Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Gwarancja po raz kolejny...

Gwarancja po raz kolejny...

Data: 2010-06-01 10:49:17
Autor: .B:artek.
Gwarancja po raz kolejny...
W dniu 01-06-2010 11:14, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancj± "on site". Gwaran zobowi±zuje się
wykonać naprawę w ci±gu 24 godzin. Niestety, często nie wywi±zuje się z
tego. W samej gwarancji, ani w umowie nie ma informacji o odpowiedzialno¶ci
za niedotrzymanie terminu.
Co mogę zrobić takiemu gwarantowi? Chyba nic :(
Tym bardziej, że sprzęt nie służy do zarabiania tylko do ¶wiadczenia usług
nieodpłatnych. Czyli nie ponoszę straty (oprócz strat na wizerunku firmy).
Odpowiedziałem sobie sam na pytanie, czy jednak s± jakie¶ możliwo¶ci prawne
wyegzekwowania szybszego działania serwisu?

Domy¶lnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jak± poniosłe¶ wskutek tego stratę (wymiern±, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i oczywi¶cie wskazać zwi±zek przyczynowy.

--
..B:artek.

Data: 2010-06-01 11:55:59
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Gwarancja po raz kolejny...
Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):

Domy¶lnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jak± poniosłe¶ wskutek tego stratę (wymiern±, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i oczywi¶cie wskazać zwi±zek przyczynowy.

No wła¶nie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
¶wiadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...

Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić... Trzeba pomy¶leć, jak się zabezpieczyć na przyszło¶ć...

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2010-06-01 11:38:28
Autor: Maddy
Gwarancja po raz kolejny...
W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):

Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
tego stratÄ™ (wymiernÄ…, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
oczywiście wskazać związek przyczynowy.

No właśnie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
świadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...

Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość...

A ta gwarancja on-site 24 godziny nie była czasem dodatkowo płatna?
Nie wiem co to za sprzęt ale ja do drukarki mogłam dokupić gwarancję on-site.

Gdyby była dodatkowo płatna, to by wchodziła w grę kwestia niewykonania konkretnej umowy w terminie. Szansa na zwrot części opłaty.


--
*** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-01 12:01:04
Autor: Icek
Gwarancja po raz kolejny...
> Domy¶lnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jak± poniosłe¶ wskutek
> tego stratę (wymiern±, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
> oczywi¶cie wskazać zwi±zek przyczynowy.

No wła¶nie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
¶wiadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...

Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
Trzeba pomy¶leć, jak się zabezpieczyć na przyszło¶ć...

no chyba zawsze mozesz na ten czas wynajac sprzet zastepczy. To bedzie
konkretna strata


Icek

Data: 2010-06-01 12:47:02
Autor: .B:artek.
Gwarancja po raz kolejny...
W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
Trzeba pomy¶leć, jak się zabezpieczyć na przyszło¶ć...

Kara umowna. Usunięcie usterki za każd± godzinę ponad 24 godziny od zgłoszenia ... zł.

--
..B:artek.

Gwarancja po raz kolejny...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona