Gwarancja w Ceed

Data: 2010-08-07 19:14:27
Autor: to
Gwarancja w Ceed
begin Cavallino
Na szczęście ceny części znośne - od 125 zł w ASO, przez 55 zł w
KiaSklep.pl do 35 zł na allegro.

Kupiłeś w ASO?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-08 08:57:12
Autor: Sylwester Łazar
Gwarancja w Ceed
Kupiłeś w ASO?
Tylko w ASO, aby nie stracić gwarancji :-)
S.

Data: 2010-08-08 11:18:21
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:i3lkdi$rs4$1mx1.internetia.pl...
Kupiłeś w ASO?
Tylko w ASO, aby nie stracić gwarancji :-)

Gwarancji na co?
Na ten element?

Data: 2010-08-08 13:33:07
Autor: Sylwester Łazar
Gwarancja w Ceed
Użytkownik Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:i3lsor$6an$1@news.onet.pl...
Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości
> Tylko w ASO, aby nie stracić gwarancji :-)

Gwarancji na co?
Naprawdę już nie wiem tej sytuacji, ale to nie ja mam tę pseudo-gwarancję
i ten kłopot.
Szczerze współczuje nabicia w butelkę.
Można się cieszyć, że skończy się na 500 zł z wymianą oleju jak sądzę,
ale to nie jest gwarancja tylko jechanie po naiwnych (bez urazy),
który wierzą że ją mają.
Ja osobiście bym nie odpuścił i na piśmie żądał naprawy - tym bardziej, że
to "tylko" 120 zł.
W przeciwnym razie lepiej jednak kupić samochód kilkumiesięczny - 30%
i bez pseudo- gwarancji.
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2010-08-08 16:39:34
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
[...]

No co ty, olej też powinien być wymieniony w jej ramach, inaczej tacy fachowcy jak Ty będą niezadowoleni.

Data: 2010-08-08 22:02:35
Autor: Axel
Gwarancja w Ceed

"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i3mfj4$hjj$1news.onet.pl...

[...]

W ramach trzyletniej gwarancji, ktora swego czasu dawalo Daewoo, a z ktorej wszyscy sie smieli, olej i wszystkie materialy eksploatacyjne wymieniane podczas _bezplatnych_ przegladow byly za darmo. Lacznie z piorkami wycieraczek.

--
Axel

Data: 2010-08-08 23:00:46
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:i3n2h1$jvn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale dlatego, że taki był zapis.
W normalnej gwarancji nie ma mowy o darmowej wymianie części zużytych eksploatacyjnie w normalnym czasie, zresztą ja już 3 lata przekroczone mam.

Data: 2010-08-08 23:24:50
Autor: to
Gwarancja w Ceed
begin Cavallino
zresztą ja już 3 lata przekroczone mam.

To kiedy szrota sprzedajesz?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-09 10:22:27
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c5f3cc2$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

zresztą ja już 3 lata przekroczone mam.

To kiedy szrota sprzedajesz?

Za dwa lata jak się nim stanie.

Data: 2010-08-09 11:02:49
Autor: Karolek
Gwarancja w Ceed
Cavallino pisze:
[...]

Moglbys nagrac ta przemiane?

--
Karolek

Data: 2010-08-09 16:18:00
Autor: lleeoo
Gwarancja w Ceed
W dniu 2010-08-09 01:24, to pisze:
begin Cavallino

zresztą ja już 3 lata przekroczone mam.

To kiedy szrota sprzedajesz?

Też chciałem o to zapytać :-), jak można jeździć trzyletnim trupem???

Data: 2010-08-09 13:28:12
Autor: J.F.
Gwarancja w Ceed
[...]

Przy czym nie do konca tak jak piszesz - bezplatne byly wymiany w ramach czesci objetych planem serwisowym.
Wycieraczki tak, klocki hamulcowe tez - ale co 30kkm, jakby ci zamontowali g* ktore sie zuzylo po 14kkm, to za nadplanowa wymiane musialbys zaplacic.
Choc rozrozniali zuzycie od usterki czesci - np rozwarstwiony klocek podlega wymianie darmowej , a zuzyty nie.

Czesci zawieszenia nie byly objete i za laczniki stabilizatora placiles z wlasnej kieszeni.

Trzeba im uczciwie przyznac ze mieli tez przebiegi normatywne na czesci, wiec byla podstawa dochodzenia swoich racji.

I np tlumik wymienili na wlasny koszt.

J.

Data: 2010-08-09 13:59:39
Autor: Axel
Gwarancja w Ceed
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

Po 9 tys. przebiegu wymieniono mi na gwarancji tarcze i klocki. Przy czym doradzo mi, zebym odczekal z wymiana kilka tygodni, az dostana niemieckie tarcze, bo mieli koreanskie. Po wymianie tarcze wytrzymaly okolo 100 tys. km.

Czesci zawieszenia nie byly objete i za laczniki stabilizatora placiles z wlasnej kieszeni.

Nie pamietam, co wymieniali mi w zawieszeniu na gwarancji, ale zrobili to bezplatnie.

Trzeba im uczciwie przyznac ze mieli tez przebiegi normatywne na czesci, wiec byla podstawa dochodzenia swoich racji.
I np tlumik wymienili na wlasny koszt.

Ja przez 3 lata nie zaplacilem w serwisie ani grosza - wszystkie usterki (drobne, bo powazniejsze mi sie nie zdarzyly).

Pacjent - Nubira 1.6SX kombi ma obecnie 11 lat i caly czas jezdzi w naszej rodzinie.

--
Axel

Data: 2010-08-09 15:09:30
Autor: J.F.
Gwarancja w Ceed
Uytkownik "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> napisa w wiadomoci news:i3oqju$pj3$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja jak pamietam to troche do serwisu doplacilismy.
Wlasnie za laczniki stabilizatora, kiedys probowali za nadplanowe klocki obciazyc, dolewki oleju.

Ale razem to byly naprawde niewielkie pieniadze, jak sie ktos przejechal wielokrotnie plytostrada A4, to pretensji o laczniki nie mial :-)

J.

Data: 2010-08-08 11:17:54
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c5db093$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Na szczęście ceny części znośne - od 125 zł w ASO, przez 55 zł w
KiaSklep.pl do 35 zł na allegro.

Kupiłeś w ASO?

Na razie jeszcze czekam na odpowiedź co to za części mają na Allegro w tej cenie.
Jeśli nie będzie mnie zadowalała, to kupię w Kiasklep.pl

Data: 2010-08-08 12:21:06
Autor: to
Gwarancja w Ceed
[...]

Dlaczego kupujesz gejowe zamienniki a nie oryginał w ASO?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-08 16:42:36
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c5ea132$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto powiedział że kupię jakieś zamienniki?
Nie zrozumiałeś co było napisane w poprzednim poście, to zamiast się pluć poproś o wyjaśnienie.

To tak nawiasem, oczywiście że kupiłbym zamienniki, gdyby takowe istniały, nie widzę powodów żeby dawać ASO zarobić więcej niż to konieczne.
Przez 3 lata kupiłem u nich tylko dwie żarówki i jeden filtr (i to tylko dlatego że sklep w którym kupuję filtry dał ciała i sprzedał mi zły, a nie chciało mi się wracać).
Aaaa - i jeszcze dywanik do bagażnika - bo był tańszy niż u producenta. ;-)
Nawet wycieraczki kupowałem w ASO Fiata, bo były o połowę tańsze.

Data: 2010-08-09 13:53:40
Autor: to
Gwarancja w Ceed
begin Cavallino
Kto powiedział że kupię jakieś zamienniki? Nie zrozumiałeś co było
napisane w poprzednim poście, to zamiast się pluć poproś o wyjaśnienie.

Identyczna część kosztuje 125 zł w ASO i 35 zł na Allegro?

To tak nawiasem, oczywiście że kupiłbym zamienniki, gdyby takowe
istniały, nie widzę powodów żeby dawać ASO zarobić więcej niż to
konieczne.

No proszę, a kilka wątków wcześniej widziałeś.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-09 15:57:31
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c600864$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Kto powiedział że kupię jakieś zamienniki? Nie zrozumiałeś co było
napisane w poprzednim poście, to zamiast się pluć poproś o wyjaśnienie.

Identyczna część kosztuje 125 zł w ASO i 35 zł na Allegro?

Identyczna część kosztuje 125 zł w ASO i 55 zł na Allegro.
Nie wiedziałem co to za diabeł za 35 zł, teraz już wiem, że to zamiennik.

Ciekawe o czym bredzisz tym razem?
Pewnie znowu czegoś nie zrozumiałeś.

Data: 2010-08-09 20:10:28
Autor: to
Gwarancja w Ceed
begin Cavallino
Identyczna część kosztuje 125 zł w ASO i 55 zł na Allegro. Nie
wiedziałem co to za diabeł za 35 zł, teraz już wiem, że to zamiennik.

No proszę, to zupełnie jak z lakierowaniem klapy i innymi częściami.

No proszę, a kilka wątków wcześniej widziałeś.

Ciekawe o czym bredzisz tym razem?
Pewnie znowu czegoś nie zrozumiałeś.

Nie bredzę tylko piszę. O czym piszę dobrze wiesz.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-09 22:19:53
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c6060b4$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niby że mam testować na sobie jakość zamienników (i obniżać wartość auta) tylko po to, żeby TU więcej zarobiło?
Niedoczekanie.

No proszę, a kilka wątków wcześniej widziałeś.

Ciekawe o czym bredzisz tym razem?
Pewnie znowu czegoś nie zrozumiałeś.

Nie bredzę tylko piszę. O czym piszę dobrze wiesz.

Ni cholery.
Chodzi Ci o to, że szkoda ma być wyceniana wg cen ze szrotu?
No to sobie tak wyceniaj, ale swoje szkody.

Data: 2010-08-09 15:44:17
Autor: DoQ
Gwarancja w Ceed
Cavallino pisze:

To tak nawiasem, oczywiście że kupiłbym zamienniki, gdyby takowe istniały, nie widzę powodów żeby dawać ASO zarobić więcej niż to konieczne.

A dopiero co chwalil sie jaki to z niego Rokefeler ublizajac tym, co nie kupuja w ASO...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-09 10:48:20
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
[...]

Korzystał ktoś kiedyś z części firmy ramech (to on jest na allegro)?
http://www.ramech.pl/kontakt.php

Jakoś nie jestem przekonany co do tego zamiennika.
BTW: ile jest łączników w Ceed, tylko jeden z przodu?

Data: 2010-08-09 11:10:13
Autor: Karolek
Gwarancja w Ceed
Cavallino pisze:
[...]

To kup oryginalny... na aledrogo jest za jakies 60zl raptem.

BTW: ile jest łączników w Ceed, tylko jeden z przodu?

A co to qrwa za pytanie???
Oczywiscie ze sa dwa z przodu... BTW E34 ma jakby identyczne, niestety chyba chujowa konstrukcja, bo sie co chwile wybijaja (przynajmniej te najtansze).

--
Karolek

Data: 2010-08-09 11:24:03
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:

Jakoś nie jestem przekonany co do tego zamiennika.

To kup oryginalny... na aledrogo jest za jakies 60zl raptem.

Już pisałem że w Kiasklep jest za 55.

BTW: ile jest łączników w Ceed, tylko jeden z przodu?

A co to qrwa za pytanie???

A co, zakładasz że każdy jest mechanikiem?

Pytanie jest proste, skoro są dwa, a w necie masa opinii, że jak jeden padnie, to jest duża szansa, że niedługo padnie i drugi, więc zastanawiam się czy nie wymienić od razu obu.
A może i jakieś gumki przy okazji warto posprawdzać.

Ma ktoś jakiegoś niedrogiego fachurę od zawieszeń w Poznaniu?

Data: 2010-08-16 18:11:20
Autor: radekp@konto.pl
Gwarancja w Ceed
Mon, 9 Aug 2010 11:24:03 +0200, w <i3ohfg$q15$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa(-a):

Pytanie jest proste, skoro s dwa, a w necie masa opinii, e jak jeden padnie, to jest dua szansa, e niedugo padnie i drugi, wic zastanawiam si czy nie wymieni od razu obu.

Moje dowiadczenie wskazuje, e jak nie wymienisz obu, to za rok wymienisz
drugi.
Od razu moesz sobie gumki od stabilizatora wymieni, pewnie to jakie grosze.

Data: 2010-08-16 21:53:07
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Uytkownik <radekp@konto.pl> napisa w wiadomoci news:unoi66d87k4lunfbutachthq9f619r9bdu4ax.com...
[...]

No wanie niekoniecznie, pono jeden moe pa o poow wczeniej ni drugi.
Jako e wymiana obydwu naraz nie jest nic tasza ni wymiana kadego z osobna, to postanowiem poczeka i sprawdzi ile drugi wytrzyma.
A przy okazji sprawdz na ile wystarczy polski zamiennik.

Data: 2010-08-18 03:14:09
Autor: to
Gwarancja w Ceed
begin Cavallino
No właśnie niekoniecznie, ponoć jeden może paść o połowę wcześniej niż
drugi.
Jako że wymiana obydwu naraz nie jest nic tańsza niż wymiana każdego z
osobna, to postanowiłem poczekać i sprawdzić ile drugi wytrzyma. A przy
okazji sprawdzę na ile wystarczy polski zamiennik.

Niezły szrociarz z Ciebie. Szkoda, że go sobie nie pospawałeś. --
ignorance is bliss

Data: 2010-08-18 10:14:27
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c6b5001$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

He,he, nawet sprawdziłem ile kosztowałaby naprawa.
Wyszła, że o 1/3 drożej niż nowy zamiennik i mniej więcej tyle ile nowy oryginał. ;-)

I to by było na tyle na temat klepania zamiast wymiany uszkodzonych w kolizji części, o które tak usilnie zabiegałeś.

Data: 2010-08-09 16:12:49
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
[...]

To kup oryginalny...

Dokopałem się, że ludzie chwalą te zamienniki:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=99&t=25682&start=20

Więc pewnie spróbuję.

Data: 2010-08-09 20:09:35
Autor: to
Gwarancja w Ceed
begin Cavallino
Dokopałem się, że ludzie chwalą te zamienniki:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=99&t=25682&start=20

Więc pewnie spróbuję.

Mnie zastanawia, skąd oni wszyscy wiedza, że jeśli łącznik jest dużo trwalszy niż oryginał to na pewno dobrze? --
ignorance is bliss

Gwarancja w Ceed