HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!

Data: 2011-01-24 09:03:03
Autor: MH
HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!
Polok Prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pl> napisał(a):

- wtym wasym piknym "KAPITULIźMIE, DEMOKRACYJI I WOLNOśCI" tonowet WASE
dziecioki, znacysiem PSYSŁOść POLCKI, acozatym idzie WASAPSYSŁOść, zdrowe
być niemogom...!!!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8993324,Dentysci_znikaja_ze_szko
l___Katastrofa__dla_profilaktyki_.html

Na PEREL nazekocie, bo wos łojce głodziły, ale za PERELU, to psynojmnij
Narud ZDROWY BYŁ...!!!

WITOJ KUMIE !! I jeze jedno pikne było , kiej całom klasem gonili do
higenictki !!  Lepij mozna siem było psypatseć nasym klasowym Marynkom..
A som wis , ze to łokrutne znocenie na psechikem mo !!

MH

Data: 2011-01-24 10:21:37
Autor: Polok Prawdziwy
Am Mon, 24 Jan 2011 09:03:03 +0000 (UTC) schrieb MH:

[...]

ŁOKRUTNIE SROGIE znacenie tomiało...!!!

Wpamińci mi takie widoki, conojmnij 2 tydnie siem ostowały, psezco
niepotsebowołem na "świerscyki" dutkuw wydować, bo ino wystarcyło sem
psypomnieć ijus kukaracem maltretować sem mogłem...

BAAAA...!

A rozupewnego, gdy na kolonijach bawiłem, miałymy takom himgienistkem,
wturo razem znami ino w psejzystej halecce cołkom grupom siem
prysnicowała...!!!

KUMIE...!!! coto było...!!!

- syćkie chopoki ino ło jej zarośnintej kacapie godały...!

Zeby ino godały...!
- wybiurco nos sorowała, noto cheba wis cobyło...

Zakozdom kompielom takdługo wokuł niej siem krenciłem,az mie sorować
pocenła....

Ach....
- cudowne te sorowanie było...

Data: 2011-01-24 10:17:19
Autor: MH
> [...]

- wybiurco nos sorowała, noto cheba wis cobyło...

Zakozdom kompielom takdługo wokuł niej siem krenciłem,az mie sorować

Nakoloniach tośmy mieli takom Danuśkem z usmej "B". A wyrośnienta Ci byłó ze
HEJ !! Wiecorami ześmy zniom w dohtora bawili..  A tarmosiła , ze hoho...
Tys piknie było !!

MH

--

HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE KAPITULISTY PEREL KRETYKUJONCE...!!!