Gwarancja w Ceed

Data: 2010-08-09 10:00:55
Autor: kamil
Gwarancja w Ceed

"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i3jea1$d2m$1news.onet.pl...
Doprecyzowując temat gwarancji na Ceed - zawieszenia dotyczy ona tylko do 40 kkm.
Czyli wygląda na to, że łącznik stablizatora, którego stukanie zostało wykryte na pierwszym badaniu technicznym kijanki, będę musiał wymienić za własną kasę.
Na szczęście ceny części znośne - od 125 zł w ASO, przez 55 zł w KiaSklep.pl do 35 zł na allegro.

Czyli pierwszą "awarię" Ceeda mam już za sobą.

Chodzi o tego samego Ceeda, o ktorym piszesz dwa razy w tygodniu jaki to jest zajebisty, bo masz 7 lat gwarancji i nic nie trzeba robic? :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-09 12:48:16
Autor: wchpikus
Gwarancja w Ceed
Witam!

Chodzi o tego samego Ceeda, o ktorym piszesz dwa razy w tygodniu jaki to
jest zajebisty, bo masz 7 lat gwarancji i nic nie trzeba robic? :)

Pada mit o bezawaryjnosci?
Po VW kolej na KIA:)

Data: 2010-08-09 13:07:46
Autor: Cavallino
Gwarancja w Ceed
Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:

Pada mit o bezawaryjnosci?

Wręcz przeciwnie.
Podkreślam bardzo dobry wynik.

Data: 2010-08-09 13:43:57
Autor: kamil
Gwarancja w Ceed

"wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> wrote in message news:i3omdh$142h$1news2.ipartners.pl...
Witam!

Chodzi o tego samego Ceeda, o ktorym piszesz dwa razy w tygodniu jaki to
jest zajebisty, bo masz 7 lat gwarancji i nic nie trzeba robic? :)

Pada mit o bezawaryjnosci?
Po VW kolej na KIA:)

Ja sie raczej pytam, po co komu 7 lat gwarancji, ktora i tak nie obejmuje usterek? :)

Pozdrawiam
Kamil

Gwarancja w Ceed