Data: 2010-06-01 10:49:17 | |
Autor: .B:artek. | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
W dniu 01-06-2010 11:14, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancj± "on site". Gwaran zobowi±zuje się Domy¶lnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jak± poniosłe¶ wskutek tego stratę (wymiern±, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i oczywi¶cie wskazać zwi±zek przyczynowy. -- ..B:artek. |
|
Data: 2010-06-01 11:55:59 | |
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):
Domy¶lnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jak± poniosłe¶ wskutek tego stratę (wymiern±, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i oczywi¶cie wskazać zwi±zek przyczynowy. No wła¶nie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do ¶wiadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania... Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić... Trzeba pomy¶leć, jak się zabezpieczyć na przyszło¶ć... 3mcie się. -- Waldek "Jakec" Bulkowski http://film.e-informator.pl |
|
Data: 2010-06-01 11:38:28 | |
Autor: Maddy | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a): A ta gwarancja on-site 24 godziny nie była czasem dodatkowo płatna? Nie wiem co to za sprzęt ale ja do drukarki mogłam dokupić gwarancję on-site. Gdyby była dodatkowo płatna, to by wchodziła w grę kwestia niewykonania konkretnej umowy w terminie. Szansa na zwrot części opłaty. -- *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność *** Magdalena "Maddy" Wołoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
|
Data: 2010-06-01 12:01:04 | |
Autor: Icek | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
> Domy¶lnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jak± poniosłe¶ wskutek no chyba zawsze mozesz na ten czas wynajac sprzet zastepczy. To bedzie konkretna strata Icek |
|
Data: 2010-06-01 12:47:02 | |
Autor: .B:artek. | |
Gwarancja po raz kolejny... | |
W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić... Kara umowna. Usunięcie usterki za każd± godzinę ponad 24 godziny od zgłoszenia ... zł. -- ..B:artek. |