HANSYKLOSY, AWEMARYNY, a w scegulności WARSAWKA i inkse KAPITULISTYCNE DOBROBYTY...!!!

Data: 2010-08-17 18:37:55
Autor: Polok_prawdziwy
HANSYKLOSY, AWEMARYNY, a w scegulności WARSAWKA i inkse KAPITULISTYCNE DOBROBYTY...!!!

Niedowno uświadomiłem wom, jakim wspaniałym 20-30 letnim minsem nase rodaki, polckie kapitulistycne petryjoty nos dokarmiały wtym nasym piknym KAPITULIźMIE, WOLNOśCI i DEMOKRACYJI...

Teraz mom dlo wos nastempnom niespodziankem...

- POTRAWKI ŁORIENTALNE...!!!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8263542,W__lochach__Centralnego_odkryto_nielegalna_hurtownie.html

- radować siem mogom scegulnie te "bogate", wture kasanom, łoscypkami i inksym polckim badziewiem łodzywiać siem niechciały, ino wyśmienitych i delikatniusich potrawek  zazywały - dlo nich psygotowywano jedzonko ze scegulnym ZACHODNIO-KAPITULISTYCNYM AROMATEM...

Data: 2010-08-17 09:48:08
Autor: Marek
On 17 Sie, 18:37, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
[...]

Juz dawno o tym pisalem, ze jak widze kolejke ludzi po kabab to mnie
na wymioty zbiera...
Swoja droga, jak widzialem , jak goral z Zakopanego brudnymi lapami
wyciska oscypek, a w poblizu nie ma toalety, o umywalce nie mowiac, to
od tej pory omijam te cuda polskiej sztuki kulinarnej , równie
szerokim łukiem.

Data: 2010-08-17 19:48:40
Autor: Polok_prawdziwy
Marek wrote:

[...]

Eeetam...., zaroski "brudne łapy"...

- a choćby i troseckem psybrudzone były, bo tseba psyznać, ze gurskie chopy prawdziwe ze słusnego załozenia wychodzom, tzn "cy brudne, cy cyste, ale DWA RAZY DOROKU KOMPAć SIEM TSEBA!", to pseca brud to rodzimy, znacy polcki jest...!!!

Niejeześ prawdziwym Polokiem i petryjotom, cyjak...!?

Apozatym, łumywalkem jesce rozumim, ale myciesiem wtoalecie jesce gorse być moze...! ;)

Data: 2010-08-17 12:31:56
Autor: Marek
On 17 Sie, 19:48, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Marek wrote:
> [...]

Niejeześ prawdziwym Polokiem i petryjotom, cyjak...!?

Apozatym, łumywalkem jesce rozumim, ale myciesiem wtoalecie jesce gorse być

Jakby mial toalete, toby podcierał sie papierem, a tak to palcem .

Data: 2010-08-17 21:45:01
Autor: raff
W dniu 2010-08-17 18:48, Marek pisze:
[...]

od tej pory omijam te cuda polskiej sztuki kulinarnej , rĂłwnie
szerokim łukiem.

Toz to Swiniok z Wisly.

Oni tam kapusciane gory majom, komunistyczne wladze i cztery ulice na krzyz.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-17 22:27:54
Autor: Polok_prawdziwy
raff wrote:

[...]

Lepso Wisła, jak Sosnowiec...

Data: 2010-08-17 22:04:08
Autor: Neko
HANSYKLOSY, AWEMARYNY, a w scegulności WARSAWKA i inkse KAPITULISTYCNE DOBROBYTY...!!!
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał

-- -- -- -- -

Juz mi niedobrze.

Baco, a ty co wyciskasz? ;)

[...]

[...]