HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE PRAWICKOWE POKRAKI...!!!

Data: 2010-12-21 13:36:32
Autor: Polok_Prawdziwy
HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE PRAWICKOWE POKRAKI...!!!
- piknom i treściwom wypedź włobronie PeReLu na jakimsik ferum wycytołem.

Niebedem siem stosunkować, ino wom jom psytocem:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,752,120099104,120106410,Re_W_PRL_u_nie_pilo_sie_lecz_chlalo_nowa_wy.html

Psemyślcie sem to dobze...

Data: 2010-12-21 12:58:14
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
[...]

=============

Racjem świntom Kumie mos !!  I ten  chop co to syćko wygarnoł gumpielokiem
niejez !! Hah , zarozki imksy womtek rospocnem , coby tym prawickowym talibom
cosik pokazać o nasej ekud ... , eudakacji ...

MH

Data: 2010-12-21 14:00:00
Autor: raff

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ieq895$d36$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mozesz wytlumaczyc ciulowi co to jest KF ?

Jego wolanie idzie w Kosmos.

R.

Data: 2010-12-21 14:16:47
Autor: MH
HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE PRAWICKOWE POKRAKI...!!!

Mozesz wytlumaczyc ciulowi co to jest KF ?

Jego wolanie idzie w Kosmos.

R.

================

Gupielokiem łokrutnym jeześ Rafałello !! Wyzuciłeś Bacem do kaefa , a syćko
wies co pisoł. Sam ciulem jeześ !!

MH  --

Data: 2010-12-21 15:24:31
Autor: Polok_Prawdziwy

================

Gupielokiem łokrutnym jeześ Rafałello !! Wyzuciłeś Bacem do kaefa , a syćko

wies co pisoł. Sam ciulem jeześ !!

Cheee...!!! cheee...!!! cheee...!!!

- bo PSYGŁUPAWO RAFAŁELA moje wypedzi NIEŁOFICJALNIE cytuje...

Tak po "tajniacku", bo syćko kontrolować musi...

Nienadarmo mu 5 dutkuw za "trafnom" łodpedź płacom...

PS - i siedzi ta CIULAKOLEULA, pierdoły wyksykuje i wydaje misiem, ze łokrutnie
wielgim kapitulistom jezd...

Ani siem spostzeze, jak nojefektywniejse swoje latka psed wirtułalnymi
pierdołami straci, nicego wzyciu niełosiongajonc...

Dockejmy jesce porem lotek, jak GUPIELOK LEBREM łostanie...

Data: 2010-12-21 16:52:16
Autor: raff

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ieqcsf$t7v$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gdyby mi takie ciule jak ty go nie wyciagaly, to bym nie wiedzial... ;)

R.

Data: 2010-12-21 14:14:59
Autor: Polok_Prawdziwy
HANSYKLOSY, RAFA£ELE I I NKSE PRAWICKOWE POKRAKI...!!!
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisa&#179;(a): > - piknom i tre&#182;ciwom wyped&#188; w&#179;obronie PeReLu na jakimsik ferum wycyto&#179;em.
> lecz_chlalo_nowa_wy.html
> =============

Racjem &#182;wintom Kumie mos !!  I ten  chop co to sy&#230;ko wygarno&#179; gumpielokiem
niejez !! Hah , zarozki imksy womtek rospocnem , coby tym prawickowym talibom
cosik pokaza&#230; o nasej ekud ... , eudakacji ...

Porem nastempnych wypedzi mozna siem na cosik takiego natknońć:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,752,120099104,120104040,Re_Lipa_z_sosna.html

Jo..., zrestom ty cheba tes, jak psez mgłem tamte latka pamintom (gomułkowskie),
ale wiezem zetak być mogło...

Komentować semsu nima, jedynieto żol mi ino wspułcesnych POLCKICH
CIECIOKUW-BIDOKUW, wture na PAROBKUW EWROPSKICH (jeśli nie ZEBROKUW!) wychować
siem musom...

--

HANSYKLOSY, RAFAŁELE I INKSE PRAWICKOWE POKRAKI...!!!