Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Gwarancja/niezgodność

Gwarancja/niezgodność

Data: 2011-10-25 22:02:45
Autor: Rabbit McCroolick
Gwarancja/niezgodność
Witajcie,

Dziś mój HTC wyzionął ducha, zawiesza się w momencie startu na logo operatora. Cóż, nie będę grzebał w telefonie zakupionym w lipcu tego roku w Plusie w ramach Programu Wymiany Aparatów. Niestety na fakturze nie są moje dane, czy w związku z tym mogę go zareklamować z racji niezgodności towaru z umową, czy pozostaje jedynie gwarancja? Jeśli to drugie, to jak to się dzieje w Plusie? Zanosi się do salonu, czy raczej załatwiać przez infolinię HTC?

Z góry dziękuję za sugestie
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
Największe żarskie forum dyskusyjne: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=149
Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

Gwarancja/niezgodność

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona