H o l o k a u s t !!!!!!!

Data: 2009-03-07 11:38:38
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

Data: 2009-03-07 10:51:08
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
news:Dgrsl.95$9v4.23uutiset.elisa.fi...

NARESZCIE !!!  :P-)))))))))

Data: 2009-03-07 13:02:04
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gotg4q$7go$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
news:Dgrsl.95$9v4.23uutiset.elisa.fi...

NARESZCIE !!!  :P-)))))))))

BLAD!

Holokaust sie nie moze powtorzyc, z prostego powodu.

Byl JEDYNY, NIEPOWTARZALNY, a wiec, gdyby sie zdarzyl
jeszcze raz, utracilby te atrybuty.

LOGIKA, czysta logika, panie Slawjuszu!

P-Kol

Data: 2009-03-07 12:21:50
Autor: rAzor
H o l o k a u s t !!!!!!!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki ColgatesBilly! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> nabazgrał::

[...]

Jaka logika, jaki niepowtarzalny - ten temat pejsaci holo-biznesmeni ukradli Ormianom, Kambodżanom, Ruskim, Polakom, Ukraińcom, Chińczykom, Tutsi, wandejczykom i w bezczelny sposób zmonopolizowali.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-07 12:32:42
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

Użytkownik "rAzor"
<""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał
w wiadomości news:gotlce$l8k$1news.onet.pl...
> [...]

Tutsi, wandejczykom i w bezczelny sposób zmonopolizowali.
-- Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

Jak wiele innych wartości, które przerobili na "wartości"...

Data: 2009-03-07 13:58:01
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gotmip$4qg$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Nie płakałem po Geremku.
http://niepoprawni.pl/grafika/copy-geremekjpg

Jak wiele innych wartości, które przerobili na "wartości"...

I tak...Dzis...
Wieksza wartosc ma smierc homoseksa czy cygana, niz Polaka

P-Kol

Data: 2009-03-07 13:33:43
Autor: rAzor
H o l o k a u s t !!!!!!!
> [...]

I tak...Dzis...
Wieksza wartosc ma smierc homoseksa czy cygana, niz Polaka

Największą wartość ma śmierć i pogrzeb bohaterskiego pilota śmigłowca. Lepiej się reklamy sprzedają.

Data: 2009-03-07 13:56:24
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

">>>
[...]

Jaks wyjatkowosc nadal jest.
Oni wszyscy.... nie kasowali za to KASY ;)

P-Kol

Data: 2009-03-07 13:17:43
Autor: rAzor
H o l o k a u s t !!!!!!!
[...]

Bo tamci nie mają w swoim zbiorze zasad moralnych handlu trupami.

Data: 2009-03-07 14:56:27
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gotol7$u4f$2news.onet.pl...

[...]

Nie miejmy zludzen.
I na tej grupie, znajduja sie odpowiedzialni z Holokaust.
Wlasciwie, w s z y s  c y - niezaleznie od przynaleznosci partyjnej.
Odpowiedzialni... majatkowo ;)

P-Kol
PS moznaby im nawet zadac proste pytanie:
A co robili w 1982!!!
Gdzie wtedy byli?
(okaze sie, ze niemal kazde miasto i wies polska to WRONG PLACE ;)

Data: 2009-03-07 10:54:52
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

23 jaskółki wiosny nie czynią. Wszak to byli parchaci talibowie - szpiedzy,
dywersanci, prowokatorzy i instruktorzy buntujacy Czeczenów przeciw
Czeczenom.

Data: 2009-03-07 12:53:25
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gotgbq$7v1$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Przeslanie mojego postu nie mialo najmniejszego zwiazku
ze napomykanym przez Ciebie incydentem.
Jest ono duzo bardziej uniwersalne i przenosne.
Ma dac do myslenia.

A co mialem na mysli, moze wydusic jedynie Policja mysli.
I w sumie: moglaby wycisnac ze mnie 2 zupelnie przeciwstawne scenariusze.

P-Kol

Data: 2009-03-07 12:31:10
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

> [...]

A co mialem na mysli, moze wydusic jedynie Policja mysli.
I w sumie: moglaby wycisnac ze mnie 2 zupelnie przeciwstawne scenariusze.

To mało - ja na H. mam tysiące gotowych... :-)))

Data: 2009-03-07 14:58:09
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gotm2p$k0n$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

P-Kol

To mało - ja na H. mam tysiące gotowych... :-)))

I na to liczymy.
Bo o Holokauscie nalezy stale mowic!
Dobrze czy zle!
Jak zle - to baaardzo dobrze!
Jak dobrze - to zle, ale poniekad ...i dobrze,
bo ujawniaja sie antysemici.

Kol

Data: 2009-03-07 12:28:14
Autor: cyc
H o l o k a u s t !!!!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Dgrsl.95$9v4.23uutiset.elisa.fi...

 A co znaczy to okreslenie ? .
Nie znam !!.
Moze mi to ktos wytlumaczy .
Gdzies obilo mi sie o uszy , ze pojecie "holokaust " okresla masowe mordy w czasie IIWS dokonane przez Niemcow i ze w wyniku tych mordow zginelo 6 milionow Polakow !!!!! . Slyszalem  , ze dotyczy rwniez mordow dokonanych przez UB w czasie utrwalania przez zydowskich urzednikow tego urzedu , ludowej wladzy !.
Czy ktos wyjani mi  pojecia zwiazane z okresleniem "holokaust " ? i czy rozumiany w zaprezentowany wyzej sposob jest wlasciwy ? .

cyc

Data: 2009-03-07 12:39:55
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

Użytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

[...]

To takie talmudiczne określeniie zawzięte z Tory - nawiązujące do ofiary
całopalnej.
A tu  KARYKATURALNIE  I  MERKANTYLNIE  banda hochsztaplerów z NYC napada
narody o nienależne im odszkodowania z powodu martyrologii małej grupy
sekciarzy - mośków chazarskich wybitych z zarządzenia pół-moska
Schickelgrubera Adolfa o partyjnej lewackiej ksywie Hitler.

Data: 2009-03-07 15:28:15
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gotloh$mak$1news.onet.pl...

[...]

A wiesz, uswiadomiles mi, ze faktycznie, termin ten powinien odnosic
do polityki swiadomej eksterminacji wszystkich narodow, tzn.
slowianskich i zydow.
Wylaczanie innych przez zydow jest wrecz sprzymierzaniem sie
z faszyzmem, post factum.

PS rozwazamy oczywiscie caly czas teoretycznie, zakladajac, ze rzekomy
Holokaust nie byl fikcja... ani propaganda, tak typowa dla tej nacji

P-Kol

Data: 2009-03-07 14:30:15
Autor: rAzor
H o l o k a u s t !!!!!!!
[...]

Zapomniałem o Palestyńczykach i Irakijczykach!!!

Data: 2009-03-07 15:25:30
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

> [...]

PS rozwazamy oczywiscie caly czas teoretycznie, zakladajac, ze rzekomy
Holokaust nie byl fikcja... ani propaganda, tak typowa dla tej nacji

Dodajmy, że w holokauście zginęli mośki chazarskie,a nie żadni Żydzi..

Data: 2009-03-07 16:33:12
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gou0mp$hdf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

 No bo przeciez... zydow nigdzie wlasciwie NIE MA  ;)
A jak nbie ma to sie nie mowi, bo i o czym, nie?

P-Kol

Data: 2009-03-07 15:42:13
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

> [...]

 No bo przeciez... zydow nigdzie wlasciwie NIE MA  ;)
A jak nbie ma to sie nie mowi, bo i o czym, nie?

Chazarowie to Turcy a nie Semici, czyli w Polsce nie ma Semitów i
antysemityzmu też nie ma...

Data: 2009-03-07 16:58:12
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gou1l1$ils$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

P-Kol

Chazarowie to Turcy a nie Semici, czyli w Polsce nie ma Semitów i

Tarz, wlasnie tlumaczylem Glowni ze to ci sami
co dostali baty öpod GrunwaLDEM I wIEDNIEM !

kOL

H o l o k a u s t !!!!!!!