Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   H4 zamiast R2

H4 zamiast R2

Data: 2013-11-12 23:39:18
Autor: AZ
H4 zamiast R2
Dnia 12.11.2013 MarcinJM <marcinjm@op.pl> napisa艂/a:
Witam
Pisa艂em niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z coko艂em R2 55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2 napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we wlasciw膮 strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-13 11:33:46
Autor: MarcinJM
H4 zamiast R2
W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
Dnia 12.11.2013 MarcinJM <marcinjm@op.pl> napisa艂/a:
Witam
Pisa艂em niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z coko艂em R2
55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy r贸偶nicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
wlasciw膮 strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

Tak, wszystko poczyscilem. Mo偶liwe, 偶e z czasem magnesy na magnecie juz nie s膮 tak "mocne" jak by膰 powinny. Chyba te偶 jako艣 trac膮 swe w艂a艣ciwosci z up艂ywem lat?


--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek
przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

H4 zamiast R2

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona