H o l o k a u s t !!!!!!!

Data: 2009-03-07 10:54:52
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
news:Dgrsl.95$9v4.23uutiset.elisa.fi...

23 jaskółki wiosny nie czynią. Wszak to byli parchaci talibowie - szpiedzy,
dywersanci, prowokatorzy i instruktorzy buntujacy Czeczenów przeciw
Czeczenom.

Data: 2009-03-07 12:53:25
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gotgbq$7v1$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Przeslanie mojego postu nie mialo najmniejszego zwiazku
ze napomykanym przez Ciebie incydentem.
Jest ono duzo bardziej uniwersalne i przenosne.
Ma dac do myslenia.

A co mialem na mysli, moze wydusic jedynie Policja mysli.
I w sumie: moglaby wycisnac ze mnie 2 zupelnie przeciwstawne scenariusze.

P-Kol

Data: 2009-03-07 12:31:10
Autor: Panslavista
H o l o k a u s t !!!!!!!

> [...]

A co mialem na mysli, moze wydusic jedynie Policja mysli.
I w sumie: moglaby wycisnac ze mnie 2 zupelnie przeciwstawne scenariusze.

To mało - ja na H. mam tysiące gotowych... :-)))

Data: 2009-03-07 14:58:09
Autor: ColgatesBilly
H o l o k a u s t !!!!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gotm2p$k0n$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

P-Kol

To mało - ja na H. mam tysiące gotowych... :-)))

I na to liczymy.
Bo o Holokauscie nalezy stale mowic!
Dobrze czy zle!
Jak zle - to baaardzo dobrze!
Jak dobrze - to zle, ale poniekad ...i dobrze,
bo ujawniaja sie antysemici.

Kol

H o l o k a u s t !!!!!!!