Gwarancje bankowe - Getin, GetinOnline, Openonline

Data: 2010-12-23 09:33:49
Autor:
Gwarancje bankowe - Getin, GetinOnline, Openonline
Witam

Chciałem zapytać jak są traktowane depozyty założone w 3 następujących bankach:

Getin zwykły, Openonline i getinonline   - czy na każdy jest oddzielna pula
czy jest to traktowane jako jednen bank?

Data: 2010-12-23 10:45:41
Autor: Krzysztof

<chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iev51t$mqh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bylo juz wiele razy opisane, to jest jeden bank- Getin Noble Bank SA.

Gwarancje bankowe - Getin, GetinOnline, Openonline