Data: 2017-04-10 01:23:01 | |
Autor: zbrochaty | |
Gwa³towne hamowanie | |
W sumie to zaden wielki problem ale pamietam jak za dzieciaka lub tez nastolatka mozna by³o z duz± kontrol± hamowaæ w poslizgu, bokiem etc. Z tego co pamietam: - kiedy¶ opony by³y bardziej gladkie, teraz w terenowych rowerach zazwyczaj klockowate - waga ma znaczenie - jak to robi³em kiedy¶ na szutrowej drodze (po¶lizg bokiem na tylnym hamulcu) to wstawalem z siode³ka, czyli odciazalem tyl, ktory latwiej wchodzil w poslizg S³owem, jesli wazysz 20kg wiecej, masz bardziej przyczepne opony terenowe i nie ruszysz 4D z siodelka podczas po¶lizgu to efekt moze byc taki jak opisales. Pare lat temu pokazywalem dziecku jak to sie robi i nie wstajac z siedelka bylo trudniej kontrolowac hamowanie, waga +5kg od tamtych dobrych czasow... |
|
Data: 2017-04-10 01:25:00 | |
Autor: zbrochaty | |
Gwa³towne hamowanie | |
W dniu poniedzia³ek, 10 kwietnia 2017 10:23:02 UTC+2 u¿ytkownik zbro...@gmail.com napisa³:
> W sumie to zaden wielki problem ale pamietam jak za dzieciaka lub tez > nastolatka mozna by³o z duz± kontrol± hamowaæ w poslizgu, bokiem etc. Zapomnialem dodaæ, ze zadnych V-brejkow wtedy nie by³o - torpedo, albo zwykle szczekowe |
|
Data: 2017-04-10 11:01:03 | |
Autor: Budzik | |
Gwa³towne hamowanie | |
U¿ytkownik zbrochaty@gmail.com ...
W stosunku do tamtych czasów to bardziej plus 35kg :( -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_") "Jeste¶ tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny, ¿e jego wiêzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ |