HAWX - bedzie hit!

Data: 2009-03-30 01:35:43
Autor: Marian
HAWX - bedzie hit!
Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Dawno sie tak nie luzowalem smigajac w powietrzu :)

A zatrzymac sie prawie mozna hehehe, nauczylem sie zawracac w powietrzu z piskiem ;)

Data: 2009-03-30 04:56:55
Autor: spaceman
HAWX - bedzie hit!
In pl.rec.gry.konsole Marian <mariankowalski@amorki.pl> wrote:
Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Dawno sie tak nie luzowalem smigajac w powietrzu :)

A zatrzymac sie prawie mozna hehehe, nauczylem sie zawracac w powietrzu z piskiem ;)

SprĂłbuj ace combat 6.
--
spaceman

Data: 2009-03-30 09:52:59
Autor: Marian
HAWX - bedzie hit!
spaceman wrote:
[...]

Jeszcze bardziej sie mozna wyluzowac? :D

Data: 2009-03-30 08:10:26
Autor: Wojciech Bancer
HAWX - bedzie hit!
On 2009-03-29, Marian <mariankowalski@amorki.pl> wrote:

Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Crosspost warning.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-03-30 10:34:48
Autor: KuFeL
HAWX - bedzie hit!
Marian pisze:
Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Dawno sie tak nie luzowalem smigajac w powietrzu :)

A zatrzymac sie prawie mozna hehehe, nauczylem sie zawracac w powietrzu z piskiem ;)
zassalem demo, co prawda na PC, bo konsolowo to ja caly czas PS2. Ale fakt ze od dawna nie bylo fajnego symulatora...

wieczorowo sie wypowiem.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-03-30 10:57:08
Autor: Mateusz Ludwin
HAWX - bedzie hit!
KuFeL wrote:

fakt ze od dawna nie bylo fajnego symulatora...

Właśnie zniknąłeś Team Fortress 2...
--
Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

Data: 2009-03-30 10:04:33
Autor: kamil
HAWX - bedzie hit!

"Mateusz Ludwin" <nie@spamuj.org> wrote in message news:gqq1h4$8dt$1inews.gazeta.pl...
KuFeL wrote:

fakt ze od dawna nie bylo fajnego symulatora...

Właśnie zniknąłeś Team Fortress 2...

Jako symulator kowboja albo jegomoscia skaczacego 5m w gore na bazooce?

Kamil

Data: 2009-03-30 11:19:37
Autor: Mateusz Ludwin
HAWX - bedzie hit!
kamil wrote:

fakt ze od dawna nie bylo fajnego symulatora...
Właśnie zniknąłeś Team Fortress 2...

Jako symulator kowboja albo jegomoscia skaczacego 5m w gore na bazooce?

A czego symulatorem jest HAWX?
--
Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

Data: 2009-03-30 11:35:01
Autor: Jader
HAWX - bedzie hit!
Mateusz Ludwin wrote:

A czego symulatorem jest HAWX?

Konsoli PS997.

Jader

p.s. Czy to crosspostowanie ma jakiś cel poza robieniem chlewu na 2 grupach jednocześnie? Bo taki właśnie jest jedyny efekt.

Data: 2009-03-30 09:54:58
Autor: Wojciech Bancer
HAWX - bedzie hit!
On 2009-03-30, Jader <jader2000@gazeta.pl> wrote:

[...]

p.s. Czy to crosspostowanie ma jakiś cel poza robieniem chlewu na 2 grupach jednocześnie? Bo taki właśnie jest jedyny efekt.

Nie. To jedyny cel Hikiego.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-03-30 16:25:05
Autor: Marian
HAWX - bedzie hit!
KuFeL wrote:
Marian pisze:
Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Dawno sie tak nie luzowalem smigajac w powietrzu :)

A zatrzymac sie prawie mozna hehehe, nauczylem sie zawracac w powietrzu z piskiem ;)
zassalem demo, co prawda na PC

Ja tez pecetowo :) Ale co? MAja byc jakies roznice? Nie sadze. ja gram padem na PC wiec jak na konsoli - no prawie, musze na poczatku haslo do Steama wpisac z klawiatury :)

Data: 2009-03-30 11:10:55
Autor: Paweł
HAWX - bedzie hit!
On 30 Mar, 01:35, Marian <mariankowal...@amorki.pl> wrote:
Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Dawno sie tak nie luzowalem smigajac w powietrzu :)

A zatrzymac sie prawie mozna hehehe, nauczylem sie zawracac w powietrzu
z piskiem ;)

Brzmi miło, może nawet zassam to demo, bo mam ochotę na coś lekkiego i
odprężającego. I też będę grał na pececie i na padzie, jakbym miał
większy TV to grałbym na "tiwi". Gdyby nie badziewiasty Steam, może i
można by zniwelować podział prgx, a na świecie nastałby pokój? :)

Data: 2009-03-30 20:52:31
Autor: Marian
HAWX - bedzie hit!
Paweł wrote:

Brzmi miło, może nawet zassam to demo,

Ssij bo warto :)

bo mam ochotę na coś lekkiego i
odprężającego.

Zdecydowanie tak jest :) Choc nie powiem, jak ci koles siedzi na ogonei i nei mozna sie go pozbyc to zaczynaja narastac emocje ;)

I też będę grał na pececie i na padzie, jakbym miał
większy TV to grałbym na "tiwi". Gdyby nie badziewiasty Steam, może i
można by zniwelować podział prgx, a na świecie nastałby pokój? :)

Steam for everybody!!!!

;)

Data: 2009-03-31 06:46:12
Autor: chotnik
HAWX - bedzie hit!
Pewnego pieknego dnia Mon, 30 Mar 2009 01:35:43 +0200, Marian  poslal/a
taka oto wiazanke <news:gqp0m0$e63$2news.onet.pl> na newsy:

Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Dawno sie tak nie luzowalem smigajac w powietrzu :)

A zatrzymac sie prawie mozna hehehe, nauczylem sie zawracac w powietrzu z piskiem ;)

I dziala Ci pad? Niewierze...

--
chotnik
GG: 2940083

Data: 2009-04-04 10:11:57
Autor: KuFeL
HAWX - bedzie hit!
Marian pisze:
Bo mnie sie podoba jejeje!!!

Dawno sie tak nie luzowalem smigajac w powietrzu :)

A zatrzymac sie prawie mozna hehehe, nauczylem sie zawracac w powietrzu z piskiem ;)
pogralem wczoraj pare godzin w demo. Przeczytalem chyba w Neo+ ze to ma byc symulator. Po tych paru godzinach stwierdzam raczej ze to calkiem sympatyczy shooter. A najsmieszniejsze jest jak obrywasz kilkoma pociskami i wciaz latasz... i ze na poklad mozna wciac cos kolo 150 rakiet... ta...

ale fajnie sie lata.

Choc pamietam ze najfajniejszym symultorem sprzed wiekow byl jeszcze na piecu bodajze f16 stealth fighter od microprose - jakos w polowie lat '90.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-04 10:32:39
Autor: Marian
HAWX - bedzie hit!
KuFeL wrote:

[...]

Rozrywka jest niesamowita :)

Przynajmniej sie czlowiek nie stresuje, ze z jasnego nieba przyleci rakieta i znow trzeba bedzie startowac... i znow trzeba bedzie startowac... i znow trzeba bedzie startowac... i znow trzeba bedzie startowac...;)

Data: 2009-07-15 19:48:09
Autor: doom3
HAWX - bedzie hit!

Użytkownik "Marian" <mariankowalski@amorki.pl> napisał w wiadomości news:gr760v$mu4$1news.onet.pl...
KuFeL wrote:

[...]

Przeszedlem Ace Combat 6... i wzialem sie za HAWX...

PANOWIE... HAWX to BADZIEWO jakich malo, nawet jak nie gralbym w AC6 to i tak mialbym o tym podobne zdanie, to nie jest latanie samolotem, to w ogole nie powinno nazywac sie czymkolwiek co jest zwiazane z samolotami.

W AC6 owszem tez mozesz zaladowac tone uzbrojenia itp... ale... grafika, fabula, grywalnosc... swietne replaye, nie no... DZIEN DO NOCY w porownaniu do HAWX.

W AC6 czulo sie predkosc, przestrzen, ciezar samolotu....

Jedyne co przeszkadzalo mi w AC6 to przerywniki "fabularne" z jakas banalna historyjka nudna jak flaki z olejem, na szczescie mozna bylo je skipowac.

To tyle, nadal czuje niesmak do wczorajszej 3 godzinnej straty czasu nazywanej szumnie "symulatorem" lub chociazby zrecznosciowka itp... to poprostu istny CRAP.

--
doom3

Data: 2009-07-15 20:35:02
Autor: Mateusz Ludwin
HAWX - bedzie hit!
Rzecze doom3:

W AC6 czulo sie predkosc, przestrzen, ciezar samolotu....

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Przypomina mi się jak padaki pisały w sieci że GT4 to symulator, bo
"naprawdę czuć czy jedzie się lekkim Lotusem czy terenowym 4x4" :DDDD
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the

Data: 2009-07-17 15:56:34
Autor: doom3
HAWX - bedzie hit!

Użytkownik "Mateusz Ludwin" <nie@spamuj.org> napisał w wiadomości news:h3lehn.6h8.1teren.hamstera.pl...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Przypomina mi się jak padaki pisały w sieci że GT4 to symulator, bo
"naprawdę czuć czy jedzie się lekkim Lotusem czy terenowym 4x4" :DDDD

Dobra, dobra, ja nie napisalem, ze to AC6 to symulator, ale jest to tysiackroc lepsza gra od HAWX.
Dobre "symulatory" to byly na Amisi :) np: taki F/A18 Interceptor... tam dopiero trzebabylo zaprzegnac wyobraznie, no i przeciwnikow jakos tak fajnie malo... lecialo sie przez pol jakiegos kraju sprawdzajac po koleji rozne rodzaje radarow i zastanawiajac sie jak tu podejsc 1-3 samoloty CPU :)

--
doom3

Data: 2009-07-17 21:01:42
Autor: spaceman
HAWX - bedzie hit!
In pl.rec.gry.konsole doom3 <doom3mk@o2.pl> wrote:

U?ytkownik "Mateusz Ludwin" <nie@spamuj.org> napisa? w wiadomo?ci news:h3lehn.6h8.1teren.hamstera.pl...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Przypomina mi si? jak padaki pisa?y w sieci ?e GT4 to symulator, bo
"naprawd? czu? czy jedzie si? lekkim Lotusem czy terenowym 4x4" :DDDD

[...]

Nadal powstaja dobre symulatory, np X-Plane.
--
spaceman

Data: 2009-07-23 01:30:41
Autor: sialala
HAWX - bedzie hit!
On Jul 17, 10:01 pm, spaceman <space...@bsdzine.org> wrote:

> [...]
> rodzaje radarow i zastanawiajac sie jak tu podejsc 1-3 samoloty CPU :)

Nadal powstaja dobre symulatory, np X-Plane.

ale sa jakby niekompatybilne z konsolami ;-)

Data: 2009-07-27 09:01:35
Autor: spaceman
HAWX - bedzie hit!
In pl.rec.gry.konsole sialala <mariuszborkiet@gmail.com> wrote:
> [...]

Nadal powstaja dobre symulatory, np X-Plane.

ale sa jakby niekompatybilne z konsolami ;-)

Nad czym ubolewam, bo konsola swietnie by sie do tego nadala, a moj laptop
jest za slaby, zeby to pociagnac. Pewnie target konsolowy nie lubi
symulacji.
--
spaceman

Data: 2009-08-08 00:56:36
Autor: Mateusz Ludwin
HAWX - bedzie hit!
Rzecze spaceman:

Nad czym ubolewam, bo konsola swietnie by sie do tego nadala, a moj laptop
jest za slaby, zeby to pociagnac.

Niby w jaki sposób by się nadała? Co najwyżej w symulacji szybowca.

Pewnie target konsolowy nie lubi
symulacji.

Targetkonsolowy nie lubi niczego gdzie nie ma łysych pakerów i ecziwmentów.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...

Data: 2009-08-08 13:42:53
Autor: Marian
HAWX - bedzie hit!
Mateusz Ludwin wrote:

Pewnie target konsolowy nie lubi
symulacji.

Targetkonsolowy nie lubi niczego gdzie nie ma łysych pakerów i ecziwmentów.

Serio?

Data: 2009-08-09 07:40:42
Autor: spaceman
HAWX - bedzie hit!
In pl.rec.gry.konsole Mateusz Ludwin <nie@spamuj.org> wrote:
Rzecze spaceman:

Nad czym ubolewam, bo konsola swietnie by sie do tego nadala, a moj laptop
jest za slaby, zeby to pociagnac.

Niby w jaki sposób by się nadała? Co najwyżej w symulacji szybowca.

Dlaczego Dobry wolant i jest git.

Pewnie target konsolowy nie lubi
symulacji.

Targetkonsolowy nie lubi niczego gdzie nie ma łysych pakerów i ecziwmentów.

Bzdura.
--
spaceman

Data: 2009-08-09 11:55:38
Autor: Mateusz Ludwin
HAWX - bedzie hit!
Rzecze spaceman:

Niby w jaki sposób by się nadała? Co najwyżej w symulacji szybowca.

Dlaczego Dobry wolant i jest git.

Fajnie. A gdzie kilkadziesiąt przycisków do sterowania resztą urządzeń?

Data: 2009-08-11 07:33:34
Autor: spaceman
HAWX - bedzie hit!
[...]

Na klawiaturze albo chatpadzie.