Gwarancja i serwis w toyocie

Data: 2014-01-12 19:39:05
Autor: Pszemol
Gwarancja i serwis w toyocie
<waldek69@hotmail.com> wrote in message news:c015a044-7cf7-48c2-8d2c-a1470d9d9a10googlegroups.com...
Z czymkolwiek zgłosiłem bez problemu wymieniono mi elementy
i to czasem drobiazgi. Wymieniono mi m. in. radio, amortyzatory
klapy bagażnika i tuż przed końcem gwarancji całe lampy przednie,
gdyż tamte uległy wypaleniu wskutek ciągłego świecenia.
Aczkolwiek z tym należy uważać, bo sprawdzają czy przypadkiem
nie stosowano jakichś wzmocnionych żarówek +50%, bo one
podobno bardzo niszczą reflektory.

A możesz ciut więcej napisać?
Lubię auta tej marki i chętnie poczytam.

Mam takie pytania: co to za model toyoty kupiłeś?
Napisz parę słów więcej na temat usterek, np. czemu wymieniano
Ci radio? Co się działo z amortyzatorami klapy bagażnika?
Jak wyglądały "wypalone" lampy przednie? Chodzi o reflektory
czy klosze szklane/przednie?

Ile zapłaciłeś za wszystkie przeglądy w sumie w czasie gwarancji?

Data: 2014-01-13 02:26:16
Autor: waldek69
[...]

1) Verso
2) Fabryczne radio czasami nie reagowało na przyciski, najpierw przeczyścili styki, zadzwoniłem że nie pomogło, "no to zamawiamy" i od tamtego czasu chodzi bez zarzutu. Dodam, że radio jest dosyć kiepskie jeśli chodzi o funkcjonalność.
3) Amortyzatory na mrozie wolno się otwierały, wolniej niż w lecie, obawiałem się że uderzę głową kiedyś na parkingu.
4) Wypalone lampy miały czarne smugi na lustrach odbłyskowych. Pierwotnie nie było możliwości wyłączenia świateł, bo w Polsce fabryczne samochody są psute w ten sposób, że światła są załączane na stałe. Nawet jak w serwisie stał samochód z silnikiem zapalonym to cały czas świeciły światła. Po interwencji w TMP salon mi wyłączył światła, ale w międzyczasie zdążyły się przez 3 lata odbłyśniki upalić. Więc toyota wzięła na klatę to co sama zepsuła. 5) Ceny przeglądów od 300 zł za mały przegląd z rabatem za wcześniejszy zakup akcesoriów do 1500 zł za przegląd po 60000 km z wymianą klocków hamulcowych.

Gwarancja i serwis w toyocie