HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...

Data: 2014-01-03 09:37:14
Autor: fifak
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
Data: 2014-01-03 09:41:51
Autor: sqlwiel
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
W dniu 2014-01-03 09:37, fifak pisze:

jak w temacie

http://www.liveleak.com/view?i=f88_1388730204

Trzeba właścicielom BMW profilaktycznie odbierać PJ. O!

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-03 09:57:04
Autor: anacron
W dniu 03.01.2014 09:37, fifak pisze:
jak w temacie
http://www.liveleak.com/view?i=f88_1388730204

A jakie to ma znaczenie, czy BMW, czy co innego? Męczy mnie już ta
nagonka. Z perspektywy moich kilometrów najgorsi są różnej maści
przedstawiciele handlowi w autkach z małymi silniczkami myślący, że jadą
co najmniej engrupowym potworem.

--
anacron

Data: 2014-01-03 10:27:24
Autor: Chris
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
anacron nabazgrał(a):

[...]

A doświadczenia najgorsi są właściciele aut premium bo skoro go stać na auto za 200-500tyś to droga też należy do niego.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2014-01-03 10:30:56
Autor: fifak
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...

A doświadczenia najgorsi są właściciele aut premium bo skoro go stać na
auto za 200-500tyĹ› to droga teĹĽ naleĹĽy do niego.

przerośnięty samochód to przerośnięte ego, nawet zatrąbić na takiego nie wolno...

Data: 2014-01-03 10:59:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2014-01-03 09:57, anacron pisze:
[...]

Ale wiesz, że to wygląda dokładnie tak, jakbyś o samym sobie napisał?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-01-03 11:20:07
Autor: anacron
W dniu 03.01.2014 10:59, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

Nie jestem przedstawicielem handlowym, nie śpieszę się na drodze bo mi
płacą za CZAS spędzony w podróży, a nie za KM. Więc chyba się pomyliłeś
trochÄ™.

--
anacron

Data: 2014-01-03 13:14:44
Autor: jerzu
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
On Fri, 03 Jan 2014 11:20:07 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

płac± za CZAS spędzony w podróży

Dobre...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-03 12:37:54
Autor: AZ
On 2014-01-03, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
płacą za CZAS spędzony w podróży

Dobre...

Nie uwazales na ekonomii po prostu :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-03 13:27:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
Hello jerzu,

wrote:
płac± za CZAS spędzony w podróży
Dobre...

No to teraz wiadomo, dlaczego przejechanie 200km zajmuje 16 godzin z
przerw± na wpadnięcie do domu dla napisania kilku postów na grupie.

Jak do tego dojd± "premie" za wyci±ganie samochodów z rowów i zasp, to
nawet na remont zajeżdżonego nieprzyzwoit± ¶redni± 12,5km/h silnika
się znajdzie.

Jak się jeĽdzi tak szaleńczo, to faktycznie można wjechać na zielonym
a zawirowanie czasoprzestrzeni spowoduje, że można spotkać się z kim¶,
kto na drodze poprzecznej też (już) ma zielone i w ten prosty sposób
poznajemy rozwi±zanie wszelkich zagadek zwi±zanych z naszym
gwiazdorem.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-03 11:07:23
Autor: KS
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
W dniu 2014-01-03 09:57, anacron pisze:

A jakie to ma znaczenie, czy BMW, czy co innego? Męczy mnie już ta
nagonka. Z perspektywy moich kilometrów najgorsi są różnej maści

Widziałeś taki lans z Lanosem w roli głównej?

http://img.wiocha.pl/images/6/7/6720f4d950b5743f25e432e2cc37a966.jpg

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-01-05 10:55:43
Autor: MadMan
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
Dnia Fri, 03 Jan 2014 11:07:23 +0100, KS napisał(a):

Widziałe¶ taki lans z Lanosem w roli głównej?

http://img.wiocha.pl/images/6/7/6720f4d950b5743f25e432e2cc37a966.jpg

http://img.wiocha.pl/images/8/f/8fe5a65354838f09ab2c72e93e7cc12b.jpg

:P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-01-05 11:14:38
Autor: KS
W dniu 2014-01-05 10:55, MadMan pisze:
[...]

Masz talent że to znalazłe¶ :)

Data: 2014-01-05 11:50:41
Autor: MadMan
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
Dnia Sun, 05 Jan 2014 11:14:38 +0100, KS napisał(a):

Masz talent że to znalazłe¶ :)

W google images wpisać "lanos lans" et voila :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-01-05 17:20:37
Autor: KS
W dniu 2014-01-05 11:50, MadMan pisze:
Dnia Sun, 05 Jan 2014 11:14:38 +0100, KS napisał(a):

Masz talent że to znalazłe¶ :)

W google images wpisać "lanos lans" et voila :P

Łi tam :) pełna kulturka, nie ma co porównywać :)

Data: 2014-01-05 11:54:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
Hello MadMan,

Sunday, January 5, 2014, 10:55:43 AM, you wrote:

[...]

Ale wstyd - przemalowuję Lanosa :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-05 16:40:45
Autor: Artur Ma¶l±g
[...]

Blachary na Lanosy nie lec± :)
http://img.wiocha.pl/images/b/0/b0629486216a115f174150156ae46c03.jpg

Data: 2014-01-03 11:48:35
Autor: Megrims
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
W dniu 2014-01-03 09:37, fifak pisze:

jak w temacie

http://www.liveleak.com/view?i=f88_1388730204
KierujÄ…cy raczej nie byl Niemcem.

Data: 2014-01-03 13:15:55
Autor: jerzu
HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
On Fri, 03 Jan 2014 11:48:35 +0100, Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Kieruj±cy raczej nie byl Niemcem.

Po czym wnosisz?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-03 18:44:52
Autor: Megrims
wrote:

Kieruj±cy raczej nie byl Niemcem.

Po czym wnosisz?

Zwróć uwage na słowo raczej.

Po Niemczech zrobiłem kilkadziesi±t ty¶. km i nigdy nie spotkałem
się tam z jakim¶ chamstwem na drodze albo co¶. Niemcy to zdecydowanie
zdyscyplinowany naród. Poza tym facet jechał E60. Od kiedy weszło
F10/F11 to jedyne E60/E61 jakie spotykałem to jechały na blachach
z żółtym/czerwonym paskiem w stronę wschodniej granicy.
IMO tym E60 to pewnie był nasz rodak ewentualnie Ruski, Turek
albo inny egzotyczny imigrant.

HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...