Data: 2011-02-06 18:33:07 | |
Autor: BAREK | |
Gwarancja jak to jest | |
Dzień Dobry,
Sprzedawałem ostatnio na allegro telefon, używany, kupiony 7-go lipca 2010, miałem do niego pudełko, kartę gwarancyjną, ale nie znalazłem paragonu/żadnego dowodu zakupu, opisałem, że sprzedaję telefon TYLKO z pudełkiem, podbitą kartą gwarancyjną i słuchawkami, nie miałem też ładowarki do niego. Czy telefon też jest na gwarancji producenta, czy też nie, nie da się go oddać do serwisu bez dowodu zakupu? -- Barek barek[]plusnet pl |
|
Data: 2011-02-06 18:54:53 | |
Autor: Liwiusz | |
Gwarancja jak to jest | |
W dniu 2011-02-06 18:33, BAREK pisze:
Dzień Dobry, Jest to uregulowane w warunkach gwarancji. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-02-06 20:04:23 | |
Autor: Piotr M | |
Gwarancja jak to jest | |
Dnia 06-02-2011 o 18:33:07 BAREK <barek@plusnet.pl> napisał(a):
Sprzedawałem ostatnio na allegro telefon Zależy jaki.. Z tego co wiem, Nokia nie potrzebuje dowodu zakupu, a już taki Samsung wymaga bezwzględnie. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2011-02-06 22:00:06 | |
Autor: BAREK | |
Gwarancja jak to jest | |
Nokia właśnie to była 6303i
ZaleĹĽy jaki.. -- Barek barek[]plusnet pl |
|
Data: 2011-02-06 20:18:16 | |
Autor: Konop | |
Gwarancja jak to jest | |
W dniu 2011.02.06 18:33, BAREK pisze:
Dzień Dobry,Masz to napisane w warunkach gwarancji! Albo nie masz ;)... ja np. mam paragon, a teraz patrzę - i słowa o nim nie ma :)... Po prostu karta musi być wypełniona i tyle :)... -- Pozdrawiam Konop |
|
Data: 2011-02-06 21:50:46 | |
Autor: PWK | |
Gwarancja jak to jest | |
Użytkownik "Konop" <konoppo@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iims5c$pen$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011.02.06 18:33, BAREK pisze:Serwis Nokii w Poznaniu na Wrocławskiej wymaga bezwzględnie (!) dowodu zakupu, w dodatku fiskalnego (wydruk z kasy fiskalnej, komputera itp)! Oznacza to, że je¶li masz paragon (dowód zakupu) wypisany ręcznie, to Ci nie przyjm± na gwarancję Nokii. Zasłaniaj± się przepisami podatkowymi. Zawsze można wysłac kurierem do serwisu centralnego, bo i tak technicy w tych serwisach lokalnych nie potrafi± zrobić nic więcej niż zaktualizować oprogramowanie tudzież wymienić obudowę. -- pwk |
|