Gwarancja - dlugie

Data: 2009-05-20 16:24:58
Autor:
Gwarancja - dlugie

Użytkownik <mariusz-net.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv0ikj$l0v$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Przydługawy ale konieczny wstęp:
- W styczniu 2008 na aukcji internetowej w serwisie ALLEGRO kupiłem za cenę
okolo 200PLN nowy telefon komórkowy z gwarancją ważną 24 miesiące.

będę złośliwy i zapytam: a ile zaoszczędziłeś na tym zakupie ?

jhr

Data: 2009-05-21 05:11:23
Autor:
Gwarancja - dlugie
<jhr@gazeta.pl> napisał(a):
będę złośliwy i zapytam: a ile zaoszczędziłeś na tym zakupie ?

Pudło :-) Co prawda na tym telefonie zaoszczędziłem z 20-30zł ale i tak na
transakcjach w sieci jestem ładnych parę tysiaków do przodu. Poza tym w realu
też są nieuczciwi sprzedawcy.

jhr

Pozdr,
Mariusz