Gwarancja na buty a "długotrwałe uż ytkowanie"

Data: 2009-04-23 20:52:55
Autor: MM
Gwarancja na buty a "długotrwałe uż ytkowanie"
madqba@gmail.com pisze:
Witam,

1,5 roku temu zakupiłem buty, na które producent udzielił dwuletniej
gwarancji. Ostatnio przetarły się w nich "uchwyty" na sznurówki (nie
wiem czy to ma jak±¶ fachow± nazwę) i buty zaniosłem do reklamacji. Po
tygodniu otrzymałem pisemn± odpowiedĽ, a w niej odrzucenie reklamacji
i jako uzasadnienie stwierdzenie, iż uszkodzenie jest efektem
długotrwałego użytkowania i jako takie reklamacji nie podlega.
I pytanie, czy w tej sytuacji sprzedawca rzeczywi¶cie ma prawo do
odrzucenia reklamacji? Osobi¶cie nie rozumiem sk±d powoływanie się na
"długotrwałe" użytkowanie, przecież okres użytkowania zawiera się w
okresie gwarancji. Ponadto dwie poprzednie moje reklamacje (odklejenie
podeszwy oraz rozprucie) zostały uwzględnione, a przecież one także
wynikały z użytkowania obuwia.

Dzięki za pomoc,
Kuba

Do rzecznika praw konsumenta odsyłam - poradzi i poprze.

--
www.leononyszkiewicz.4.pl

Data: 2009-04-23 21:01:41
Autor: icek2
MM pisze:
madqba@gmail.com pisze:
[...]

jak daje gwarancje to bym wy¶miał :)

--
pozdros
icek

Gwarancja na buty a "długotrwałe uż ytkowanie"