HANSKLOS...!!! - HITRELOWCU - TAKO TA TWOJA HAMERYKA...!!!

Data: 2010-04-06 13:09:29
Autor: Polok_Prawdziwy
HANSKLOS...!!! - HITRELOWCU - TAKO TA TWOJA HAMERYKA...!!!
i cołki "prawy" kapitulizm...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7735984,_Amerykanie_wyciagali_pociski_z_cial_ofiar__zeby_zatrzec.html

W byłej Jugosławji dodzisioj radioaktewnych pociskuw sukajom, bo zyć siem tam
niedo, a ło inksych krojach anico wspominać nima....

Data: 2010-04-06 04:28:30
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 6 Kwi, 13:09, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

W byłej Jugosławji dodzisioj radioaktewnych pociskuw sukajom,

.... chyba podobne tobie półmózgi. A już żeby strzelać radioaktywną
amunicją to trzeba być całkowitym debilem- to mniej więcej tak jakby
strzelać pociskami ze złota.
J-23

Data: 2010-04-06 13:36:06
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 13:28, Hans Kloss pisze:
[...]

A jednak to prawda.. Pociski z rdzeniem z zubożonego uranu są w powszechnym użyciu w armiach USA, Izraela czy Rosji.

Data: 2010-04-06 04:44:21
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 6 Kwi, 13:36, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

A jednak to prawda.. Pociski z rdzeniem z zubożonego uranu

A od kiedy to ZUBOŻONY uran jest radioaktywny  w jakimś godnym uwagi
stopniu? Niby Z CZEGO został zubożony według ciebie?
Jego radioaktywność jest tu zupełnie nieistotna, o wiele gorsza jest
toksyczność tlenków uranu które powstają z zapalenia się uranowego
rdzenia w czasie trafienia pocisku. Uran idzie do gleby, roślin itp a
specjalnie zdrowy nie jest.
J-23

Data: 2010-04-06 13:52:36
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 13:44, Hans Kloss pisze:
[...]

Jest radioaktywny, choć w niewielkim stopniu. Służy on raczej nioe do napromieniowania wrogoego terytorium a do niszczenia umocnień czy czolgów przeciwnika. 30 mm pocisk uranowy przechodzi pancerz czołgu jak przez masło.

A jest zubożony z powodu tego że jest to zużyte paliwo  reaktorów jądrowych (elektrownie, okręty itd.) .

Data: 2010-04-06 07:12:09
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 6 Kwi, 13:52, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

A jest zubożony z powodu tego że jest to zużyte paliwo  reaktorów
jądrowych (elektrownie, okręty itd.) .

Chłopie, "zużyte" paliwo z reaktorów jądrowych jest tak radioaktywne
ze strach na nie spojrzeć. A uran "zubożony" to jest taki z którego
właśnie WYCIĄGNIĘTO radioaktywne izotopy w celu ich spożytkowania w
reaktorach. Zostawiono sam niezdatny do niczego szmelc o okresie
półtrwania ponad 4 miliardy lat, mniej więcej tak samo radioaktywny
jak twoje ołowiane ciężarki do wędek...
J-23

Data: 2010-04-06 17:23:34
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 16:12, Hans Kloss pisze:
[...]

Ależ jest radioaktywne.. Gdyby nie istniała groźba skażenia terenu  to nie byłoby potrzeby budowania do składowania tych odpadów specjalnych  betonowo-ołowianych silosów.

Data: 2010-04-06 14:10:27
Autor: Klin
Bredzisz, matołku
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

  I pewnie bardziej radioaktywny niż czysty U 238 bo zawiera nie tylko
  sam uran a jakieś domieszki innych promieniotwórczych pierwiastkow.

Data: 2010-04-06 14:18:36
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 14:10, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Tak oczywiście.. Na pewno żaden lekarz nie zalecałby mieszkania w domu trafionym takim pociskiem.

Data: 2010-04-06 14:54:09
Autor: Klin
Bredzisz, matołku
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

sam uran a jakieś domieszki innych promieniotwórczych pierwiastków.

Tak oczywiście.. Na pewno żaden lekarz nie zalecałby mieszkania w domu
trafionym takim pociskiem.

  Pociski te stosowano do przebijania pancerzy czołgów ze względu
  na duży ciężar właściwy uranu ok 19g/cm3 dlatego wchodziły
  w pancerze jak w masło. A  są o małej zawartości Uranu 235, który
  służy do wyrobu broni atomowej - czyli inaczej zubożone.

Data: 2010-04-06 15:49:12
Autor: cyc
Bredzisz, matołku

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości

......<

[...]

Nie przecieniasz umiejetnosci i wiadomosci lekarza ? . :) .
Na ten temat lekarz wie conajwyzej tyle samo ile kazden z nas i to tylko wtedy , kiedy jest ciekawy swiata i czyta cos wiecej niz kwartalnik lekarski ..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

cyc

Data: 2010-04-06 17:22:48
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 15:49, cyc pisze:

[...]

.

cyc

No właściwie tak - na promieniowaniu i jego skutkach od lekarza lepiej już się zna technik aparatury medycznej.

Data: 2010-04-06 14:12:04
Autor: MH
Bredzisz, matołku

Jest radioaktywny, choć w niewielkim stopniu.

Tyle co każdy inny metal powszechnie stosowany do przeróżnych celów.

Służy on raczej nioe do napromieniowania wrogoego terytorium a do niszczenia umocnień czy czolgów przeciwnika. 30 mm pocisk uranowy przechodzi pancerz czołgu jak przez masło.

Zgadza się..

A jest zubożony z powodu tego że jest to zużyte paliwo  reaktorów jądrowych (elektrownie, okręty itd.) .

Nieprawda !!!  Jest dokładnie odwrotnie. Ten wzbogacony , wykorzystywany
jako paliwo jądrowe jest pozyskiwany ze zubożonego , o wiele łatwiej
pozyskiwalnego. Naturalny uran (zubożony U238) zawiera znikome ilości
promieniotwórczego izotopu U235 (uran wzbogacony).

MH --

Data: 2010-04-06 17:24:32
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku

No nie bardzo:     http://www.man.lodz.pl/LISTY/CHEMFAN/2003/04/5258.html

[...]

Znowu nie bardzo: patrz powyżej.

Data: 2010-04-06 20:01:40
Autor: MH
Bredzisz, matołku

> [...]

> pozyskiwalnego. Naturalny uran (zubożony U238) zawiera znikome ilości
> promieniotwórczego izotopu U235 (uran wzbogacony).

Na Boga Jądrysie !!!   Ja rozumiem , że można się nie znać na pewnych rzeczach.
Nie rozumiem jednak , że można nie zrozumieć przystępnie pisanego tekstu , a już
zupełnie nie rozumiem jak można się wypowiadać w sprawach , o których nie ma się
pojęcia.

MH

P.S. W tej konkretnej sprawie Hans ma rację.

Data: 2010-04-06 20:53:33
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 20:01, MH pisze:
[...]

To ty wydajesz się nie wiedzieć o czym mówisz.

MH

P.S. W tej konkretnej sprawie Hans ma rację.

W czym? Że zużyte paliwo jądrowe  nie jest toksyczne?

Data: 2010-04-06 14:09:13
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 6 Kwi, 20:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

W czym? Że zużyte paliwo jądrowe  nie jest toksyczne?

No widzisz? Już znaczna poprawa, "toksyczne" a nie "radioaktywne".
Niemniej zubożony uran NIE JEST zużytym paliwem jądrowym. Jest odpadem
po wyciągnięciu z naturalnie występującego uranu wszystkiego co
radioaktywne, czyli w zasadzie czystym, niemal wcale nie radioaktywnym
izotopem U-238. W linku który zapodałeś w poprzednim poście jest spora
nieprawda, mimo że powołuje się na jakiegoś "profesora". Uran jest
tylko teoretycznie tak samo toksyczny jak ołów. W praktyce- znacznie
bardziej, bo produkty jego utleniania tworzą związki są znacznie
lepiej rozpuszczalne  w wodzie niż w przypadku ołowiu, który w
środowisku naturalnym szybko pokrywa się nierozpuszczalną i mało
szkodliwą warstewką węglanu. Tak wiec ludzie na terenach na których
strzelano uranowymi pociskami mają naprawdę spory kłopot.
A tak nawiasem pisząc powszechnie używane w samochodach katalizatory
spalania dostarczają środowisku i naszym organizmom śladowe ilości
bardziej niebezpiecznych metali ciężkich- platyny i palladu. A ja
sobie czekam spokojnie na kolejną falę histerii która nas czeka za lat
kilka, bo już teraz wiadomo że metale te akumulują sie w organizmie i
powodują zwiększoną zapadalność na nowotwory.
J-23

Data: 2010-04-07 12:20:40
Autor: Klin
Bredzisz, matołku
Użytkownik Hans Kloss napisał:
[...]

   Gdyby chodziło tylko o Uran 238 z małą domieszką U 235 można by się
   zgodzić, że działanie jest głównie toksyczne lecz obawiam się, że
   nie jest to produkt oczyszczony z innych elementów promieniotwórczych,
   stąd tyle problemów zdrowotnych na terenach gdzie stosowano te pociski.
   Poza tym uran ulega samozapłonowi podczas zderzenia z celem
   i rozpyleniu w powietrzu co dodatkowo naraża na zatrucie.
   Powtarzam się ale widzę, że problem kto jest winny jajko czy kura
   wciąż istnieje.

Data: 2010-04-07 04:31:54
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 7 Kwi, 12:20, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
   obawiam się, że
   nie jest to produkt oczyszczony z innych elementów promieniotwórczych,

Nie po to płaci się za naturalny uran ciężką kasę żeby potem nie
wycyckać z niego wszystkiego co przydatne (czyli radioaktywne) niemal
do ostatniego atomu.  Pewnie że jakieś ślady śladów zostają ale taka
śladowa promieniotwórczość ma pomijalny wpływ na ludzkie zdrowie w
porównaniu z toksycznością samego metalu. A nawet wręcz lepiej że ona
jest bo to bardzo ułatwia poszukiwanie skażonej uranem gleby, wody i
roślin

   Poza tym uran ulega samozapłonowi podczas zderzenia z celem
   i rozpyleniu w powietrzu co dodatkowo naraża na zatrucie.
I tu jest właśnie pies pochowany. Strzelanie pociskami ołowianymi nie
zatruwa środowiska niemal wcale, strzelanie uranowymi- bardzo. I
choćby dlatego zamiast wojować z krajem który stać na pociski z
uranowymi rdzeniami warto poważnie rozważyć opcję poddania się albo
pójścia na ugodę ;).
J-23

Data: 2010-04-07 14:02:56
Autor: Klin
Bredzisz, matołku
Użytkownik Hans Kloss napisał:
On 7 Kwi, 12:20, Klin<""klin
\"@op.pl,

[...]

   Gdyby to było takie proste jak myślisz produkty odpadowe z reaktorów
   atomowych też by odzyskiwano a wolą je zamurować a może część uranu
   jednak odzyskują i ładują w te pociski nie wiem i Ty też tego
   nie będziesz wiedział ze względu na utajnienie technologii przerobu
   uranu. Czyli są powody do podejrzliwości jak widzisz.

Data: 2010-04-07 09:14:07
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 7 Kwi, 14:02, Klin <""klin
\"@op.pl,
   Gdyby to było takie proste jak myślisz
Akurat w tym przypadku to ja nie myślę, ja WIEM. Dlatego się w ogóle w
ten wątek zaangażowałem.

 produkty odpadowe z reaktorów  atomowych też by odzyskiwano a wolą je zamurować
Bo są pełne radioaktywnych krótko żyjących izotopów, zupełnie
bezużytecznych (a wręcz mogących spowodować katastrofę) w procesie
kontrolowanego rozszczepienia na jaki "chodzą" elektrownie. A proces
wydzielania izotopów użytecznych z takiego silnie promieniotwórczego
poreakcyjnego  syfu to zadanie chyba tylko dla hobbystów opętanych
mania samobójczą. Za kilkaset, jak się wyświecą te najbardziej
promieniotwórcze syfy, będzie można myśleć o odzyskiwaniu materiału
rozszczepialnego z prętów poreakcyjnych.

. Czyli są powody do podejrzliwości jak widzisz.

Tak, rozumiem podejrzliwość w tym (i innych) przypadkach ale niestety
wynika ona wyłącznie z niewiedzy. Tam nie ma żadnych "tajnych
procesów", wszystko jest proste jak budowa cepa. Diabeł tkwi, jak
zwykle, w szczegółach.
J-23

Data: 2010-04-08 08:20:44
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 23:09, Hans Kloss pisze:
[...]

Gdyby zużyte paliwo jądrowe było radiacyjnie czyste to nie budowano by do składowania go silosów pokrywanych warstwą ołowiu.

Wiesz ja myślę że na temat energii atomowej krąży wiele fałszywych informacji.  Ja osobiście nie wierzę że elektrownie atomowe nie szkodzą środowisku.

Data: 2010-04-07 23:26:28
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 8 Kwi, 08:20, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Gdyby zużyte paliwo jądrowe było radiacyjnie czyste
Czy ty w ogóle czytasz posty w tym wątku? Zubożony uran, używany do
produkcji pocisków ppanc NIE JEST ZUŻYTYM PALIWEM z elektrowni
jądrowych!!!
J-23

Data: 2010-04-08 11:24:33
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-08 08:26, Hans Kloss pisze:
[...]

Coś ty Hans.. Czytam tylko niektóre posty. Jestem wiernym czytelnikiem tylko paru grupowiczów na psp. W innych postach zwracam uwagę tylko na sprawy które mnie interesują.  Za to staram się odpowiadać na wszystkie posty skierowane pod moim adresem - nawet na te głupie i obrażające mnie.

Wiesz z chemii nie jestem jakimś prymusem, ale i też nie ostatnim matołem.. Swoją opinie o pociskach uranowych opieram całkowicie na pewnej  debacie telewizyjnej w której brali udział eksperci wojskowi i chemicy.. i oni właśnie twierdzili że do budowy tych pocisków jest stosowany m.in.  uran - zużyte paliwo reaktorów jądrowych.

Data: 2010-04-08 08:42:43
Autor: cirrus
Bredzisz, matołku
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpjspm$5ln$1news.onet.pl...
[...]

Wszystko szkodzi środowisku, nawet pierdzenie krów.

--
stevep

Data: 2010-04-08 11:25:22
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-08 08:42, cirrus pisze:

[...]

A więc życzę ci elektrowni jądrowej zaraz za oknem :-P

Data: 2010-04-08 15:32:21
Autor: cirrus
Bredzisz, matołku
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpk7ei$8th$2news.onet.pl...
[...]

Typowe polskie piekiełko- elekrownia jądrowa, maszt telefonii komórkowej itp wszędzie tylko nie koło nmie.

--
stevep

Data: 2010-04-06 14:08:26
Autor: cyc
Bredzisz, matołku

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpf6be$dgb$1news.onet.pl...
[...]

Hans wie lepiej , bo mu jego amerykanski kumpel co to za ciecia robi w paramilitarnej jednostce , powiedzial .
Ja wierze Hansowi , ktory z tego jest znany , ze niegdy nie klamie i nigdy sie nie myli !.

cyc

Data: 2010-04-06 07:13:42
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 6 Kwi, 14:08, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Hans wie lepiej , bo
... bo w odróżnieniu od ciebie durniu, stara się autorytatywnie
wypowiadać jedynie w sprawach na których się zna.
J-23

Data: 2010-04-06 17:06:40
Autor: cyc
Bredzisz, matołku

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b7eba68-bdd8-41e9-940d-1a2f7b6109ddq23g2000yqd.googlegroups.com...
On 6 Kwi, 14:08, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Hans wie lepiej , bo
... bo w odróżnieniu od ciebie durniu, stara się autorytatywnie
wypowiadać jedynie w sprawach na których się zna.
J-23

Ty sie znasz na czymkolwiek poza tym jak byc chamem i klamca ?

cyc

Data: 2010-04-06 14:19:26
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 14:08, cyc pisze:
[...]

Tak gwoli sprawiedliwości - Hans czasem też mówi prawdę.. Rzadko bo rzadko ale jednak zdarza mu się to czasem. ;-)

Data: 2010-04-06 14:46:46
Autor: Panslavista
Bredzisz, matołku

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hpf8sv$non$2news.onet.pl...
[...]

Ale tylko na Placu Pigal, gdy targuje opłatę za usługę, kiedy mówi, że nie ma tyle, lub gdy w odwróconych rolach twierdzi, że za mało dają....

Data: 2010-04-06 14:28:26
Autor: Polok_Prawdziwy
Bredzisz, matołku
Hans wie lepiej , bo mu jego amerykanski kumpel co to za ciecia robi w paramilitarnej jednostce , powiedzial .
Ja wierze Hansowi , ktory z tego jest znany , ze niegdy nie klamie i nigdy sie nie myli !.

Awdodatku za komuny źgały go wysteryta... wysteryma..
wysterylizawanymi stsykawkami wielorakiego uzytku...!!!

Data: 2010-04-06 14:43:19
Autor: Panslavista
Bredzisz, matołku
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:0fb2d10a-29be-4208-918e-44ae7b9d26edq15g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

I kulą w płot. Pociski uranowe (zubożony uran) zniszczyły jugosłowiańskie elektrownie, rozdzielnie i stacje wysokich napięć. Niech ci sie nie zdaje, że twoja wiedza jest absolutna i przyjmij na moje podobieństwo zasadę "wiem, że nic nie wiem". A kto ją sformułował to powinienieś wiedzieć mając wykształcenie na poziomie LO...

Data: 2010-04-06 07:19:39
Autor: Hans Kloss
Bredzisz, matołku
On 6 Kwi, 14:43, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

I kulą w płot.
Chłopie, pociskami z uranowymi rdzeniami nie strzela się z powodu ich
(znikomej) radioaktywności tylko z powodu ich bardzo dużego ciężaru
właściwego. W dodatku przy trafieniu w cel spalają się częściowo w
atmosferze zawierającej tlen, topią i taka gęsta, płynna metalowa masa
wchodzi we wszelkie pancerze i betony jak w masło. Kulą w płot,
majorze Dubrowskij, w GRU na pewno was o tym uczyli aleście już
sklerozą przeżarci to i się wam zapomniało.
J-23

Data: 2010-04-06 17:27:47
Autor: jadrys
Bredzisz, matołku
W dniu 2010-04-06 16:19, Hans Kloss pisze:
[...]

Zwykłe przejęzyczenie - Panslavowi chodziło z pewnością o tzw. bomby grafitowe.  To nimi jankesi "załatwili" jugosłowiańskie elektrownie.

Data: 2010-04-06 14:05:26
Autor: cyc

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości
[...]

Nie rozumiem czego chcesz od naszych amerykanskich przyjaciol ?.
Przeciez oni bronia swojej ojczyzny przed zakusami imperialistow jakimi sa
Irakijczycy , Afganczycy a wczesniej Jugoslawianie .Nie widzisz tego , ze oni chca Ameryke ogolocic z ich dobr ? .
Bronia sie jak moga a ze przy tym gina ludzie ? , no coz jest wojna a pozatym Amerykanie
za kazdym razem kiedy wymorduja jakas znaczaca ilosc ludzi to wyrazaja przeciez swoje
ubolewanie . Czego jeszcze chcesz ? . Pozatym to ci ludzie sami do siebie
strzelaja a jak nie sami to jakies nieznane bandy . Chyba nie posadzasz
amerykansiego zolnierza , ktory z natyry moze niesc tylko wolnosc i pomoc biednym mieszkancom ciezmiezonych narodom o dokonywanie zbrodni ? . Takie mogli dokonywac
tylko rosyjscy ludobojcy w tym ci , co to w Katyuniu mordowali ale nie
Amerykanie !.
Sama mysl , ze jakis Amerykanin a nie daj Boze jakis amerykanski oddzial , moglby dokonac  zbrodni jakie wrogowie Ameryki im przypisuja , jest niedorzeczna i jest wyraznym " antyamerykanizmem " .
Ze tez ludzie tego nie rozumia ? .

cyc

HANSKLOS...!!! - HITRELOWCU - TAKO TA TWOJA HAMERYKA...!!!