Gwarancja na telefon z programu wymiany dla stalych abonenetow

Data: 2013-04-15 21:37:08
Autor: Rabbit McCroolick
Gwarancja na telefon z programu wymiany dla stalych abonenetow

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1v0ncen3413kv.16qxhm6pcyeel$.dlg40tude.net...

Czesc,

W ramach przedluzenia umowy dostalem telefon. Jest mi niepotrzebny, wiec
chce go komus sprzedac. Jak ten ktos moze zrealizowac gwarancje, gdyby
telefon padl?

Pisemna umowa sprzedazy wystarczy?

-- Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Ja oddawałem do naprawy gwarancyjnej telefon, który kupiłem na Allegro od gościa, który dostał go z programu wymiany aparatów. Dostałem od sprzedającego fakturę z jego danymi oraz paragon. Regenersis interesowała tylko kopia dowodu zakupu a nie kto zgłasza reklamację. Naprawili, wrócił na mój adres.

Gwarancja na telefon z programu wymiany dla stalych abonenetow