HAHAHAH Przekaz dnia z TVP Info :DDD

Data: 2017-05-08 10:36:11
Autor: prezydent San Escobar
HAHAHAH Przekaz dnia z TVP Info :DDD
Informuję, że nasze grupowe lemingi z pisuaru taki przekaz dnia otrzymały :DDD

http://i64.tinypic.com/2412dlw.jpg

(Pelikanki grupowe - wy patrzcie tylko na prawą stronę. Te obrazki z lewej to
na pewno photoshop :DDD)

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 10:44:19
Autor: prezydent San Escobar
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> napisał(-a):

[...]

Aha, nasze lemingi grupowe czytają jeszcze takie rzeczy :DDDD

http://telewizjarepublika.pl/frekwencyjna-klapa-marszu-wolnosci,48148.html

Obrazki rox :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 11:04:55
Autor: u2
W dniu 08.05.2017 o 10:36, prezydent San Escobar pisze:
[...]

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-08 13:02:22
Autor: boukun
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Informuję, że nasze grupowe lemingi z pisuaru taki przekaz dnia otrzymały :DDD

http://i64.tinypic.com/2412dlw.jpg

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jakby nie patrzeć, nawet na zdjęciach PO lewej nie widać 12 tysięcy... :)

boukun

Data: 2017-05-08 13:10:09
Autor: prezydent San Escobar
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Jakby nie patrzeć, nawet na zdjęciach PO lewej nie widać 12 tysięcy... :)

Dajesz radę obsługiwać kalkulator? To policz sobie.
Wymiary placu ktoś ci poda, bo już google maps potrzebne.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 16:52:41
Autor: boukun
[...]

No i jak sądzisz, ile ściśnięto chłopa na metr kwadratowy?

boukun

Data: 2017-05-08 20:08:49
Autor: prezydent San Escobar
HAHAHAH Przekaz dnia z TVP Info :DDD
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

No i jak sądzisz, ile ściśnięto chłopa na metr kwadratowy?

Przyjmuje się 4 osoby na m2. Możesz sobie przyjąć 3 :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 20:38:21
Autor: boukun
[...]

Myślisz, że to stodoła w Jedwabnem? Polacy chyba nie daliby się tak zgonić do kupy...

boukun

Data: 2017-05-09 14:22:21
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:oeq0np$u3l$1gioia.aioe.org...
[...]

Zobaczymy jutro na miesięcznicy! ;-)))))))))))

CL

Data: 2017-05-09 15:00:55
Autor: t-1
W dniu 2017-05-08 o 10:36, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Uwaga, link z malware.

Data: 2017-05-10 10:32:51
Autor: prezydent San Escobar
<t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

> [...]
>
> http://i64.tinypic.com/2412dlw.jpg
>
> (Pelikanki grupowe - wy patrzcie tylko na prawą stronę. Te obrazki z lewej to

Uwaga, link z malware.

Z tinypic.com ? Wy rzeczywiście macie ciekawy stan umysłu :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

HAHAHAH Przekaz dnia z TVP Info :DDD