Gwarancja na samochód używany

Data: 2016-06-01 17:53:37
Autor: z
Gwarancja na samochód używany
Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda zachodu? :-)

Data: 2016-06-01 11:22:37
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda zachodu? :-)

Myślę, że warunki takiej gwarancji będą się bardzo różnić między komisami.

Trzeba uważać na sztuczki typu: gwarancja tylko na części za 100zl nie na
robociznę za 1500 zł. Albo gwarancja daje upust 20% tylko w tym warsztacie,
w którym ceny są magicznie 30% wyższe niż w sąsiednich warsztatach. I się
okaże, że właścielem warsztatu jest śwagier właściciela komisu i razem
należą do tej samej mafii :-)

Data: 2016-06-02 09:58:36
Autor: z
W dniu 2016-06-01 o 18:22, Pszemol pisze:

[...]

Na prośbę o szczegółowe warunki dostałem info że na www jest wszystko ładnie opisane.
http://vipgwarant.pl/nowy/index.php

Może i ładnie ale nawet do drobnych druczków nie dotarłem a na pewno są :-)

Data: 2016-06-02 10:01:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-02 o 09:58, z pisze:
[...]

Napisz im, że możesz im zapłacić tym, i niech sobie ściągną:
http://www.empi2.pl/obudowa/slownik/files/banknoty2.jpg

--
Liwiusz

Data: 2016-06-05 15:43:31
Autor: janusz_k
W dniu 2016-06-02 o 10:01, Liwiusz pisze:

Napisz im, że możesz im zapłacić tym, i niech sobie ściągną:
http://www.empi2.pl/obudowa/slownik/files/banknoty2.jpg

Chciałeś być dowcipny a zrobiłeś z siebie buraka.

Data: 2016-06-02 10:19:32
Autor: twistedme
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Ja jak kupowałem, to wynegocjowałem obniżkę zamiast tej "gwarancji". Z tego, co mówił handlarz, to jest produkt jakiejś firmy ubezpieczeniowej i w wielu komisach to dodają.

Nawet nie czytałam żadnych warunków, ale stwierdziłem, że to nie ma sensu, bo w przypadku awarii więcej czasu/energii/kasy stracę na rzeczoznawców udowadniając, że nie jestem wielbłądem niż będzie to wszystko warte.

Być może się mylę, ale jakoś trudno mi uwierzyć, że może być to korzystne dla klientów :)

Data: 2016-06-05 15:45:41
Autor: janusz_k
z <z@z.pl> wrote:
[...]

496 warsztatów? trochę duża ta "rodzina" :)

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2016-06-01 17:54:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-01 o 17:53, z pisze:
Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda
zachodu? :-)

Przeczytaj, oceń, co nam tu do tego?

--
Liwiusz

Data: 2016-06-02 12:50:32
Autor: Darek
W dniu 01.06.2016 o 17:53, z pisze:
Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda
zachodu? :-)

Przecież i tak odpowiada przez rok z tytułu rękojmi (568 KC) - o ile kupujesz jako konsument.

Darek

Data: 2016-06-02 13:03:32
Autor: J.F.
Użytkownik "Darek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57500f79$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A rekojmia da jakas ochrone ?

Bo cos mi sie zdaje, ze w poprzednich latach sady wypracowaly stanowisko, ze widzialy galy co braly, a skoro ktos kupuje uzywany pojazd, to musi sie liczyc, ze cos tam sie zepsuje w ciagu dalszej eksploatacji.

Wiec chyba tylko przed jakimis drastycznymi przypadkami to zabezpiecza, a i to nie wiadomo ... i trudno udowodnic :-)

J.

Data: 2016-06-02 07:22:53
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:57501289$0$658$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Też myślę że musiałbyś udowodnić że sprzedawca wiedział
o wadzie ukrytej. Na przykład gdyby dodawał do chłodnicy
preparat uszczelniający dziury/wycieki. Ale jak Ci strzeli piąty
bieg 6 miesięcy po kupieniu to nie liczyłbym na wyrozumiałość.
Naprawić będziesz musiał skrzynkę własnym kosztem.

Gwarancja na samochód używany