Gwarancja na WD Scorpio Black ?

Data: 2012-08-26 10:37:05
Autor: qwerty
Gwarancja na WD Scorpio Black ?
Użytkownik "_THX."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0rq3k$9k$1@inews.gazeta.pl...
I pytanie czysto sprzętowe:
Czy WD7500BPKT pójdzie w HP Compaq wyposażonym w "zwykłe" SATA (pierwsze, a
nie SATA2)?

Szybkie pytanie:
ST9750420AS czy WD7500BPKT?
Niby WD jest szybszy, ale Seagate ma (chyba) AAM.

Data: 2012-08-26 21:19:26
Autor: Chris
W dniu 2012-08-26 10:37, qwerty pisze:
[...]

Jeśli chodzi o awaryjność dysków 2.5" to jest bardzo mała więc zostaje to co komu lepiej pasuje :) zakładałem zarówno WD jak i Seagate czy Samsung i chyba żaden z nich nie padł chyba że po latach i już dawno po gwarancji. Za to mój Hitachi albo Toshiba (nie pamiętam a nie ma mnie w domu) będąc w kieszeni upadł(zawisł) mi na kablu z wysokości ok 30cm i padł od razu choć systemy powinny zadziałać i nic się nie powinno z nim stać a wali głowicami jak głupi.

Gwarancja na WD Scorpio Black ?