Gwoli przypomnienia: Zero o Kaczce

Data: 2016-02-22 10:31:22
Autor: A. Filip
Gwoli przypomnienia: Zero o Kaczce
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Prezes nabiera do mnie sympatii tylko wtedy, kiedy kamery s膮 wok贸艂, a
po ich wy艂膮czeniu traktuje nas jak powietrze. Wyborcy prawicy powinni
oceni膰 brak szczero艣ci Jaros艂awa Kaczy艅skiego - m贸wi Ziobro.

http://wyborcza.pl/1,76842,14562253,Zbigniew_Ziobro___W_kierownictwie_PiS_jest_grupa_bylych.html

A jak przypominasz/wypominasz to mo偶e _sam_ dat臋 podasz? [2013-09-07]

Tego co si臋 m贸wi艂o "wczoraj" nie wypada zapomnie膰 ale robi r贸偶nic臋 czy
si臋 to m贸wi艂o "wczoraj" czy "przedwczoraj".

Przypomina mi si臋 sowiecki film jak to z艂ego przewodnicz膮cego partii
wykopali nie tylko ze stanowiska po _wielu_ latach ale za to 偶e by艂
tajnym wsp贸艂pracownikiem Ochrany ;-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Je艣li mo偶esz, nie zaczynaj dnia od picia octu.  (Przys艂owie indonezyjskie)

Gwoli przypomnienia: Zero o Kaczce