HANSKLOS...!!! - TWOJA HAMERYKA PADAć POCYNO...!!!

Data: 2010-04-08 13:26:53
Autor: Polok_Prawdziwy
HANSKLOS...!!! - TWOJA HAMERYKA PADAć POCYNO...!!!

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7740390,Los_Angeles_za_miesiac_zostanie_bez_pieniedzy.html

Komentować niebedem, bonima poco - itak niejeześ wstanie zrozumieć...

Data: 2010-04-08 05:05:27
Autor: Hans Kloss
HANSKLOS...!!! - TWOJA HAMERYKA PADAć POCYNO... !!!
A jaka ona tam moja, szwabski podnóżku. Btw rychły i nieuchronny
upadek US of A odtrąbiły podobne tobie geniusze jeszcze w latach
pięćdziesiątych . Póki co nieboszczyk trzyma się jakoś, a to już
drobnych 60 lat minęło....
J-23

Data: 2010-04-08 15:26:34
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

POPIEŁUSZKO tes siem tsymo...
- nowet niedowno go łodkopały i fratry jego kostecek sem pobrały - zupkem sem
wazyć znich bedom...

PS a jeździs jesce do FATERLANDU dutki sparkom zarobiać...?
- som mi kiedysik godołeś, zejak inacej nieidzie, toi włosnom sparkem nadstawis...

Data: 2010-04-08 18:30:32
Autor: cyc

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.0000147e.4bbdbd7dnewsgate.onet.pl...

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7740390,Los_Angeles_za_miesiac_zostanie_bez_pieniedzy.html

Komentować niebedem, bonima poco - itak niejeześ wstanie zrozumieć...

--

Jak kazden zaprzaniec , wypiera sie swoje bylej milosci bo zaczela brzydnac i starzec sie !.

cyc

HANSKLOS...!!! - TWOJA HAMERYKA PADAć POCYNO...!!!