Data: 2010-06-01 11:14:09 | |
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
Hi!
Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancją "on site". Gwaran zobowiązuje się wykonać naprawę w ciągu 24 godzin. Niestety, często nie wywiązuje się z tego. W samej gwarancji, ani w umowie nie ma informacji o odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu. Co mogę zrobić takiemu gwarantowi? Chyba nic :( Tym bardziej, że sprzęt nie służy do zarabiania tylko do świadczenia usług nieodpłatnych. Czyli nie ponoszę straty (oprócz strat na wizerunku firmy). Odpowiedziałem sobie sam na pytanie, czy jednak są jakieś możliwości prawne wyegzekwowania szybszego działania serwisu? 3mcie się. -- Waldek "Jakec" Bulkowski http://film.e-informator.pl |
|
Data: 2010-06-01 10:49:17 | |
Autor: .B:artek. | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
W dniu 01-06-2010 11:14, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancją "on site". Gwaran zobowiązuje się Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i oczywiście wskazać związek przyczynowy. -- ..B:artek. |
|
Data: 2010-06-01 11:55:59 | |
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):
Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i oczywiście wskazać związek przyczynowy. No właśnie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do świadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania... Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić... Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość... 3mcie się. -- Waldek "Jakec" Bulkowski http://film.e-informator.pl |
|
Data: 2010-06-01 11:38:28 | |
Autor: Maddy | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisaĹ(a): A ta gwarancja on-site 24 godziny nie byĹa czasem dodatkowo pĹatna? Nie wiem co to za sprzÄt ale ja do drukarki mogĹam dokupiÄ gwarancjÄ on-site. Gdyby byĹa dodatkowo pĹatna, to by wchodziĹa w grÄ kwestia niewykonania konkretnej umowy w terminie. Szansa na zwrot czÄĹci opĹaty. -- *** Stosujesz sie do powyĹźszych teorii na wĹasnÄ odpowiedzialnoĹÄ *** Magdalena "Maddy" WoĹoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
|
Data: 2010-06-01 12:01:04 | |
Autor: Icek | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
> Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek no chyba zawsze mozesz na ten czas wynajac sprzet zastepczy. To bedzie konkretna strata Icek |
|
Data: 2010-06-01 12:47:02 | |
Autor: .B:artek. | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić... Kara umowna. Usunięcie usterki za każdą godzinę ponad 24 godziny od zgłoszenia ... zł. -- ..B:artek. |