H7 jaka jasna zarowke OSRAM NBP PHILIPS?

Data: 2010-09-30 00:02:44
Autor: Kris
H7 jaka jasna zarowke OSRAM NBP PHILIPS?
przepalila sie jedna wiec trza cos wykombinowac
pojawily sie OSRAM NIGHT BREAKER PLUS, wczesniej jezdzilem na VISION PLUS PHILIPSa
szukam mocnej jasne zarowki H7 ktora daleko i jasno oswietli jezdnie
nie zalezy mi na efektach ksenon itp choc ciekawi mnie PHILIPS CRYSTAL VISION
4300K
co warto teraz kupic i aby sie nie wypalila po 3 msc?

Data: 2010-09-30 00:20:25
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 30.09.2010 00:02, Kris pisze:
co warto teraz kupic i aby sie nie wypalila po 3 msc?

No jak ma być trwałe to wszelkie wynalazki z bardzo skróconym włóknem/przewoltowane odpadają... W ostateczności Philips Premium - te są znośnie żywotne i dobrze świecą.

S.

Data: 2010-09-30 07:18:57
Autor: Agent

Użytkownik "Stefan Szczygielski" <groups@siospammoomean.eu.org> napisał w wiadomości news:i80e39$p4i$1news.onet.pl...
[...]

Niby Osram Night Breaker PLUS ma poprawioną zywotność. Wczoraj kupiłem ale jeszcze nie zdażyłem założyć. Założylismy do auta kuzyna i mówi ze jest poprawa ale rewolucja to nie jest.

Data: 2010-09-30 08:52:40
Autor: kurdybanek

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:i816k3$v4g$1news.onet.pl...

Użytkownik "Stefan Szczygielski" <groups@siospammoomean.eu.org> napisał w wiadomości news:i80e39$p4i$1news.onet.pl...
W dniu 30.09.2010 00:02, Kris pisze:
co warto teraz kupic i aby sie nie wypalila po 3 msc?

Philips Nightguide. Mam już komplet ponad 1,5 roku. Inne przepalały się po ok. 6 miesiącach.

Data: 2010-09-30 09:18:33
Autor: Seba
Dnia Thu, 30 Sep 2010 08:52:40 +0200, kurdybanek napisał(a):

Philips Nightguide. Mam już komplet ponad 1,5 roku. Inne przepalały się po ok. 6 miesiącach.

U mnie w Lybrze wytrzymywały podobnie. Tyle, że jakieś większej
rewolucji oświetleniowej nie czyniły - trójkolorowość ich było widać
stojąc w korku i świecąc na poprzedzający samochód ;) Ale fakt faktem,
że świeciły troszkę lepiej aniżeli Philipsy Premium (które są moimi
"ulubionymi" żarówkami - dobrze świecą i są w miarę trwałe i tanie).

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-09-30 10:49:24
Autor: J.F.
[...]

A ja upierdliwie przypomne ze homologacja okresla moc, ilosc swiatla, polozenie wlokna, i spytam na czym ta lepszosc niektorych zarowek polega :-)

J.

Data: 2010-09-30 11:15:48
Autor: Agent

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i81iu9$s8$1news.onet.pl...
[...]

No ja też to wiem ale chętnie poznam szczególy. Wiadomo że dla żarówek H7 strumień świetlny wg normy ma wynosic 1500 lumenów +/- 10 % i nie da się zrobic +90% czy nawet + 30% więcej światła. Jest w tym zatem marketing ale też coś tam jednak w tych żarówkach jest "pogmerane" (cieńszy żarnik?) że trochę lepiej świecą.

Data: 2010-09-30 15:34:15
Autor: PaweL
H7 jaka jasna zarowke OSRAM NBP PHILIPS?
też coś tam jednak w tych żarówkach jest "pogmerane" (cieńszy żarnik?) że trochę lepiej świecą.

nie cieńszy, a krótszy. Światło jest mniej rozproszone i dalej sięga. Niestety rozproszenie jest przydatne do oświetlania pobocza...

Data: 2010-10-01 00:49:42
Autor: Przemysław Czaja
H7 jaka jasna zarowke OSRAM NBP PHILIPS?

Użytkownik "PaweL"

nie cieńszy, a krótszy. Światło jest mniej rozproszone i dalej sięga. Niestety rozproszenie jest przydatne do oświetlania pobocza...

opór wprost proporcjonalny do długości i odwrotnie do przekroju poprzecznego - czyli grubszy też mógłby być?

Data: 2010-10-01 08:13:46
Autor: J.F.
H7 jaka jasna zarowke OSRAM NBP PHILIPS?
On Fri, 1 Oct 2010 00:49:42 +0200,  Przemysław Czaja wrote:
Użytkownik "PaweL"
[...]

Jesli to jednoczesnie ma byc zarowka 12V 55W, to wszystkie zmiany
musza byc ze soba skorelowane.

W tych zarowkach drucik jest dosc cienki, ale zwiniety w spirale.
ktorej wymiary tez chyba sa okreslone w normie.

J.

Data: 2010-09-30 17:09:06
Autor: J.F.
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:i81kg7$56d$1news.onet.pl...
[...]

http://jfox.republika.pl/moto/

Wychodzi na to ze Philips sobie wymyslil gdzie maja swiecic reflektory, umieszcza w trzech punktach mierniki, i wychodzi mu ze zarowka
Super Duper swieci o 50% lepiej niz niz "zwykla zarowka".

A ja sie tylko zastanawiam czy z reflektorami inych marek niz Philips tez jest to prawda :-)

J.

Data: 2010-09-30 13:55:50
Autor: to
H7 jaka jasna zarowke OSRAM NBP PHILIPS?
begin J.F.
A ja upierdliwie przypomne ze homologacja okresla moc, ilosc swiatla,
polozenie wlokna, i spytam na czym ta lepszosc niektorych zarowek polega
:-)

Na lepszej geometrii plamy światła. ;-) Po za tym wiele tanich żarówek nie trzyma tych norm.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-30 17:39:12
Autor: kml

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:i80da8$7j3$1mx1.internetia.pl...

co warto teraz kupic i aby sie nie wypalila po 3 msc?

Tsungram MegaLight - użwane w dwóch samochodach. Trwałość bez problemu. Świecą jasno. Tutaj kupowałem http://auto-lamp.pl/sklep/

kml

H7 jaka jasna zarowke OSRAM NBP PHILIPS?