Data: 2013-11-12 11:27:19 | |
Autor: MarcinJM | |
H4 zamiast R2 | |
Witam
Pisa艂em niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z coko艂em R2 55/60 Motocykl to GN250. Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2 napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we wlasciw膮 strone... Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :) -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2013-11-12 13:46:03 | |
Autor: J_K_K | |
H4 zamiast R2 | |
W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy To te偶 za ma艂o. Nie regulator czasami ? Pzdr JKK -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-11-12 14:17:49 | |
Autor: MarcinJM | |
H4 zamiast R2 | |
W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze: Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku. Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca 14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :) -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2013-11-13 11:50:21 | |
Autor: J_K_K | |
H4 zamiast R2 | |
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
Nie regulator czasami ? W manualu pisze, 偶e 艂adowanie przy 5 000 obr/min powinno si臋 zawiera膰 pomi臋dzy 13.5, a 16.0V. Jest te偶 opisane, jak za pomoc膮 kieszonkowego miernika sprawdzi膰 regulator. https://docs.google.com/file/d/0B8ODLPFUxFTpMTdmZThmNGMtMTVlZC00Y2Y2LWEyMWUtNGE3Y2JjZDcyZGI4/edit?usp=drive_web&hl=en_GB&pli=1 Pzdr JKK -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-11-13 12:07:17 | |
Autor: MarcinJM | |
H4 zamiast R2 | |
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze: No wiec po za艂ozeniu R2 "zawiera sie" :) Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciag艂ej jazdy na swiatlach. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2013-11-13 11:24:03 | |
Autor: MrGlub | |
H4 zamiast R2 | |
MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze: A mo偶e wymiana 艣wiate艂 pozycyjnych na Ledy da艂a by sensowne oszcz臋dno艣ci dla 偶ar贸wki H4? -- NC700XD -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-11-13 17:59:55 | |
Autor: AZ | |
H4 zamiast R2 | |
On 2013-11-13, MrGlub <glubone@gmail.com> wrote:
No postojowka przod + tyl + podswietlenie tablicy i pewnie 15W sie uzbiera. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-11-12 23:39:18 | |
Autor: AZ | |
H4 zamiast R2 | |
Dnia 12.11.2013 MarcinJM <marcinjm@op.pl> napisa艂/a:
WitamPosprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-11-13 11:33:46 | |
Autor: MarcinJM | |
H4 zamiast R2 | |
W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
Dnia 12.11.2013 MarcinJM <marcinjm@op.pl> napisa艂/a: Tak, wszystko poczyscilem. Mo偶liwe, 偶e z czasem magnesy na magnecie juz nie s膮 tak "mocne" jak by膰 powinny. Chyba te偶 jako艣 trac膮 swe w艂a艣ciwosci z up艂ywem lat? -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|