Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Gwarancja i serwis w toyocie

Gwarancja i serwis w toyocie

Data: 2014-01-13 12:02:48
Autor: AL
Gwarancja i serwis w toyocie
On 2014-01-12 21:33, waldek69@hotmail.com wrote:
Kupując nowy samochód obawiałem się, że będę frajerem który przepłacił uzyskując w zamian jedynie drogie przeglądy. Wiele się naczytałem na forum na temat jak salony traktują klienta, ale sposób podejścia w salonie przeszedł moje oczekiwania. Mówiąc krótko na razie nie żałuję że kupiłem nowe auto.
Z czymkolwiek zgłosiłem bez problemu wymieniono mi elementy i to czasem drobiazgi. Wymieniono mi m. in. radio, amortyzatory klapy bagażnika i tuż przed końcem gwarancji całe lampy przednie, gdyż tamte uległy wypaleniu wskutek ciągłego świecenia. Aczkolwiek z tym należy uważać, bo sprawdzają czy przypadkiem nie stosowano jakichś wzmocnionych żarówek +50%, bo one podobno bardzo niszczą reflektory. To tylko tyle, kolejny samochód pewnie kupię za 10 lat, a na razie
Toyota jest chyba ostatnią firmą, która jeszcze poważnie traktuje słowa: Klient i Gwarancja. Pytanie jak długo?

z ta obsluga Toyoty tez bywa roznie, wiec sie nie zachwycaj :)

Przyklad: trojaczki z Kolina.
Wiadomo, ze podzespoly sa we wszystkich trojaczkach identyczne.
Po wykryciu wad chłodnic, PSA (peugeot, citroen) podjęła się akcji serwisowej wymiany tychże chłodnic, Toyota natomiast zlała temat.
Sytuacja faktyczna sprzed ok 4-5ciu lat.

Ale w sumie po to jest gwarancja, by wszelkie usterki jakie wyskoczą w okresie gwarancji eliminować na koszt producenta (jeśli to nie jest zużycie eksploatacyjne - choć spotkałem się już z sytuacją, że Peugeot wymieniał zawieszenie w 206 - kwestia udowodnienia przez właściciela, że to nie jest zwykłe zużycie eksploatacyjne).

Data: 2014-01-13 12:10:45
Autor: Artur Maśląg
Gwarancja i serwis w toyocie
W dniu 2014-01-13 12:02, AL pisze:
On 2014-01-12 21:33, waldek69@hotmail.com wrote:
(...)
Toyota jest chyba ostatnią firmą, która jeszcze poważnie traktuje
słowa: Klient i Gwarancja. Pytanie jak długo?

z ta obsluga Toyoty tez bywa roznie, wiec sie nie zachwycaj :)

Ano różnie bywa, niemniej osobiście nadal jestem zdania, że
jako firma lepiej dbają o klienta (mimo złych jednostkowych
doświadczeń z ASO) niż inne firmy.

(...)
Ale w sumie po to jest gwarancja, by wszelkie usterki jakie wyskoczą w
okresie gwarancji eliminować na koszt producenta (jeśli to nie jest
zużycie eksploatacyjne - choć spotkałem się już z sytuacją, że Peugeot
wymieniał zawieszenie w 206 - kwestia udowodnienia przez właściciela, że
to nie jest zwykłe zużycie eksploatacyjne).

Niczego nie trzeba było udowadniać (no, pewnie nie w każdym ASO)
- wadliwe były przednie wahacze (kosztowne) i w ramach gwarancji
wymieniali przy okazji przeglądu.

Gwarancja i serwis w toyocie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona