Gwarancja i serwis w toyocie

Data: 2014-01-13 12:37:11
Autor: J.F
Gwarancja i serwis w toyocie
Użytkownik  napisał w wiadomości
Kupując nowy samochód obawiałem się, że będę frajerem który przepłacił uzyskując w zamian jedynie drogie przeglądy. Wiele się naczytałem na forum na temat jak salony traktują >klienta, ale sposób podejścia w salonie przeszedł moje oczekiwania. Mówiąc krótko na razie nie żałuję że kupiłem nowe auto.
Z czymkolwiek zgłosiłem bez problemu wymieniono mi elementy i to czasem drobiazgi. Wymieniono mi m. in. radio, amortyzatory klapy bagażnika i tuż przed końcem gwarancji całe lampy >przednie, gdyż tamte uległy wypaleniu wskutek ciągłego świecenia.

Dluga ta gwarancja byla ?
Alez ta tojota zeszla na psy, u mnie w fordzie silowniki klapy dobre, radio dobre, reflektory ... no, kiepskie, ale nie wiem czy nie fabrycznie.
Tylko ze auto ma juz 14 lat ...

Ale forda nie polecam, bo blacha zla :-)

J.

Gwarancja i serwis w toyocie