Gwrancja na samochód używany wystawiona przez ubezpieczyciela > Car Garanatie

Data: 2016-03-23 10:41:20
Autor: Bolko
Gwrancja na samochód używany wystawiona przez ubezpieczyciela > Car Garanatie
Jak pisałem w wątku obok auto używane chce kupić.
W sprzedającej firmie zaproponowano mi dodatkową gwarancje jak auto się zepsuje: http://www.cargarantie.pl/serwis-i-wsparcie-techniczne/kontaktowej/

Na zasadzie jak się zepsuje to dzwonisz Pan i masz zwrot kosztów.
Korzystał ktoś?
Wypłacają czy są problemy.

Data: 2016-03-23 19:33:01
Autor: xyz
W dniu 2016-03-23 o 18:41, Bolko pisze:
[...]

1) nie mogę się doszukać adresu firmy...
2) numery mimo że wyglądają na stacjonarne to pewnie jakieś wirtualne VOIP
3) nie mogę się doszukać na stronie OWU i cennika
4) nie szukam za długo ale wystarczająco aby znaleźć takie informacje

Pytanie co jest wyłączone z gwarancji i w jakich sytuacjach?
Jak znam życie to pewnie większość rzeczy które mogą się zepsuć w aucie używanym...

Moim zdaniem bujda na resorach, za tą kasę naprawisz w razie czego sam.
Lepiej już mieć jakieś assistance aby w rawie W przewieźli auto i zapewnili jakiś nocleg/bilety na pociąg; to już bardziej prawdopodobne.

-- - xyz

Data: 2016-03-23 19:38:29
Autor: jerzu.xyz
On Wed, 23 Mar 2016 19:33:01 +0100, xyz <xyz@interia.pl> wrote:

1) nie mogę się doszukać adresu firmy...

http://www.cargarantie.pl/footer-navigation/nota-prawna/

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-03-23 19:55:33
Autor: xyz
W dniu 2016-03-23 o 19:38, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Wed, 23 Mar 2016 19:33:01 +0100, xyz <xyz@interia.pl> wrote:

1) nie mogę się doszukać adresu firmy...

http://www.cargarantie.pl/footer-navigation/nota-prawna/

Ok, tu jest, choć dla mnie zakładka Kontakt jest bardziej oczywista.
Wciąż jednak brak adresu siedziby w naszym kraju.

--
-- - xyz

Data: 2016-03-23 21:05:49
Autor: jerzu.xyz
On Wed, 23 Mar 2016 19:55:33 +0100, xyz <xyz@interia.pl> wrote:

Wciąż jednak brak adresu siedziby w naszym kraju.

Bo pewnie takiego adresu nie ma.

Data: 2016-03-23 13:37:35
Autor: Bolko
Gwrancja na samochód używany wystawiona przez ubezpieczyciela > Car Garanatie

>Wciąż jednak brak adresu siedziby w naszym kraju.

Bo pewnie takiego adresu nie ma.

Ale dla mnie najdziwniejsze jest to że nie ma praktycznie opinii o tej firmie.
A nie wierze żeby wszyscy byli zadowoleni.

Data: 2016-03-23 23:36:24
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Wed, 23 Mar 2016 13:37:35 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

Wciąż jednak brak adresu siedziby w naszym kraju.

Bo pewnie takiego adresu nie ma.

Ale dla mnie najdziwniejsze jest to że nie ma praktycznie opinii o tej firmie.
A nie wierze żeby wszyscy byli zadowoleni.

Internet mówi że dotychczas firma współpracowała raczej z dealerami
fabrycznymi i realizowała postanowienia różnych rozszerzeń gwarancji.
Pewnie klient nawet nie wiedział że korzystał z firmy poza koncernem
producenta.

O takie np.:
http://www.mazda.pl/assets/poland/oferta/przed%C5%82uzonagwarancja/zakresubezpieczenia.pdf

Ale jak wygląda obsługa klienta indywidualnego który dopiero nabył używany
samochód, to faktycznie nie widzę opinii.
Może od niedawna coś takiego oferują?

Ale ogólnie to nie tyle forma gwarancji co raczej ubezpieczenia.
A statystyka uczy że ubezpieczyć się należy tylko od ryzyka na którego
poniesienie nas nie stać - czy awaria samochodu jest takim ryzykiem?
Jeszcze pytanie ile to kosztuje, czy generuje jeszcze jakieś poboczne
koszty (np. dodatkowe przeglądy) i co tak naprawdę gwarantuje.

Data: 2016-03-24 17:43:20
Autor: Cavallino
W dniu 23.03.2016 o 23:36, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Mnie już zdarzyły się awarie po kilkanaście tysięcy sztuka.
Niektórzy na grupie pewnie pamiętają Alfę, co to dwa razy miała wymieniany blok silnika.

Więc ubezpieczenie (wtedy Top Assistance) po kilka tys za kilka lat nie było złym wyborem.

Gwrancja na samochód używany wystawiona przez ubezpieczyciela > Car Garanatie