Gwarancja na rozrząd

Data: 2009-12-14 18:17:25
Autor: B.Z.
Gwarancja na rozrząd
Witam, chcę wymienić rozrząd ale mój mechanik zaproponował mi że załatwi części sam i da gwarancję na rozrząd (pieczątka i podpis) jak załatwię
sam  częsci to da mi gwarancję tylko na robotę. Wiem że jak sam załatwię
części  (takie same jak on) to wyjdzie mi 150 zł taniej. Wg mnie jak
przyniosę  cześci nowe orginały to mechanik powienien dać mi gwarancję
na rozrząd tak  samo jakby sam je kupił. Czy wszyscy tak robią?

Przecież otrzymasz gwarancję na jego usługę? Co chcesz więcej? Przecież nie może on odpowiadać za jako¶ czę¶ci niewiadomego mu pochodzenia.
Mechanik ma jak najbardziej rację - chroni siebie takim postępowaniem. W wypadku gdy dokona on zakupu w hurtowni i zareklamuje czę¶ć to ma w formularzu (na podstawie Hart i InterCars) opcję pokrycia kosztów ponownej wymiany i innych kosztów przez sprzedawcę. Takie ładne dodatkowe ubezpieczenie. Jeżeli ty kupisz komplet na np. allegro to czy masz pewno¶ć, że wszystko jest OK?

Przykro mi, ale nikt nie zaryzykuje kilku tysięcy złotych by¶ ty mógł oszczędzić 150 PLNów.

B.Z.
--
Trzy słowa o mnie: http://bolivar.cal.pl
A tutaj pomogę rodzince: http://zarzyczny.pl