H.Clinton ma raka muzgu!

Data: 2013-01-07 03:10:10
Autor: muto2100
H.Clinton ma raka muzgu!
Data: 2013-01-07 03:41:31
Autor: Stachu Chebel
H.Clinton ma raka muzgu!
On 7 Sty, 12:10, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
H.Clinton ma raka muzgu!

Raka czego?? Słownika nie ma w bibliotece?

Data: 2013-01-07 04:19:00
Autor: muto2100
H.Clinton ma raka muzgu!
On 7 Sty, 12:41, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
On 7 Sty, 12:10, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> H.Clinton ma raka muzgu!

Raka czego?? Słownika nie ma w bibliotece?

muzgu    tak  jest    brain  cancer    to  jest    to   nie  zas
zlamany  palec!

Data: 2013-01-07 10:15:29
Autor: Stachu Chebel
H.Clinton ma raka muzgu!
On 7 Sty, 13:19, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> Raka czego?? Słownika nie ma w bibliotece?

muzgu    tak  jest    brain  cancer    to  jest    to   nie  zas
zlamany  palec!

Radzę jednak skorzystać ze słownika. ORTOGRAFICZNEGO, analfabeto!!

Data: 2013-01-07 21:38:32
Autor: the_foe
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-07 12:41, Stachu Chebel pisze:
On 7 Sty, 12:10, muto2100<misiaxxxxy...@gmail.com>  wrote:
H.Clinton ma raka muzgu!

Raka czego?? Słownika nie ma w bibliotece?

muzgó

--
the_foe

Data: 2013-01-07 12:34:56
Autor: Marek
H.Clinton ma raka muzgu!
On Jan 7, 12:10 pm, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.yourjewishnews.com/Pages/24788.aspx

Moze to byla przyczyna lewackiego odchylenia...

Data: 2013-01-07 12:42:01
Autor: Antenka
H.Clinton ma raka muzgu!
On 7 Sty, 12:10, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.yourjewishnews.com/Pages/24788.aspx

No cóż... nawet żydów dopada rak mózgu.

Antenka

Data: 2013-01-07 21:44:04
Autor: u2
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-07 21:42, Antenka pisze:
On 7 Sty, 12:10, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.yourjewishnews.com/Pages/24788.aspx

No cóż... nawet żydów dopada rak mózgu.

Antenka

Moja znajoma ma raka mozgu, oczywiscie Zydowka. Ale, na szczescie, nadal zyje.

Data: 2013-01-07 12:51:56
Autor: Antenka
H.Clinton ma raka muzgu!
On 7 Sty, 21:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-01-07 21:42, Antenka pisze:

Moja znajoma ma raka mozgu, oczywiscie Zydowka. Ale, na szczescie, nadal
 zyje.<

A skąd wiesz, że to żydówka jest? ;-)

Antenka

Data: 2013-01-07 21:53:35
Autor: u2
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-07 21:51, Antenka pisze:
Moja znajoma ma raka mozgu, oczywiscie Zydowka. Ale, na szczescie, nadal
  zyje.

A skąd wiesz, że to żydówka jest?

To taka druga Gesslerowa tak jak ty Antena.

Data: 2013-01-07 13:05:36
Autor: Antenka
H.Clinton ma raka muzgu!
On 7 Sty, 21:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

To taka druga Gesslerowa tak jak ty Antena.<

Wypraszam sobie! Żeby mnie z tym czupiradłem kudłatym porównywać!
Ale twoje żydowskie przyjaciółki dają wiele do myślenia.
Nie lubię cię :-P
Antenka

Data: 2013-01-07 22:12:24
Autor: u2
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-07 22:05, Antenka pisze:
On 7 Sty, 21:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Wypad stad kochanico komunistycznego ludobojcy :-)

Data: 2013-01-07 13:31:23
Autor: Antenka
H.Clinton ma raka muzgu!
On 7 Sty, 22:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wypraszam sobie! eby mnie z tym czupirad em kud atym por wnywa !
> Ale twoje ydowskie przyjaci ki daj wiele do my lenia.
> Nie lubi ci :-P
> Antenka

Wypad stad kochanico komunistycznego ludobojcy :-)

To ty spadaj icowski lizodupcu!

Antenka

Data: 2013-01-08 15:59:20
Autor: Trybun
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-07 22:31, Antenka pisze:

Wypad stad kochanico komunistycznego ludobojcy :-)
To ty spadaj icowski lizodupcu!

Antenka

No niestety Antenko, tak się prawie zawsze kończy próba wymiany paru zdań z chamskimi debilami. Imbecyl siedzi tu tylko dla tego żeby powyzywać innych użytkowników:-(

Pozdrawiam;-)

Data: 2013-01-08 16:58:19
Autor: Przemysław M.
H.Clinton ma raka muzgu!
Dnia Tue, 08 Jan 2013 15:59:20 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Np. od imbecyli, chamskich debili ;-)))

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-08 17:02:13
Autor: u2
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-08 16:58, Przemysław M. pisze:
[...]

Na imbecyla sobie zasluzyles kalecki :-)))

Data: 2013-01-08 17:28:23
Autor: Przemysław M.
H.Clinton ma raka muzgu!
Dnia Tue, 08 Jan 2013 17:02:13 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Nie pieprzcie kałecki, nie pieprzcie. Wyłaźcie z wychodka! --
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-08 17:32:31
Autor: u2
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-08 17:28, Przemysław M. pisze:
Na imbecyla sobie zasluzyles kalecki :-)))
Nie pieprzcie kałecki, nie pieprzcie. Wyłaźcie z wychodka!

Lepiej pozostan tam gdzie jestes kalecki :-)))

Data: 2013-01-08 17:38:07
Autor: Przemysław M.
H.Clinton ma raka muzgu!
Dnia Tue, 08 Jan 2013 17:32:31 +0100, u2 napisaů(a):

W dniu 2013-01-08 17:28, Przemysůaw M. pisze:
Na imbecyla sobie zasluzyles kalecki :-)))
Nie pieprzcie kaůecki, nie pieprzcie. Wyůaęcie z wychodka!

Lepiej pozostan tam gdzie jestes kalecki :-)))

Macie racjć towarzyszu Wychodek! Jak zwykle!

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2013-01-08 17:45:15
Autor: u2
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-08 17:38, Przemysůaw M. pisze:
  ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
  Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
  zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Ano :-)

Data: 2013-01-10 10:43:58
Autor: Trybun
H.Clinton ma raka muzgu!
[...]

Ciebie jednak, mimo tego że nie grzeszysz intelektem ani kulturą, nikt tak nie nazywa.

Data: 2013-01-07 22:30:59
Autor: Bogdan Idzikowski
H.Clinton ma raka muzgu!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bc1fc282-8d77-44ce-91fc-b2a4e70c463fx20g2000vbf.googlegroups.com...
On 7 Sty, 21:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

===================================

Masz rację!
Gesslerowa jest utalentowana, przedsiębiorcza i bogata.
Nie ma żadnego porównania z tobą!

rozbawiony

Data: 2013-01-07 19:23:29
Autor: u2
H.Clinton ma raka muzgu!
W dniu 2013-01-07 12:10, muto2100 pisze:
http://www.yourjewishnews.com/Pages/24788.aspx

Niech przyjezdza do Polski. Mamy najlepsza wyleczalnosc raka mozgu.

H.Clinton ma raka muzgu!