HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?

Data: 2013-06-01 20:12:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?

<tttrrraaaiiinnn@gmail.com> 950b8d47-1944-48d7-9a99-c569e11b0a91@googlegroups.com

: Teraz dlaczego moi rodzice musza placic zalegly
: abonament skoro od 20 lat ogladaja TYLKO i wylacznie
: TV TRWAM, odbiornik satelitarny ustawiony maja na ten
: jeden kanal - skoro TV TRWAM nie zostala nawet wpuszczona
: do MUX?

: Moi rodzice NIGDY nie ogladaja kanalow TVP, TVN, Polsatu,
: w ogole ich to nie interesuje a nawet draznia ciagle klamstwa
: tam podawane,

A to ciekawe. **Nigdy** nie oglądali, a jednak coś, co tam
jest, **ciągle** drażni ich. Może słuchali TV, zamiast oglądać?
Ja czasami oglądam TV Trwam -- i mnie akurat nie drażnią kłamstwa
tam podawane. Ani mnie te kłamstwa nie drażnią ciągle, ani jakoś
inaczej.

: a poza tym poziom tamtejszych programow uwazaja za zenujaco niski,

Jak wyżej -- nie oglądają NIGDY, ale mają swoje zdanie.
Duch Święty im mówi, jaki jest poziom?

: szczegolnie odnosnie tzw. "misji" tzw. "telewizji publicznej".
: Tak wiec ZA CO oni maja placic?

Zapewne za to, czego chce tak zwany ogół,
bo jednak Dworaka powołał (prawnie, zgodnie
z obowiązującym i jawnym prawem) demokratycznie
wybrany prezydent RP, który zanim został
wybrany, zapowiedział wybór Dworaka.

: Trzeba te inicjatywa Panstwa traktowac tylko i wylacznie jako
: KONTRYBUCJE - czyli lupiezczy haracz sciagany tylko i wylacznie
: na potrzeby utrzymania dworskich dworakow i calej bandy?

A dlaczego ateista musi płacić za nauczanie religii w szkołach?
(coś koło 2 miliardów rocznie z budżetu państwa)

Albo za to płaci wróg (Marsjanin, aby było bez polityki i bez religii)
Polski, że Polska armia broni polskich granic przed wtargnięciem
pobratymców (Marsjan) tegoż wroga.

-=-

Twoi rodzice uczestniczyli czynnie w ostatnich (w 2010 roku)
wyborach prezydenckich? Ja nie uczestniczyłem, bo nie interesuje
mnie polityka, ale ja nie zadaję głupich pytań:

 -- dlaczego Komorowski jest prezydentem RP?

gdyż wiem, że tak postanowił naród polski.
(i mnie akurat ten prezydent nie przeszkadza, choć i nie pomaga mi)

HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?