HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?

Data: 2013-05-29 23:11:33
Autor: tttrrraaaiiinnn
HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?
Teraz dlaczego moi rodzice musza placic zalegly abonament skoro od 20 lat ogladaja TYLKO i wylacznie TV TRWAM, odbiornik satelitarny ustawiony maja na ten jeden kanal - skoro TV TRWAM nie zostala nawet wpuszczona do MUX?
Moi rodzice NIGDY nie ogladaja kanalow TVP, TVN, Polsatu, w ogole ich to nie interesuje a nawet draznia ciagle klamstwa tam podawane, a poza tym poziom tamtejszych programow uwazaja za zenujaco niski, szczegolnie odnosnie tzw.. "misji" tzw. "telewizji publicznej".
Tak wiec ZA CO oni maja placic? Trzeba te inicjatywa Panstwa traktowac tylko i wylacznie jako KONTRYBUCJE - czyli lupiezczy haracz sciagany tylko i wylacznie na potrzeby utrzymania dworskich dworakow i calej bandy?

Data: 2013-05-30 19:50:22
Autor: Krzysztof.
HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?
Oszukujesz - Rydzykowa TV nie ma 20 lat - ma 10.
Posiadaja telewizor - posiadaja. To podatek sie nalezy.
Tylko z nazwy to abonament. I nikogo nie interesuje co ogladaja.
Trzeba bylo sprzedac telewizor i wyrejestrowac.
Przewietrzyc sie, uprawiac sport to szalej moherowy wyparuje.
Jak nie placili to teraz zaplaca z odsetkami - mieli na Rydzyka to znajda na TVP.

K.

Data: 2013-05-31 14:03:22
Autor: biniobill
[...]

Zapomnialo sie jak Tusk nawolywal do nieplacenia i likwidacji abonamentu RTV? Lemingi jak zwykle z reka w nocniku byleby Plemiel byl krysztalowy.
artykul na http://tiny.pl/hk4ml

Data: 2013-05-31 22:30:21
Autor: Krzysztof.
[...]
Uszu znowu nie mył? A może moherek za bardzo uciska ?  A może czytać nie potrafi ?
Trolla należy tępić na każdym poziomie.
K.

Data: 2013-06-02 14:00:56
Autor: biniobill
[...]
Mnie nie interesują czyjeś animozje - ale faktem jest to, że nawoływanie do niepłacenia abonamentu RTV miało miejsce i robienie z kogoś wała jest wysoce szkodliwe więc brak reakcji na podobne ekscesy powoduje znieczulicę i przymykanie oczu na podobne wybryki cwaniaków - gorzej gdy tacy są przy korycie.

Data: 2014-05-31 21:19:01
Autor: Frez
HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?
Nie płaciłem,nie płacę i nie będę płacił. Kwaśniak abonament zamienił na opłatę od odbiorników. Za moją kasę na szczęście TVP swojej platformerskiej misji nie robi.

Data: 2014-05-31 21:30:29
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 31 May 2014 21:19:01 +0200, Frez napisał(a):

Nie płaciłem,nie płacę i nie będę płacił.

To jeszcze nie oglądaj. --
Jacek

Data: 2014-06-01 21:11:45
Autor: Frez
HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?
Dnia Sat, 31 May 2014 21:19:01 +0200, Frez napisał(a):

Nie płaciłem,nie płacę i nie będę płacił.

To jeszcze nie oglądaj.
Staram się, bo mózgi piorą.

Data: 2013-06-01 20:12:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?

<tttrrraaaiiinnn@gmail.com> 950b8d47-1944-48d7-9a99-c569e11b0a91@googlegroups.com

[...]

A to ciekawe. **Nigdy** nie oglądali, a jednak coś, co tam
jest, **ciągle** drażni ich. Może słuchali TV, zamiast oglądać?
Ja czasami oglądam TV Trwam -- i mnie akurat nie drażnią kłamstwa
tam podawane. Ani mnie te kłamstwa nie drażnią ciągle, ani jakoś
inaczej.

: a poza tym poziom tamtejszych programow uwazaja za zenujaco niski,

Jak wyżej -- nie oglądają NIGDY, ale mają swoje zdanie.
Duch Święty im mówi, jaki jest poziom?

: szczegolnie odnosnie tzw. "misji" tzw. "telewizji publicznej".
: Tak wiec ZA CO oni maja placic?

Zapewne za to, czego chce tak zwany ogół,
bo jednak Dworaka powołał (prawnie, zgodnie
z obowiązującym i jawnym prawem) demokratycznie
wybrany prezydent RP, który zanim został
wybrany, zapowiedział wybór Dworaka.

: Trzeba te inicjatywa Panstwa traktowac tylko i wylacznie jako
: KONTRYBUCJE - czyli lupiezczy haracz sciagany tylko i wylacznie
: na potrzeby utrzymania dworskich dworakow i calej bandy?

A dlaczego ateista musi płacić za nauczanie religii w szkołach?
(coś koło 2 miliardów rocznie z budżetu państwa)

Albo za to płaci wróg (Marsjanin, aby było bez polityki i bez religii)
Polski, że Polska armia broni polskich granic przed wtargnięciem
pobratymców (Marsjan) tegoż wroga.

-=-

Twoi rodzice uczestniczyli czynnie w ostatnich (w 2010 roku)
wyborach prezydenckich? Ja nie uczestniczyłem, bo nie interesuje
mnie polityka, ale ja nie zadaję głupich pytań:

 -- dlaczego Komorowski jest prezydentem RP?

gdyż wiem, że tak postanowił naród polski.
(i mnie akurat ten prezydent nie przeszkadza, choć i nie pomaga mi)

Data: 2013-06-24 16:07:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?

<tttrrraaaiiinnn@gmail.com> 950b8d47-1944-48d7-9a99-c569e11b0a91@googlegroups.com

  http://tv-online.strefa.pl/telewizja/trwam.html

Ale chyba potrzebny jest (; silwerlajt. ;)
I nie wiem właśnie po co -- po co płacić na M$...
Pod Windows bez problemu można oglądać TV Trwam.
Ale telewizory zwykle mają darmowego Linuksa, nie zaś płatne Windows...

Data: 2013-06-24 21:23:45
Autor: z
W dniu 2013-05-30 08:11, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
[...]

Nie lamentuj tylko pisz pismo do krajowej rady o umorzenie. Na poczcie wszystko wiedzą i niech nie ściemniają. Jak mają zaległość to można wyrejestrować!!!
Sprawdź może rodzice podlegają pod zwolnienia. Jest ich teraz sporo i łatwo się załapać. (niestety nie wszyscy są tego świadomi i czekają będąc w błędzie do 70-tki)
Wiem... nieznajomość prawa... ale żadnej kampanii informacyjne na ten temat nie kojarzę.
W moim przypadku się okazało że 5 lat mieli prawo do zwolnienia ale trzeba było to zgłosić. Aktualnie egzekucja komornicza z emerytury do czasu rozpatrzenia została wstrzymana.
(Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a miliony bogatych mają faktyczną abolicję TFUUU!!!)
Zobaczymy co będzie.

Data: 2013-06-24 21:29:43
Autor: Mr. Misio
Użytkownik z napisał:

(Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a
miliony bogatych mają faktyczną abolicję TFUUU!!!)

staruszek z renty kancelarii prawnej nie wynajmie, a rente latwo zajac, i nie trza sie nameczyc, a kasa splynie

bogaty moze unikac jak piskorz smigajac nad prawem, ewentualnie moze sie okazac, ze nic nie posiada, zadnych dochodow, jest jak Tusk - z budzetu musi brac na cygara...

;)

HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?