylaczony !!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:d574d00d-ffc8-47b7-b580-300fec1c6db2v8g2000vbe.googlegroups.com...

[...]

======================================

A mozesz powiedziec, co ci Amerykanie pokazali naszym fachowcom i skad to wiesz?

Jesli twoja wiedza pochodzi z "Naszego Dziennika" to przypominam ci, ze ci "wszystkowiedzacy" napisali, ze przycisk "Uchod" w autopilocie dziala nawet wtedy, gdy nie ma ILS. I ze to wlasnie okazalo sie po przeprowadzeniu eksperymentu z TU-154 nr 102. W istocie bylo to zmyslona bzdura, ale pisiaki przyjeli te wiadomosc jako prawde objawiona i przez dluzszy czas walkowali te wiadomosc na wszelkie sposoby.
Radze spuscic powietrze i czekac na wyniki badan przeprowadzonych przez odpowiednia komisje.

Czekam na odpowiedz prawdziwa, plynaca z szlachetnego serca... (za duzo wymagam?).

Pozdrowienia w wariatkowie..

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-11-05 18:45:18
Autor: Leprechaun
Guzik byl niewylaczony !!!

> [...]

Ci dwaj Amerykanie pokazali naszym "fachowcom" , ze sa niedoszkolonymi
dupkami, a wy, ktorzy sie tym zachlystujecie, zwyklymi palantami.

Zaraz bohatera. Facet ocalil zycie >200 ludzi. Zasluguje na wdziecznosc, a nie opluwanie. Koniec dyskusji w tym temacie.

BomBel

Data: 2011-11-05 05:05:54
Autor: Marek
Guzik byl niewylaczony !!!
> [...]

uwaga , do ladowanie na wskazaniach ILS-u trzeba miec uprawnienia , tamci
nie posiadali zadnych waznych uprawnien ...

Jak w moim aucie padnie jakas funkcja, to najpierw sprawdzam
bezpieczniki.

Data: 2011-11-05 15:09:17
Autor: Leprechaun
Guzik byl niewylaczony !!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:9a063908-623c-4c30-82b9-01a3bc67e6b2v5g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

nie posiadali zadnych waznych uprawnien ...

Jak w moim aucie padnie jakas funkcja, to najpierw sprawdzam

Co ty powiesz, a jak je sprawdzasz?

BomBel

Data: 2011-11-05 17:25:32
Autor: stevep
Guzik byl niewylaczony !!!
Dnia 05-11-2011 o 13:05:54 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

> [...]

nie posiadali zadnych waznych uprawnien ...

Jak w moim aucie padnie jakas funkcja, to najpierw sprawdzam

To najpierw sprawdź bezpieczniki w swoim mózgu bo bredzisz.

--
stevep

Data: 2011-11-05 17:39:01
Autor: Leprechaun
Guzik byl niewylaczony !!!

napisał(a):

> [...]

bezpieczniki.

To najpierw sprawdź bezpieczniki w swoim mózgu bo bredzisz.

Wciąż nie odpowiedział w jaki sposób sprawdza te bezpieczniki. Mam nadzieję, że poda typ auta i opisze położenie skrzynki bezpieczników. ;)

BomBel

Data: 2011-11-05 17:56:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Guzik byl niewylaczony !!!

napisał(a):

> [...]

Wciąż nie odpowiedział w jaki sposób sprawdza te bezpieczniki. Mam nadzieję, że poda typ auta i opisze położenie skrzynki bezpieczników. ;)

I niech opisze jak to robi podczas jazdy.

Guzik byl niewylaczony !!!