Gwarancja na komputer lenovo

Data: 2015-10-30 12:02:35
Autor: Kris
Gwarancja na komputer lenovo
W dniu piątek, 30 października 2015 18:28:59 UTC+1 użytkownik Tero napisał:
Kupiłem komputer lenovo w dniu 15.11.2014, (faktura zakupu-nowy w sklepie bitkomputer)

Głowę dam że w chwili zakupu sprzedawca informował mnie że gwarancja wynosi 2 lata.

Problem jest następujący:
po sprawdzeniu na stronie lenovo po numerze seryjnym okazuje się że data zakupu to 12.08.2014 a gwarancja była 1 rok i wygasła 11.10.2015

jak reklamować ten sprzęt? u sprzedawcy u producenta?
Dzwoń na infolinie Lenovo. Dwa laptopy ich miałem i zawsze przez infolinie ew sprawy gwarancyjne załatwiałem.

Gwarancja na komputer lenovo