Gwarancja na telefon z programu wymiany dla stalych abonenetow

Data: 2013-04-15 16:47:46
Autor: Bydlę
On 2013-04-15 15:56:00 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

W ramach przedluzenia umowy dostalem telefon. Jest mi niepotrzebny, wiec
chce go komus sprzedac. Jak ten ktos moze zrealizowac gwarancje, gdyby
telefon padl?

Tak, jak to opisano w warunkach gwarancji.

--
Bydlę

Data: 2013-04-15 16:53:28
Autor: Maciek
Dnia Mon, 15 Apr 2013 16:47:46 +0200, Bydlę napisał(a):

Tak, jak to opisano w warunkach gwarancji.

To wiem sam. Ale z tym aparatem zadnej gwarancji pisemnej nie dostalem, a
na infolinii odsylaja mnie do materialow na stronie, ktorych nie moge
znalezc.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-15 21:31:19
Autor: BydlÄ™
On 2013-04-15 16:53:28 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

Dnia Mon, 15 Apr 2013 16:47:46 +0200, Bydlę napisał(a):

Tak, jak to opisano w warunkach gwarancji.

To wiem sam.

Czyli po sprawie, bo to tamte warunki obowiÄ…zujÄ…, a nie inne.

 Ale z tym aparatem zadnej gwarancji pisemnej nie dostalem

Czyli nie dostałeś gwarancji na ten telefon?
W takim razie nie masz nieobowiÄ…zkowej gwarancji.

na infolinii odsylaja mnie do materialow na stronie, ktorych nie moge
znalezc.

Ale mówią: „pan sobie znajdzie na stronie, to gdzieś musi być”m czy też podają jakieś słowa kluczowe?
Co ci dokładnie powiedzieli o tym szukaniu?

--
BydlÄ™

Data: 2013-04-15 21:40:12
Autor: JoteR
"Bydlę" napisał:

 Ale z tym aparatem zadnej gwarancji pisemnej nie dostalem

Czyli nie dostałeś gwarancji na ten telefon?
W takim razie nie masz nieobowiÄ…zkowej gwarancji.

Ma tylko odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową, w myśl której sprzedawca po 14 dniach deliberacji może zdecydować, że odda mu te złotówkie? ;->

JoteR

Data: 2013-04-16 15:45:07
Autor: Bydlę
On 2013-04-15 21:40:12 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydlę" napisał:

 Ale z tym aparatem zadnej gwarancji pisemnej nie dostalem

Czyli nie dostałe¶ gwarancji na ten telefon?
W takim razie nie masz nieobowi±zkowej gwarancji.

Ma tylko odpowiedzialno¶ć sprzedawcy za towar niezgodny z umow±

A gwarancji raczej nie.
Inaczej miałby j± - w tym i jej warunki.

(pewnie wystarczyłoby:
a/ jeszcze mieć
b/ przeczytać
te ¶mieszne papierki, które podpisywał przy zawieraniu umowy)

--
Bydlę

Data: 2013-04-17 00:18:25
Autor: Maciek
Dnia Tue, 16 Apr 2013 15:45:07 +0200, Bydlę napisał(a):

(pewnie wystarczyłoby:
a/ jeszcze mieć
b/ przeczytać
te ¶mieszne papierki, które podpisywał przy zawieraniu umowy)

Takie rady, to wiesz co - wydrukowac, zwinac w rulonik i... dalej sam wiesz
:>
Umowe podpisywalem nascie lat temu, a w ANEKSIE, ktory ja pzedluza, nie ma
slowa o gwarancja na aparat tel.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-17 17:34:27
Autor: Bydlę
On 2013-04-17 00:18:25 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

[...]

No i co z tego?
Czyżbyć nie czytał tego, co podpisujesz, albo wurzucał podpisane przez siebie umowy?
;>

, a w ANEKSIE, ktory ja pzedluza, nie ma
slowa o gwarancja na aparat tel.

Skoro nie ma (dokumentu/wzmianki/itd.), to nie ma gwarancji.
;>

--
Bydlę

Data: 2013-04-18 01:02:00
Autor: Maciek
Dnia Wed, 17 Apr 2013 17:34:27 +0200, Bydlę napisał(a):

No i co z tego?
Czyżbyć nie czytał tego, co podpisujesz, albo wurzucał podpisane przez siebie umowy?

Dokladnie tak. Umowy z roku 1999 juz dawno nie mam/nie pamietam.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-18 16:40:47
Autor: Bydlę
On 2013-04-18 01:02:00 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

Dnia Wed, 17 Apr 2013 17:34:27 +0200, Bydlę napisał(a):

No i co z tego?
Czyżbyć nie czytał tego, co podpisujesz, albo wurzucał podpisane przez
siebie umowy?

Dokladnie tak.

No, to mamy sprawę załatwion±.

--
Bydlę

Data: 2013-04-18 16:43:07
Autor: Maciek
Gwarancja na telefon z programu wymiany dla stalych abonenetow
Dnia Thu, 18 Apr 2013 16:40:47 +0200, Bydlę napisał(a):

No, to mamy sprawę załatwion±.

Ale rozumiesz roznice miedzy "nie mam papierka" a "umowa przestala
obowiazywac"?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-15 22:11:24
Autor: Maciek
Dnia Mon, 15 Apr 2013 21:31:19 +0200, Bydlę napisał(a):

Czyli nie dostałe¶ gwarancji na ten telefon?
W takim razie nie masz nieobowi±zkowej gwarancji.

Od kiedy gwarancja jest nieobowiazkowa?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-15 22:35:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-04-15 22:11, Maciek pisze:
Dnia Mon, 15 Apr 2013 21:31:19 +0200, Bydlę napisał(a):

Czyli nie dostałe¶ gwarancji na ten telefon?
W takim razie nie masz nieobowi±zkowej gwarancji.

Od kiedy gwarancja jest nieobowiazkowa?

Co ta informacja wniesie do w±tku?

--
Liwiusz

Data: 2013-04-15 21:41:28
Autor: atm
On 2013-04-15 16:53, Maciek wrote:
[...]

Nie dostales pustej karty gwarancyjnej wewnatrz pudelka?

Data: 2013-04-16 18:33:34
Autor: the_foe
W dniu 2013-04-15 16:53, Maciek pisze:
[...]

Gwarancja rzadko daje Ci wiecej praw niz ustawa z której możesz korzystac na podstawie dowodu sprzedazy. Wiekszosc firm robi ludziom wode z mózgu, przekonujac ich, ze reklamownie produktu na zasadach gwarancji jest dla nich najlepsze a w rzeczywistosci daje pewnosc producentowi, ze sprzedany wadliwy towar do niego nie wróci i bedzie sie blakal po serwisach...

--
@foe_pl

Data: 2013-04-16 18:56:34
Autor: JoteR
"the_foe" napisał:

Gwarancja rzadko daje Ci wiecej praw niz ustawa z której możesz korzystac na podstawie dowodu sprzedazy.

"chce go komus sprzedac. Jak ten ktos moze zrealizowac gwarancje,
 gdyby telefon padl?

Czy ów nieszczę¶liwy nabywca może zatem skorzystać z owej ustawy w stosunku do sprzedawcy, czyli w tym przypadku - w±tkopodawcy? ;->

JoteR

Gwarancja na telefon z programu wymiany dla stalych abonenetow