HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!

Data: 2011-01-24 08:41:26
Autor: Polok Prawdziwy
HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!

- wtym wasym piknym "KAPITULIźMIE, DEMOKRACYJI I WOLNOśCI" tonowet WASE
dziecioki, znacysiem PSYSŁOść POLCKI, acozatym idzie WASAPSYSŁOść, zdrowe
być niemogom...!!!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8993324,Dentysci_znikaja_ze_szkol___Katastrofa__dla_profilaktyki_.html

Na PEREL nazekocie, bo wos łojce głodziły, ale za PERELU, to psynojmnij
Narud ZDROWY BYŁ...!!!

Data: 2011-01-24 00:08:15
Autor: Hans Kloss
HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!
- wtym wasym piknym "KAPITULIźMIE,

.... w szkołach się dzieci UCZY a nie plombuje im zęby. Leczenie odbywa
się w przychodniach, szpitalach, gabinetach lekarskich itp. A w
sklepach miesnych kupuje się mięso i wedliny. A w salonach
samochodowych  są samochody. Zrozumiała cepeliada? WSZYSTKO JEST NA
WŁAŚCIWYM MIEJSCU.
A naród za prylu był tak fantastycznie zdrowy ze ludzie żyli średnio
10 lat krócej niż obecnie.
J-23

Data: 2011-01-24 09:19:17
Autor: Polok Prawdziwy
Am Mon, 24 Jan 2011 00:08:15 -0800 (PST) schrieb Hans Kloss:

[...]

GUPIś, jak BENCWUŁ...!!!

- te, co teroski DŁUZEJ ZYJOM, to w PERELU winksość zycio PSEZYŁY...!!!

To PEREL i tamta PROFILAKTYKA, ŁODZYWIANIE, SPOZUB ZYCIO spowodowoł, ze
teroski sem dłuzej pozyć mogom, ty CIMNYCIULU...!!!

Te, co dorostajom, to nowet 40-tki zdrowe niedociongnom...!!!

PS - a w marketach SPOZYWCYCH psedowo siem KOMPUTRY, SPSęT SPORTOWY,
NAMIOTY i INKSE AGREGATY PRONDOTWURCE...!!!

Data: 2011-01-24 02:03:47
Autor: Hans Kloss
On 24 Sty, 09:19, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:

To PEREL i tamta PROFILAKTYKA, ŁODZYWIANIE,
Łodzywianie!!! Te kartki cośmy je żarli zamiast mięsa miały takie
cudowne właściwości zdrowotne ?
Pierdolnij się w ten głupi łeb, cepeliowski bęcwale.
J-23

Data: 2011-01-24 10:13:12
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 24 Sty, 09:19, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:

> To PEREL i tamta PROFILAKTYKA, =A3ODZYWIANIE,
=A3odzywianie!!! Te kartki co=B6my je =BFarli zamiast mi=EAsa mia=B3y takie
cudowne w=B3a=B6ciwo=B6ci zdrowotne ?
Pierdolnij si=EA w ten g=B3upi =B3eb, cepeliowski b=EAcwale.

===============

W kartki to się bawili tylko niudacznicy.

MH

Data: 2011-01-24 11:11:25
Autor: Polok Prawdziwy
Am Mon, 24 Jan 2011 02:03:47 -0800 (PST) schrieb Hans Kloss:

On 24 Sty, 09:19, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:

To PEREL i tamta PROFILAKTYKA, ŁODZYWIANIE,
Łodzywianie!!! Te kartki cośmy je żarli zamiast mięsa miały takie
cudowne właściwości zdrowotne ?

Nopseca som twierdzis, ze teroski dłuzej zyjom ZGNILIZNO...!!!

- wkońcu łokreśl konkretnie - zyjom teroski dłuzej, cynie...!?

Data: 2011-01-24 02:15:18
Autor: Hans Kloss
On 24 Sty, 11:11, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:

Nopseca som twierdzis, ze teroski dłuzej zyjom ZGNILIZNO...!!!

TERAZ kutasino, teraz kiedy mięsa ryb i owoców w sklepach ile dusza
zapragnie, kiedy w każdej aptece się poniewierają. antybiotyki i inne
strasznie zachodnie lekarstwa dawniej dostępne za ciężkie dulary albo
wcale.
J-23

Data: 2011-01-24 10:23:36
Autor: MH
> [...]
On 24 Sty, 11:11, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:

> Nopseca som twierdzis, ze teroski d=B3uzej zyjom ZGNILIZNO...!!!

TERAZ kutasino, teraz kiedy mi=EAsa ryb i owoc=F3w w sklepach ile dusza
zapragnie,

Buahaha , tą tablicę Mendelejewa nazywasz mięsem ?! Biedny człowieku ...

kiedy w ka=BFdej aptece si=EA poniewieraj=B1. antybiotyki i inne
strasznie zachodnie lekarstwa dawniej dost=EApne za ci=EA=BFkie dulary albo
wcale.

Jak się nawpierdalasz tego mięsa zasranego dioksynami , to faktycznie
pozostaje tylko apteka. W chuja cię robią na każdym kroku , a ty cieszysz się
jak dziecko.

MH
J-23

Data: 2011-01-24 02:33:04
Autor: Hans Kloss
On 24 Sty, 11:23, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
W chuja cię robią na każdym kroku , a ty cieszysz się
jak dziecko.

W chuja to robią jedynie takich jak ty, którzy po ochłap mięsa gnają
do hipermarketu bo taniej.
Ale i tak lepszy ten ochłap z hipermarketu niż celuloza jak za prylu.
J-23

Data: 2011-01-24 11:50:34
Autor: MH
> [...]
On 24 Sty, 11:23, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> W chuja ci=EA robi=B1 na ka=BFdym kroku , a ty cieszysz si=EA

W chuja to robi=B1 jedynie takich jak ty, kt=F3rzy po och=B3ap mi=EAsa gnaj=
=B1
do hipermarketu bo taniej.
Ale i tak lepszy ten och=B3ap z hipermarketu ni=BF celuloza jak za prylu.
===============

Nawet nie jesteś w stanie zrozumieć tego co napisałem. Trudno...

MH

Data: 2011-01-24 04:09:59
Autor: Hans Kloss
On 24 Sty, 12:50, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Nawet nie jesteś w stanie zrozumieć tego co napisałem. Trudno...
 Napisałeś nieszczęśniku brednię jakoby w chuja robią na każdym kroku
"takich jak ja" tymczasem rolują głównie takich jak ty właśnie. Drugą
brednię napisałeś o jakiejś "tablicy Mendelejewa". Trzecią
brednię..ech, dajmy sobie spokój. Jak napiszesz coś z sensem to cię o
tym poinformuję
J-23

Data: 2011-01-24 11:25:24
Autor: Polok Prawdziwy
Am Mon, 24 Jan 2011 02:15:18 -0800 (PST) schrieb Hans Kloss:

[...]

Na zdrowie tseba COŁKIE ZYCIE pracować ty CIMNOMASO...!!!

Jak roz sem pompkem zajedzies, to niewystarcom amtybiotytyki, coby
dozdrowia dojść...!

I choćbyś niewim co zazywoł, toitak DZIADEM bedzies ty
CIMNYśMIERDZIELU...!!!

Aze teroski długo zyjom, to wynik PRAWIDŁOWEJ PROFILEKTYKI W PERELU...!!!

PS - bote, co w perelu prendzej umirały, to w psedwojennym KAPITULIźMIE
dojzewały...!

Data: 2011-01-24 10:56:07
Autor: obserwator
Polok Prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pl> napisał(a):

> [...]

Aze teroski długo zyjom, to wynik PRAWIDŁOWEJ PROFILEKTYKI W PERELU...!!!

PS - bote, co w perelu prendzej umirały, to w psedwojennym KAPITULIźMIE

dobrze sie bawisz Gegorzu.Z ?

Data: 2011-01-24 13:19:16
Autor: Polok Prawdziwy
Am Mon, 24 Jan 2011 10:56:07 +0000 (UTC) schrieb obserwator:

[...]

Tosiem ROZDWOJINIE JAźNI nazywo i niekiedy groteskowe rozmiary psybierać
moze...

Ale nimasiem co dziwić - jaki PSYWUDCA, takie "ZOŁNIEZE"...

Data: 2011-01-24 09:03:03
Autor: MH
[...]

WITOJ KUMIE !! I jeze jedno pikne było , kiej całom klasem gonili do
higenictki !!  Lepij mozna siem było psypatseć nasym klasowym Marynkom..
A som wis , ze to łokrutne znocenie na psechikem mo !!

MH

Data: 2011-01-24 10:21:37
Autor: Polok Prawdziwy
Am Mon, 24 Jan 2011 09:03:03 +0000 (UTC) schrieb MH:

[...]

ŁOKRUTNIE SROGIE znacenie tomiało...!!!

Wpamińci mi takie widoki, conojmnij 2 tydnie siem ostowały, psezco
niepotsebowołem na "świerscyki" dutkuw wydować, bo ino wystarcyło sem
psypomnieć ijus kukaracem maltretować sem mogłem...

BAAAA...!

A rozupewnego, gdy na kolonijach bawiłem, miałymy takom himgienistkem,
wturo razem znami ino w psejzystej halecce cołkom grupom siem
prysnicowała...!!!

KUMIE...!!! coto było...!!!

- syćkie chopoki ino ło jej zarośnintej kacapie godały...!

Zeby ino godały...!
- wybiurco nos sorowała, noto cheba wis cobyło...

Zakozdom kompielom takdługo wokuł niej siem krenciłem,az mie sorować
pocenła....

Ach....
- cudowne te sorowanie było...

Data: 2011-01-24 10:17:19
Autor: MH
> [...]

- wybiurco nos sorowała, noto cheba wis cobyło...

Zakozdom kompielom takdługo wokuł niej siem krenciłem,az mie sorować

============

Nakoloniach tośmy mieli takom Danuśkem z usmej "B". A wyrośnienta Ci byłó ze
HEJ !! Wiecorami ześmy zniom w dohtora bawili..  A tarmosiła , ze hoho...
Tys piknie było !!

MH

Data: 2011-01-24 13:26:30
Autor: !!heÂŽsk!!
HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!
On Mon, 24 Jan 2011 08:41:26 +0100, Polok Prawdziwy
<Baca_nowocesny@patryjot.pl> wrote:

[...]

 moze wyglosza jakies oredzie do bylych czlonkow pzpr/sdrp  albo przyjaciol moskali? ;o)))

HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!