Data: 2017-04-10 09:58:13 | |
Autor: wO.ôhoo! | |
Gwa³towne hamowanie | |
W dniu 09.04.2017 o 13:00, Budzik pisze:
Lepsze vbreaki? Tarcze? Przed chwil± po raz pierwszy (po ok. 4500 km) 'regulowa³em' tylny hamulec tarczowy, bo tarcza delikatnie ociera³a o klocek. Sprowadzi³o siê to do poluzowania dwóch ¶rub mocuj±cych zacisk, naci¶niêciu klamki hamulca, dokrêceniu ¶rub. |
|
Data: 2017-04-10 01:48:29 | |
Autor: WS | |
Gwa³towne hamowanie | |
On Monday, April 10, 2017 at 9:59:02 AM UTC+2, wO.ôhoo! wrote:
Przed chwil± po raz pierwszy (po ok. 4500 km) 'regulowa³em' tylny hamulec tarczowy, bo tarcza delikatnie ociera³a o klocek. Mniej wiecej podobnie robie, tzn. ze 2-3 razy na kilka lat mi sie zdarzylo.... Uzywam dodatkowo blaszek pod klocki http://x-bike.pl/do-tarcz-hamulcowych-rowerowych/306-klucz-superb-do-regulacji-klockow-hamulcow-tarczowych.html + Sruby wykrecam i daje po kropelce kleju do gwintow - niebieskiego loctite.... W zyciu nie wroce do V-brakow ;) Niby latwiej je naprawic w terenie (sam kilka razy klocki i linki zmienialem) ale tarcze w terenie sie po prostu nie psuja ;) I nie wymagaja idealnie wycentrowanego kola. WS |
|