Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   H4 zamiast R2

H4 zamiast R2

Data: 2013-11-12 11:27:19
Autor: MarcinJM
H4 zamiast R2
Witam
Pisa艂em niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z coko艂em R2 55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2 napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we wlasciw膮 strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek
przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-11-12 13:46:03
Autor: J_K_K
H4 zamiast R2
W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:

Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V

To te偶 za ma艂o.
Nie regulator czasami ?

Pzdr

JKK

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-11-12 14:17:49
Autor: MarcinJM
H4 zamiast R2
W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:

Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V

To te偶 za ma艂o.
Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku. Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca 14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek
przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-11-13 11:50:21
Autor: J_K_K
H4 zamiast R2
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:

Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic.

W manualu pisze, 偶e 艂adowanie przy 5 000 obr/min
powinno si臋 zawiera膰 pomi臋dzy 13.5, a 16.0V.

Jest te偶 opisane, jak za pomoc膮 kieszonkowego miernika sprawdzi膰 regulator.

https://docs.google.com/file/d/0B8ODLPFUxFTpMTdmZThmNGMtMTVlZC00Y2Y2LWEyMWUtNGE3Y2JjZDcyZGI4/edit?usp=drive_web&hl=en_GB&pli=1

Pzdr

JKK

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-11-13 12:07:17
Autor: MarcinJM
H4 zamiast R2
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:

Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic.

W manualu pisze, 偶e 艂adowanie przy 5 000 obr/min
powinno si臋 zawiera膰 pomi臋dzy 13.5, a 16.0V.

No wiec po za艂ozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciag艂ej jazdy na swiatlach.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek
przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-11-13 11:24:03
Autor: MrGlub
H4 zamiast R2
MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:

Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic.

W manualu pisze, 偶e 艂adowanie przy 5 000 obr/min
powinno si臋 zawiera膰 pomi臋dzy 13.5, a 16.0V.

No wiec po za艂ozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciag艂ej jazdy na swiatlach.

A mo偶e wymiana 艣wiate艂 pozycyjnych na Ledy da艂a by sensowne oszcz臋dno艣ci
dla 偶ar贸wki H4?

--
NC700XD

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-11-13 17:59:55
Autor: AZ
H4 zamiast R2
On 2013-11-13, MrGlub <glubone@gmail.com> wrote:

No wiec po za艂ozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciag艂ej jazdy na swiatlach.

A mo偶e wymiana 艣wiate艂 pozycyjnych na Ledy da艂a by sensowne oszcz臋dno艣ci
dla 偶ar贸wki H4?

No postojowka przod + tyl + podswietlenie tablicy i pewnie 15W sie uzbiera.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-12 23:39:18
Autor: AZ
H4 zamiast R2
Dnia 12.11.2013 MarcinJM <marcinjm@op.pl> napisa艂/a:
Witam
Pisa艂em niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z coko艂em R2 55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2 napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we wlasciw膮 strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-13 11:33:46
Autor: MarcinJM
H4 zamiast R2
W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
Dnia 12.11.2013 MarcinJM <marcinjm@op.pl> napisa艂/a:
Witam
Pisa艂em niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z coko艂em R2
55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
wlasciw膮 strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

Tak, wszystko poczyscilem. Mo偶liwe, 偶e z czasem magnesy na magnecie juz nie s膮 tak "mocne" jak by膰 powinny. Chyba te偶 jako艣 trac膮 swe w艂a艣ciwosci z up艂ywem lat?


--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek
przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

H4 zamiast R2

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona