Gwarancja na nowe auta... - ogólnie

Data: 2012-03-25 21:19:29
Autor: Iguan_007
Gwarancja na nowe auta... - ogólnie
Anacron,

Nie wiem jak to dziala w Polsce ale nie zawsze to co sobie producent wpisze sobie w gwarancji jest naprawde wykluczone. Istnieje jeszcze prawo konsumenta do reklamacji wadliwego produktu. Mialem sytuacje gdzie producent samochodu nie chcial mi uwzglednic wymiany pewnej czesci I mial ja wpisana w gwarancji jako wyklucznie. Ale obowiazujace prawo w kraju gdzie mieszkam daje prawo do reklamacji jesli produkt jest wadliwy, niezaleznie czy mowimy o szczoteczce do zebow czy samochodzie. Po kontakcie z instytucja zajmujaca sie prawami konsumenta moja reklamacja zostala uznana. Wiec nie poddawaj sie od razu - w Polsce chyba tez masz prawo do reklamacji wadliwego produktu.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: