HD 5770 czy odpowiednik NVidii?

Data: 2011-02-01 13:13:23
Autor: kamil
HD 5770 czy odpowiednik NVidii?

Chce zmienic moja leciwa juz karte Ati HD 4670 na cos troche szybszego i nie kosztujacego fortuny. Grywam glownie w 1680x1050, wiekszosc to starocie i malo wymagajace strategie albo indie, z nowszych TF2 czy Company of Heroes, ktore dzialaja dobrze, ale juz Stalker czy Starcraft 2 przycinaja ze wszystkim na max i nie daj boze AA.

Myslalem o Radeonie 5770 1GB, na moje potrzeby powinien wystarczyc, ale skoro Nvidia ma dodatkowo physx to moze warto kupic jakiegos GTSa?

W miare niski pobor pradu mile widziany, bo na obecnej karcie siedzi pasywne chlodzenie Accelero S2 i chetnie zatrzymalbym je na nowej, ewentualnie dolozyl jakis niskoobrotowy wentylator, zeby calos nie pracowala jak odkurzacz.

Reszta sprzetu to Asus P5QL-E, C2D E5200 podkrecony na 3.16GHz, 4GB pamieci, Win 7.

Kamil

HD 5770 czy odpowiednik NVidii?