Data: 2013-05-14 13:25:56 | |
Autor: m4rkiz | |
Gwint alu-alu | |
"rmikke" <spamcatch@mailinator.com> wrote in message news:47738007-ed02-45fa-9996-cb652141e1c0googlegroups.com...
Jest sens to traktować smarem miedzianym? zdecydowanie nie jakimkolwiek innym ale nie miedzianym |
|
Data: 2013-05-14 14:43:00 | |
Autor: coaster | |
Gwint alu-alu | |
W dniu 14-05-2013 14:25, m4rkiz pisze:
"rmikke" <spamcatch@mailinator.com> wrote in message Smar miedziowy stosuje sie na polaczenia alu-stal standardowo (np. siweca-glowica). Opowiedz prosze, jaki widzisz problem z alu-alu ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious it proves to be" Sir Artur Conan Doyle, The Red-Headed League ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2013-05-14 14:09:40 | |
Autor: m4rkiz | |
Gwint alu-alu | |
"coaster" <manypeny@mac.com> wrote in message news:kmtbgk$mnk$1news.supermedia.pl...
Smar miedziowy stosuje sie na polaczenia alu-stal standardowo (np. siweca-glowica). Opowiedz prosze, jaki widzisz problem z alu-alu ;-)Jest sens to traktować smarem miedzianym?zdecydowanie nie w rowerze latwiej o wilgoc niz w przypadku rozgrzewanego do 100+ stopni gniazda swiecy a resztki smaru na powietrzu moga przestac sie lubic z aluminium i rozkrecenie niektorych polaczen moze byc problematyczne podejrzewam ze sporo moze zalezec od tego jaka jest baza tego smaru ale po co robic sobie pod gorke skoro zwykly lt sprawdzi sie nie gorzej a odpornosc na temperature jest zbedna sprawdz przeciwwskazania http://www.liqui-moly.pl/serwis/informacje-techniczne/113-smar-miedziowy.html |
|
Data: 2013-05-14 07:40:23 | |
Autor: rmikke | |
Gwint alu-alu | |
W dniu wtorek, 14 maja 2013 15:09:40 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
podejrzewam ze sporo moze zalezec od tego jaka jest baza tego smaru Znaczy towot? W sumie, też mam... |
|
Data: 2013-05-14 07:43:30 | |
Autor: rmikke | |
Gwint alu-alu | |
W dniu wtorek, 14 maja 2013 15:09:40 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
Tylna powierzchnia klocka hamulcowego, żeby nie piszczało? To jak zapaćkam tym gwinty klocków w v-kach, też pomoże? :) |
|
Data: 2013-05-14 23:37:08 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Gwint alu-alu | |
Użytkownik rmikke napisał:
W dniu wtorek, 14 maja 2013 15:09:40 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał: Do klocków hamulcowych polecam dwusiarczek molibdenu. Z pewnością piszczeć nie będą (a że hamować również - kto by się tym przejmował...) -- Darek |
|
Data: 2013-05-14 15:55:37 | |
Autor: coaster | |
Gwint alu-alu | |
W dniu 14-05-2013 15:09, m4rkiz pisze:
"coaster" <manypeny@mac.com> wrote in message Teoretyzujesz :-) Ja od dluzszego juz czasu stosuje na gwinty pedal-korba (i wszystkie pozostale) i dziala tak, jak ma dzialac. Nie mam problemu z odkrecaniem polaczen. podejrzewam ze sporo moze zalezec od tego jaka jest baza tego smaru Przesada. Poza tym w polaczeniach gwintowanych w aucie LT sie nie zawsze sprawdzal niestety. A w miedzianym wlasnie drobiny miedzi zapobiegaja zapiekaniu sie gwintow, nawet jak nosnik zgestnieje. sprawdz przeciwwskazania Zadnych konkretnych :-). Gwint w glowicy to powierzchnia aluminiowa i tak samo gwint w korbie. Moze LM tak ma ;-)Ja uzywam CarLube. "[...] Multi-Purpose Copper AntiâSeize Grease is ideal for protecting _all_metal_ against seizure [...]" http://www.carlube.co.uk/index.cfm?product=121 Zreszta przy samym produkcie nie ma przeciwskazan: http://liquimoly.pl/features/katalog.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=218&category_id=9 Na pewno mozna uzywac bezstersowo na takie polaczena w rowerze wosku pszczelego - jednoczesnie zapobiega i zapieczeniu i odreceniu. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious it proves to be" Sir Artur Conan Doyle, The Red-Headed League ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2013-05-14 21:28:47 | |
Autor: KrzyĹ CierpiÄtnik | |
Gwint alu-alu | |
m4rkiz wrote:
"coaster" <manypeny@mac.com> wrote in message W rowerze, ktĂłry jeĹşdzi caĹy rok dajÄ ĹT-43 (bo jest pod rÄkÄ ) chyba na kaĹźde gwintowe poĹÄ czenie metal-metal i dodatkowo na sztycÄ - jeszcze nie miaĹem problemu, Ĺźeby siÄ coĹ nie chciaĹo odkrÄciÄ albo odkrÄcaĹo samo; i nie spodziewam siÄ. Jedynie Ĺruby od tarczy sÄ na klej anaerobowy "dla zasady". Do sporej iloĹci rzeczy uĹźywam klucza dynamometrycznego. W szosie z kolei nie jestem aĹź tak skrupulatny. NiektĂłrych gwintĂłw nie smarujÄ, np. przy klockach - nie ma takiej opcji, Ĺźeby akurat one siÄ zapiekĹy przed upĹywem ich Ĺźycia. Moje dwa grosze. -- ĹmierÄ Google Groups, ĹmierÄ bramkom www-news. |