HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!

Data: 2011-03-11 10:18:36
Autor: Polok_Prawdziwy
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
- a godołeś, zeto ino wsuscjoliźmie kolejki były...!

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9235238,Ceny_cukru_rosna__Polacy_masowo_go_wykupuja.html

Psemyśl semto teroski dobze
- jak ludziska wykupywały wuwcas na 3 lata dopsodu, tojasne, e wiecnie towaruw
brakowało...!

Ps - łocywistałocywistość, wychodzem zzałozenia, ete śternoście komureksyrych,
wture posiados, pozwolom cito syćko gowom łobjońć...

Data: 2011-03-11 17:31:27
Autor: Hans Kloss
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
On 11 Mar, 10:18, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
- a godo e , zeto ino wsuscjoli mie kolejki by y...!
A teraz co masz kutasino jak nie socjalizm? Przecież tuskodonek to
drugi edziogierek....
J-23

Data: 2011-03-12 08:00:48
Autor: Pinocchio
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e622f078-22a1-4fe7-b751-73cd5c657255w6g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Po tekście sądzę, że należysz do "wymóżdżonego" (c) HaMMer elektoratu PiS. Chciałbym ci przypomnieć, że to twój idol rok temu podlizywał się PZPR-owskim trupom, wychwalał PRL i epokę  Gierka, błagał przyjaciół Moskali by kochali go jak swego. Program PiS to program oparty na rozdawnictwie tego co wypracowali inni czyli złodziejski socjalizm w całej krasie. Prównanie Tuska do Gierka jest totalną głupotą swiadczącą wyłącznie o niskim IQ autora.

Valerio

Data: 2011-03-12 09:05:08
Autor: MH
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 11 Mar, 10:18, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> - a godo e , zeto ino wsuscjoli mie kolejki by y...!
A teraz co masz kutasino jak nie socjalizm? Przecie=BF tuskodonek to
drugi edziogierek....
J-23
============

Chyba cię rozszyfrowałem Hans..  Jesteś pełowskim prowokatorem !!
No bo przecierz to niemożliwe , żeby ktoś mógł być aż tak głupi.

MH

Data: 2011-03-12 01:23:09
Autor: Hans Kloss
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
On 12 Mar, 10:05, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

No bo przecierz to niemo liwe , eby kto m g by a tak g upi.

Z każdego twojego postu przebija tak rozpaczliwa tęsknota za rozumem
że chyba nie wa w tym względzie żadnych  "niemożliwości"
Nowość dla niego że w całej Europie a zwłaszcza w Polsce socjalizm
panuje.....za komuny mówiło się o takich jak ty "pojony chińską
herbatą", bo niby gdzie się taki $%@** ULUNG?
J-23

Data: 2011-03-12 10:39:51
Autor: Pinocchio
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:91d5d5cd-e83e-4679-aadd-43a2447cda12p16g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Milczałbyś chłopie! Jesteś prywmitywnym chamem! Czy takiego sanego języka uzywasz w stosunku do rodziny i znajomych? Jeżeli tak tom jesteś bezrobotnym menelem, który w zyciu niczego nie osiągnął. Miejsce takich jak ty jest na wysypisku!

Valerio

Data: 2011-03-12 04:40:03
Autor: Hans Kloss
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
On 12 Mar, 10:39, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Milcza by
 A kim ty jesteś stunickowy trollu bombelku żeby mi coś nakazywać? Won
z tej grupy szmaciarzu platfonski.
Czy takiego sanego j zyka uzywasz w stosunku do rodziny i znajomych
Nie,  tylko w stosunku do gnojów, platfonsów, pedryli i ludzkiego
bydła twojego pokroju, zauważyłem bowiem że innego pojąć nie jesteście
w stanie. A teraz wypad trollu bo ci coś nieprzyjemnego napiszę. I
pozdrów śmieciu szechowicza z lukasbanku ...LOL
J-23

Data: 2011-03-12 14:21:31
Autor: Pinocchio
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fb4360f5-ee40-4daf-bf9a-2390f22de8dar6g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Zauważyłem ciekawą rzecz, pisowscy zwolennicy na tej grupie słyną z chamstwa i prostactwa. Jak dotąd zaliczyłbych do nich własnie ciebie, HaMMera i ostatnio u2. Jesteście po prostu prymitywni jak idioci na CB.

Valerio

Data: 2011-03-12 05:31:25
Autor: Hans Kloss
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
On 12 Mar, 14:21, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Zauwa y em ciekaw rzecz

 Zauważ jeszcze ciekawszą że robisz tu za durnia i  trolla
zaśmiecającego grupę . A jak już to zauważysz to wypierdalaj stąd.
J-23

Data: 2011-03-12 14:43:17
Autor: Pinocchio
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:43799496-1bea-473c-ba9c-3ec77146ef2fc9g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Patrz tytuł "wymóżdżku" ;-) Tak grupa ocenia to co tu wypisujesz. Nie będzie taki padalec jak ty kazał mi cokolwiek. Wal się idioto, zdziecinniały staruchu.

Valerio

Data: 2011-03-12 05:58:30
Autor: Hans Kloss
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
On 12 Mar, 14:43, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Tak grupa ocenia
 Nie żadna grupa tylko podobny tobie idiota beblający cepeliowską
góralszczyzną zupełne debilizmy, taki sam troll jak ty.
J-23

Data: 2011-03-12 13:52:38
Autor: obserwator
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
Pinocchio <pinocchio@lorenzini.it> napisał(a):

Patrz tytuł "wymóżdżku" ;-) Tak grupa ocenia to co tu wypisujesz. Nie będzie taki padalec jak ty kazał mi cokolwiek. Wal się idioto, zdziecinniały staruchu.

jaka grupa ocenia negatywnie wpisy przeciwnikow Platformy Oszustow?

zadaniowi trolle i emeryci esbeccy? Ty tu robisz za kilku spolecznie czy za
jakas marna kase?

Nota bene pracujesz na korzysc wlasnie PiS-u. Dzialaj wiec dalej:))

Data: 2011-03-12 10:38:03
Autor: Pinocchio
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilfd04$2ic$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Chyba cię rozszyfrowałem Hans..  Jesteś pełowskim prowokatorem !!
No bo przecierz to niemożliwe , żeby ktoś mógł być aż tak głupi.

Hans nie jest prowokatorem. To zwykły IDIOTA!

Valerio

Data: 2011-03-12 08:44:51
Autor: u2
HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!
W dniu 2011-03-11 10:18, Polok_Prawdziwy pisze:
- a godołeś, zeto ino wsuscjoliźmie kolejki były...!

Pewnie do twojej kozy. A ty robiłeś za burdelmamę.

HANSKLOS...!!! HITRELOWCU...!!!