Data: 2011-10-25 22:02:45 | |
Autor: Rabbit McCroolick | |
Gwarancja/niezgodność | |
Witajcie,
Dziś mój HTC wyzionął ducha, zawiesza się w momencie startu na logo operatora. Cóż, nie będę grzebał w telefonie zakupionym w lipcu tego roku w Plusie w ramach Programu Wymiany Aparatów. Niestety na fakturze nie są moje dane, czy w związku z tym mogę go zareklamować z racji niezgodności towaru z umową, czy pozostaje jedynie gwarancja? Jeśli to drugie, to jak to się dzieje w Plusie? Zanosi się do salonu, czy raczej załatwiać przez infolinię HTC? Z góry dziękuję za sugestie -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Niezależny Portal Żar: http://zary.info/ Największe żarskie forum dyskusyjne: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=149 Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/ |
|