HANSKLOS...!!! - ty DZIODZIE z PERELU...!!!

Data: 2010-05-04 12:39:41
Autor: Polok_Prawdziwy
HANSKLOS...!!! - ty DZIODZIE z PERELU...!!!

- juzem ci telarazy godoł, ze co MY, abo PRL zato moze, ze twoje łojce DZIODAMI
były i robić im siem niechciało...!?

To, zeci nowet cekoladki, abo inksej paruwki niekupiły, to pseca myzato
niełodpowiadomy...!!!

Wto w PERELU chcioł, to mugł sem na pozondnom egzystemcjem zapracować...

Data: 2010-05-04 06:12:32
Autor: Hans Kloss
On 4 Maj, 12:39, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
 ze twoje łojce DZIODAMI były i robić im siem niechciało...!?

Tak gnoju, byli dziadami pod tytułem "klasa robotnicza miast i wsi
ludu pracującego" i nie chciało im się robić  przez 6 dni w tygodniu
od 6:00 do 14:00 w smrodzie, hałasie i syfie komuszej fabryki (plus
nadgodziny). Nie tak jak twoi, którzy harowali w pocie czoła- domyślam
się z twojej beblaniny  że matka jako esbeczka, tatuś więzienny
klawisz a w wolnych chwilach ochotnik-ormowiec.

To, zeci nowet cekoladki, abo inksej paruwki niekupiły, to pseca myzato niełodpowiadomy...!!!
Kupiły gnojku, kupiły, żyły sobie wypruły ale kupiły. I plastykową
imitację autka tez kupiły, na raty jeszcze za gumułki.

Wto w PERELU chcioł, to mugł sem na pozondnom egzystemcjem zapracować...
Ależ oczywiście masz rację. Wystarczyło drzeć japę "niech żyje
towarzysz wiesław" głośniej niż inni, 1go maja zasuwać ze szturmówką
jak idiota i raz na miesiąc podkablować swojego kolegę czy sąsiada na
esbecji.
Śmieci twojego pokroju tak właśnie sobie zapewniały "egzystemciem"
godną komuszej gnidy, porządną tylko na tle tych którzy woleli biedę
klepać niż się zeszmacić i zboukunić.
J-23

Data: 2010-05-04 15:31:31
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

NIECHCIAŁO SIEM NOSIC TECKI, TSABYŁO NOSIć WORECKI...!!!

Co PEREL i my zato mozemy, ze twoje łojce jakosik takie CIMNAWE NAUMYśLE były
iza "fizycnych" pracować musiały...!?

Zrestom...,
- widzem, zeity do nojmondzejsych nienolezys ite twoje bizmesy niedugo siem
skońcom...
Cies siem, ze jesce złomu sem wysukać mozes, ale tak myślem, ze jesce dwa-tsy
rocki i ani amulinowej puski powiwie nieznojdzies...

Data: 2010-05-04 08:58:41
Autor: Hans Kloss
On 4 Maj, 15:31, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

NIECHCIAŁO SIEM NOSIC TECKI, TSABYŁO NOSIć WORECKI...!!!

Jakiej "tecki" głupi gnoju, kto nosił "tecki" w czasie okupacji?
Zwłaszcza jak mu ruscy rodziców zlikwidowali gdy miał lat 9 .. co za
tępa cepeliowska  kanalia.

Co PEREL i my zato mozemy, ze twoje łojce jakosik takie CIMNAWE NAUMYśLE
"Cimnawy" to jesteś ty, untermenszu. I gnojowaty ponad średnią krajową
J-23

Data: 2010-05-04 23:17:30
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
[...]

Przeciez to SB-ek. Albo partyjna szyszka, to i nie dziwota ze mu dobrze bylo.

R.

Data: 2010-05-04 14:33:22
Autor: Hans Kloss
On 4 Maj, 23:17, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

Przeciez to SB-ek. Albo partyjna szyszka, to i nie dziwota ze mu dobrze
bylo.

Że esbek (albo raczej TW) w to chętnie wierzę. A czy mu lepiej było?
Guano  tam... On się jedynie subiektywnie czuł lepiej rozparty w swoim
polonezie widząc szarą masę niewolników komuny tłoczącą się każdego
ranka na przystankach. A teraz, gryząc pazury ze złości w swoim
używanym sejczento  gdy go mercedesy i beemki  wyprzedzają co i raz
to, marzy o wysłaniu ich właścicieli z powrotem na przystanek
tramwajowy ;).
A taki ch..., prędzej zdechnie ze zgryzoty ;)
J-23

Data: 2010-05-09 20:29:04
Autor: Polok_prawdziwy
HANSKLOS...!!! - ty DZIODZIE z PERELU...!!!

Mazyć ci wolno HITRLOWCU...

Data: 2010-05-04 15:41:56
Autor: MH
> [...]

Cies siem, ze jesce złomu sem wysukać mozes, ale tak myślem, ze jesce dwa-tsy
rocki i ani amulinowej puski powiwie nieznojdzies...

Buahaha , aleś mu Kumie nodoł...  Juzek jego łodpedź cytoł ... To , ze łojcom
siem robić niekciało , to jeze nic !!!  Nojlepse jez to , ze za paruwem sem
flaki dla gupielokowatego Hamsa pruły... I jeze w niego ZAINWESTOWAŁY - portki
mu we peweksie kupiły... No , ale cuz wincej wymagoć kces ?! Dyć Ci Hams pedzioł
, ze łojciec był klasom wyrobnicom ...  Dyć jo , kiej studemt , nawakacje zek s
kumplami ku Austra... , Austryj jeździł , bo tam fajne ludziska som... Wizów
nietsabyło , bo za Sobieskiego wdziencne chłopy som... Za Kościuskem ,
hamerykany tyz som wdziencne i psedajom nam róźniste rakietki bez motorków.. Dwa
razy zek jako gównioz na wakacjem tam pojechoł i zek sem M5 zakupił.. Ali kiej
siem nie kce i ino siem ceka coby dali , to dadzom.. Gołom dupom w pysk...

MH

Data: 2010-05-04 09:00:43
Autor: Hans Kloss
HANSKLOS...!!! - ty DZIODZIE z PERELU...!!!
On 4 Maj, 15:41, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

Buahaha , aleś mu Kumie nodoł.
Zrób mu jeszcze laskę śmieciu ;))))
Ze wam pedrylom nie wstyd obnosić się ze swoim zboczeniem na
publicznej grupie dyskusyjnej, tfu!!!!Gównozjady....
J-23

Data: 2010-05-04 20:05:10
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Niezagaduj..., niezagaduj....
- zety spasionemu Miemcowi dlo dutkuw sparki nadstawios, jakześmito kiedysik prawił, niełoznaco, zemyci laski do pocyckanio nadstawimy...

Wolimy sem jakiesik Łukrajinki, abo inkse galeryjanki zorganizować i pikniejsom psyjemność w młodziudkich usteckach psezywać...

Data: 2010-05-04 16:10:26
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Chaaa....!!!
- aitak, ani MONDZEJSY łodtych pewksowych dżimsuw siem niezrobił, ani
GRYFNIEJSY, ani nowet siem niełozenił...!

Data: 2010-05-04 17:00:56
Autor: MH
> [...]
- aitak, ani MONDZEJSY łodtych pewksowych dżimsuw siem niezrobił, ani
GRYFNIEJSY, ani nowet siem niełozenił...!

Hehehe , znacysiem tez kota posiado ??

MH

Data: 2010-05-04 20:07:30
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

> [...]

- aitak, ani MONDZEJSY łodtych pewksowych dżimsuw siem niezrobił, ani
GRYFNIEJSY, ani nowet siem niełozenił...!

Kota i ronckem...!!!

- a dlo scegulnej psyjemności jakiemuś tłustemu Miemcowi sparki nadstawio...

Tak mi kiedysik prawił, ze łoncy psyjemne z pozytecnym, boi sparkem psecysconom mo i bismesy robi...

Data: 2010-05-04 12:47:31
Autor: Panslavista
Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

Żydokomusze GWno prowda!
Mugeś załozyć ksionzecke mieskaniowom, cekoć 50 lot a ze te twoje dudki i
kurwa i milicjont mieskania mieli, a ty kwatere na smyntozu.

Data: 2010-05-04 17:19:31
Autor: u2
W dniu 2010-05-04 12:47, Panslavista pisze:
Żydokomusze GWno prowda!
Mugeś załozyć ksionzecke mieskaniowom, cekoć 50 lot a ze te twoje dudki i
kurwa i milicjont mieskania mieli, a ty kwatere na smyntozu.

Nadal niektórzy milicjanci, a przede wszystkim esbuce, uważają się za
siłę przewodnią narodu :)

HANSKLOS...!!! - ty DZIODZIE z PERELU...!!!