Data: 2009-08-09 19:09:52 | |
Autor: mar_mar | |
HD | |
co sądzicie o takim sprzęcie?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1461357 tak kształtują się ceny tego typu HD?jeździmy do tej pory cieniem 750, myslelismy o zmianie na hd do kwoty ok 30k. czy ewentualnie poradzilibyscie cos innego. dzieki za rady pozdr M-M |
|
Data: 2009-08-09 19:24:20 | |
Autor: Kuczu | |
HD | |
mar_mar pisze:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1461357 Wlascicielem tego motocykla jest Drutek, kumpel ktory czesto tu pisuje i ktory jest tu bardzo dobrze znany. Ja bralem udzial w sprowadzeniu i kupnie tego motocykla. Albo dorwij Drutka albo odezwij sie do mnie na priv. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-10 17:02:46 | |
Autor: | |
HD | |
co sądzicie o takim sprzęcie? wygląda fajnie cena raczej rozsądna (nie, nawet nie znam Drutka ;) -- pozdr janku -- |
|
Data: 2009-08-12 06:19:04 | |
Autor: Iguan007 | |
HD | |
"mar_mar" <marek_martyna@gmail.com> wrote in message news:h5mvt2$b13$1news.onet.pl... co sądzicie o takim sprzęcie? Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze jestescie gotowi zaplacic 25k za 20 letni motocykl? Czy chodzi o wartosc zabytkowa? Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za taka sama kwote? Pozdrwaiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2009-08-11 20:50:50 | |
Autor: Robert Rędziak | |
HD | |
On Wed, 12 Aug 2009 06:19:04 +1000, Iguan007
<iguan007@poczta.onet.pl> wrote: Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze Ja to sobie tak brzęczę, jako ten co koło H-D to najwyżej kiedyś przechodził (i wtedy nawet nie chciał nań spojrzeć), ale zwróciłbym uwagę na dwie rzeczy: - klasyczna (niektórzy powiedzą przestarzała) konstrukcja, V-twin 45 stopni, OHV, dwa wentyle na cylinder, wibracje, kaprysy mogą mieć swój urok, - możliwości tuningu, zarówno mechanicznego jak i estetycznego są niemal nieskończone, H-D może być chopperem, cruiserem, bobberem, cafe-racerem, flat-/streetrackerem, wreszcie przecinakiem (no dobrze, to raczej Buell) itp, itd. Może mieć 750, 883, 1200, 1400, 1700ccm, a to wszystko na podstawie dwóch rodzajów silnika i mnóstwa części dostępnych na rynku. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-12 16:03:25 | |
Autor: Jasio | |
HD [OT] | |
Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości news:slrnh83mda.9nv.rekinlazarus.wkurw.org... - możliwości tuningu, zarówno mechanicznego jak i estetycznego Teraz to trzech, chyba Vroda też liczysz? A jak tak, to może być i przecinakiem. Ostatnio pan o swojsko brzmiącym nazwisku Walter Roehrich opracował doładowany 1250ccm pojazd motocyklowy. 180 KM to już pośmiga. Bo te ich funtostopy to nie wiem jak przeliczyć, a googlać mi się nie chce. A ma 115ftlb Z ciekawostek - zbiornik paliwa w tylnej części subframe i pod siedzeniem kierowcy, a miejsce na zbiornik przeznaczono na airbox i sprężarkę. A wygląda tak: http://www.motorcycle.com/manufacturer/roehr-motorcycles-1250sc-review-86824.html Chociaż ta strona mówi o 167.6 hp przy 9000 rpm i 99.6 ft-lbs przy 8000 rpm A jeżeli komuś się ten przód nie podoba, bo widział taki w ducati - to bardzo łatwo sobie obrzydzić ten motocykl zerkając na cenę: 49 999dolarów. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-08-12 17:56:59 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] | |
Siemka
*** "Jasio" A jak tak, to może być i przecinakiem. Ostatnio pan o swojsko brzmiącym nazwisku Walter Roehrich opracował doładowany 1250ccm pojazd motocyklowy. Ja pierdole, pan o swojsko brzmiacym nazwisku to rowniez swojski patenciarz jak widac... Moto wyciosane z pucow CroMo, Al i drutu spawalniczego, sprezarka pedzona paskiem z zajebistym napinaczem jak w starych renuarach i ancug 520 (starcza do najblizszego baru bo dalej to i tak nie dojedzie). Na szczescie kola, hamulce i zawiecha fabryczna choc niewiadomo czy pan Rorhrich nie wetknal tam gdzies swojej tokareczki lub migomatu. Ogolnie totalna poracha...o ile rozumiem szeroko pojety kustomizing HD bo tam fabryke trza poprawiac zaraz po wyjezdzie z montazu - bo ani to ladne ani sprawne to balbym sie poruszac sportem zbudowanym przez tego pana. BTW pisza gdzies czy udalo mu sie sprzedac choc jedna sztuke tego cuda??? -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-12 18:28:45 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
HD [OT] | |
Tytus z Fabryki pisze:
sprezarka pedzona paskiem z zajebistym napinaczem jak w starych renuarach napinacz ma napinac a nie byc z kosmosu. i ancug 520 (starcza do najblizszego baru bo dalej to i tak nie dojedzie). do gixera 1000 mozna: http://www.1tail.com/sa/p/DRIVEN_USA_520_RACE_KIT_SUZUKI_GSXR1000_01-_05.htm a toto produkuje raptem nascie procent wiecej momentu na wale. to balbym sie poruszac sportem zbudowanym przez tego pana. Ja sie tam migomatow nie boje. KJ |
|
Data: 2009-08-12 18:32:41 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] | |
Siemka
"KJ Siła Słów" ***Ja sie tam migomatow nie boje. To juz chyba wszyscy wiedza -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-12 18:34:08 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] P.S. | |
Siemka
I te zegary z forda Ka sam mniut :) -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-12 19:59:55 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] P.S. | |
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka W kwestii formalnej: to sa zegary z V-Roda VRSCA. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 14:25:00 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] P.S. | |
Siemka
***Użytkownik "Kuczu" W kwestii formalnej: to sa zegary z V-Roda VRSCA. Znaczy sie w tym VRSCA tez montuja zegary z kaczki??? Podobaja mnie sie rowniez te krotkie nazwy motocykli HD - na amerykancow to dziala jak ma sprzet o nazwie ktorej nie jest w stanie spamietac, ale zeby od razu na swiecie sie tym chwalic??? -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-13 12:41:44 | |
Autor: Swiety Jimmie | |
HD [OT] P.S. | |
Tytus z Fabryki <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał(a):
Ale o co chodzi? Taki na przykład "GSX-R 1100 W" ma więcej znaków do spamiętania, niż VRSCA. "VTR-1000F" też za krótkie nie jest. A jak chcesz łatwiej, to mówisz "V-rod". Albo o swoim "Fire Storm". Czyli w sumie żadna różnica ;-) Pozdr, Jimmie www.jimmie.motocykle.org -- |
|
Data: 2009-08-13 14:58:13 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] P.S. | |
Siemka
***"Swiety Jimmie" VRSCA to mówisz "V-rod" Znaczy sie to jest to samo??? a nie jakas odmiana tego V-Rod'a??? ***"VTR-1000F" też za krótkie nie jest. A jak chcesz łatwiej, . Albo o swoim "Fire Storm". Pacz mnie na usta VTR, VFR, GSXR, FZR, R1 !!! i teraz Vi-rot to jeszcze jeszcze ale VRSCA - czy to nie brzmi jak Vespa??? -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-13 13:19:58 | |
Autor: Swiety Jimmie | |
HD [OT] P.S. | |
Tytus z Fabryki <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał(a):
Siemka Podstawowa. Z innymi literkami są Street Rod, Night Rod, Night Rod Special i nie pamiętam co jeszcze
Pacz mnie: XL, XLH, FXR,... No dobra, są też trochę dłuższe (np. FXDWG=Dyna Wide Glide, FLSTF = Fat Boy) o wiele dłuższe (FLHTCUI SE = Electra Glide Ultra Classic Screamin' Eagle itp)
Jak się ma wadę wymowy, albo słuchu, to może brzmieć ;-) Pozdr, Jimmie IMZ & XL -- |
|
Data: 2009-08-13 15:33:22 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] P.S. | |
Siemka
*** Podstawowa. Z innymi literkami są Street Rod, Night Rod, Night Rod Special i nie pamiętam co jeszcze Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko system wprowadzania urzadzenia zabezpieczania twojego mienia w skrocie SWUZTM. ***Pacz mnie: XL, XLH, no to takie amerykanskie rozmiary... *** No dobra, są też trochę dłuższe (np. FXDWG=Dyna Wide Glide, FLSTF = Fat Boy) o wiele dłuższe (FLHTCUI SE = Electra Glide Ultra Classic Screamin' Eagle Jak się ma wadę wymowy, albo słuchu, to może brzmieć ;-) Oczywiscie... Czekaj chlopaku przypomne Ci to jak bedziesz po pifku lub dwoch zobaczymy jak to sie wymawia i jak to brzmi... -- T i żółte (te najszypsze) i JCGWRAPW jeszcze czy/cztery godziny w robocie a potem weekend) |
|
Data: 2009-08-13 15:48:36 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] P.S. | |
Tytus z Fabryki pisze:
Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko system wprowadzania urzadzenia zabezpieczania twojego mienia w skrocie SWUZTM. Alez to jest bardzo latwy do ogarniecia system oznaczen ! Przyklad ? FXDBI - F - silnik bigtwin, X - kolo przednie duze (18-21"), D - rama typu Dyna, B - model StreetBob, I - wtrysk. FLSTC - F - big twin, L - male kolo (16"), ST - rama typu softail, C- model Heritage Classic. FLHRI - F - big twin, L - male kolo, H - rama z 2 amorami, R - model RoadKing, I - wtrysk. FLHTCUI SE - F - big twin, L - male kolo, H - rama z 2 amorami, T - owiewka (Electra), CU - model ultra classic, I - wtrysk, wersja z silnikiem Screamin Eagle. FXSTS - big twin, X - duze kolo, St - softail, S - przod typu Springer. prawda ze proste ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 16:03:46 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] P.S. | |
Siemka
***"Kuczu" prawda ze proste ? a to przepraszam teraz jarze, kurna Screamin Eagle to silnik a nie wydechy??? -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-13 18:31:36 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] P.S. | |
Tytus z Fabryki pisze:
a to przepraszam teraz jarze, Screamin Eagle to fabryczny tuner Harleya. Cos jak AMG dla Mercedesa. SE robi poszczegolne komponenty silnika, cale silniki, zaplony, wydechy itd -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-15 12:58:16 | |
Autor: newrom | |
HD [OT] P.S. | |
On Thu, 13 Aug 2009 15:33:22 +0200, "Tytus z Fabryki"
<fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote: Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko system wprowadzania urzadzenia zabezpieczania twojego mienia w skrocie SWUZTM. Tylko dlaczego cos co u nas jest sprzedawane jako powiedzmy cebe, tam jest sprzedawane jako najtchołk ? Przecie to amerykance kochaja nazwy, a japsy i jewropejczki literki. Ktore absolutnie sa z dupy wziete, nie maja takie systemu oznaczej jak HD :-/ pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2009-08-13 15:31:33 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] P.S. | |
Tytus z Fabryki pisze:
i teraz Vi-rot to jeszcze jeszcze ale VRSCA - czy to nie brzmi jak Vespa??? Ale gdzie widisz problem ? VRSC to skrot oznaczajacy generalnie V-roda. Nastepne literki konkretny model. VRSCA to byla pierwsza generacja. Podobnie sie rozroznia japonce, pogrzeb jak sie oznacza generacje np. CBR600. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 14:38:45 | |
Autor: newrom | |
HD [OT] P.S. | |
On Thu, 13 Aug 2009 14:25:00 +0200, "Tytus z Fabryki"
<fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote: Podobaja mnie sie rowniez te krotkie nazwy motocykli HD - na amerykancow to dziala jak ma sprzet o nazwie ktorej nie jest w stanie spamietac, ale zeby od razu na swiecie sie tym chwalic??? Prawde mowiac bardziej do mnie przemawiaja charlejowe, logiczne oznaczenia niz z dupy wyjete japonskie ktore cholera wie co oznaczaja. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2009-08-12 23:22:38 | |
Autor: Jasio | |
HD [OT] | |
Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości news:h5upbb$ifc$1nemesis.news.neostrada.pl... Siemka Jeeezu, ale nerwowo. Spokojnie, ja tego nie sprzedaję - po prostu chciałem pokazać, że powstaje coś na bazie _silnika_ HD, co ma aspiracje sportowe. I o ile do wyglądu mógłbym się przyczepić, to IMVHO motocykl technologicznie ani konstrukcyjnie nie odstaje od reszty motocykli w podobnie kosmicznej cenie. Howgh. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-08-13 07:26:12 | |
Autor: Tytus | |
HD [OT] | |
Siemka
*** "Jasio" Jeeezu, ale nerwowo. Ja nerwowo??? chopie ja malo z krzesla nie spadlem ze smiechu jak to zobaczylem... ***Spokojnie, ja tego nie sprzedaję - po prostu chciałem pokazać, że powstaje coś na bazie _silnika_ HD, co ma aspiracje sportowe. Just now, kiedys powstalo tez na bazie silnika od syrenki (z rozwiertem) cos co mialo aspiracje sportowe - ale niestety cuzamen nie na mocno jezdzilo a kupilem to za cene 3 letniej jafy :).... to IMVHO motocykl technologicznie ani konstrukcyjnie nie odstaje od reszty motocykli w podobnie kosmicznej cenie. Kola, zawiecha, hample i kopia ramy z bimoty czy innego egzotycznego wlocha - to sie chyba sklada na ta cene... no i marzenia pana jakiegos tam.... BTW ciekawe jak taka mechaniczna pompa oddaje moc??? bo z turbo w motocyklu to byly jaja... -- Tytus żółte najszybsze |
|
Data: 2009-08-13 08:13:18 | |
Autor: Ivam | |
HD [OT] | |
"Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:h6084e$kql$1inews.gazeta.pl...
BTW ciekawe jak taka mechaniczna pompa oddaje moc??? bo z turbo w motocyklu to byly jaja... Taka mechaniczna pompa powoduje oddawanie mocy dosc liniowo od niskich do srednich obrotow. Potem daje niewiele - dlatego np. VW w silniku 1.4 zastosowalo i kompresor i turbo. Poza tym nie powstaje zjawisko turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-08-13 08:31:00 | |
Autor: zbigi | |
HD [OT] | |
Ivam napisał(a):
"Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:h6084e$kql$1inews.gazeta.pl... Racja. Poza tym nie powstaje zjawisko turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu. A tu juz niekoniecznie ;) Dziura w dole nie przeszkadzala - niebezpieczny byl nagly i gwaltowny kop mocy. To byly te jaja, o ktorych wspomnial Tyfus :) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-08-13 10:15:01 | |
Autor: Ivam | |
HD [OT] | |
"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message news:h60btp$2ae$1news.onet.pl...
Poza tym nie powstaje zjawisko turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu. No wlasnie o to mi chodzilo - najpierw turbo-dziura, a potem nagly strzal (kiedy turbinka sie juz rozkrecila do odpowiednich obrotow). Stad wydaje mi sie, ze mechaniczny kompresor nie sprawialby takich klopotow (brak opoznienia, zatem takze brak naglego "strzalu" mocy). -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-08-13 09:36:05 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] | |
Tytus pisze:
Kola, zawiecha, hample i kopia ramy z bimoty czy innego egzotycznego wlocha - to sie chyba sklada na ta cene... Pragne zauwazyc iz Eric Buell zaczynal podobnie. Wzial silnik od Sportstera, dobudowal rame i zawieche i scigal sie tym na tyle skutecznie ze dzisiaj jego firma (kupiona z czasem przez HD, za duze pieniadze) jest potentatem w branzy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 14:26:11 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] | |
Siemka
***Użytkownik "Kuczu" Pragne zauwazyc iz Eric Buell zaczynal podobnie. I jak skonczył??? :) -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-13 15:32:05 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] | |
Tytus z Fabryki pisze:
I jak skonczył??? :) Jako znany i bogaty ? Mi by to nie przeszkadzalo :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 15:44:10 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] | |
Siemka
***Użytkownik "Kuczu" Jako znany i bogaty ? Mi by to nie przeszkadzalo :) He he troche czytalem o "fuzjach" duzych z malymi i chyba zwykle nie za rozowo to wyglada... Oczywiscie gosc jest slawny i bogaty ale ci co ich w discowery pokazuja jak "buduja" motocykle tez tacy sa (podobno) -- T i żółte (te najszypsze) P.S. Zapisalem sie na jazde probna tym z zelmerami z przodu co to podobno tak swietnie jezdzi na przednim kole - zobaczymy |
|
Data: 2009-08-13 15:51:46 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] | |
Tytus z Fabryki pisze:
He he troche czytalem o "fuzjach" duzych z malymi i chyba zwykle nie za rozowo to wyglada... tu bylo troche inaczej. Poczytaj. Oczywiscie gosc jest slawny i bogaty ale ci co ich w discowery pokazuja jak "buduja" motocykle tez tacy sa (podobno) Oni sa bogaci bo sa slawni. A sa slawni bo ich pokazuja w TV i pisza o nich w prasie. Im sa slawniejsi tym maja wiecej klientow. Im maja wiecej klientow tym wiecej kaza sobie placic i tym sa bogatsi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 16:24:59 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] | |
Siemka
***Użytkownik "Kuczu" tu bylo troche inaczej. Poczytaj. Czytam, tzw americam dream: "Obco brzmiąca nazwa wzięła się od nazwiska twórcy sportowych jednośladów - Erica Buella. Wcześniej pracował on w zakładach Harleya oraz brał udział w wyścigach motocyklowych. W 1984 roku Eric Buell postanowił samodzielnie zająć się produkcją motocykli; pierwsze maszyny skonstruował w przydomowej szopie. Z czasem produkcja jednośladów osiągnęła poziom kilkudziesięciu egzemplarzy rocznie. Z uwagi jednak na ograniczone środki finansowe o poważniejszym rozwoju przedsiębiorstwa nie było mowy. Jedynym sposobem na rozwinięcie skrzydeł okazało się utworzenie spółki z Harleyem Davidsonem. Miało to miejsce w 1993 roku. Harley objął 49 proc. udziałów w nowym przedsięwzięciu. Sprzedaż szybko wzrosła - w 1996 roku Buell znalazł już ponad 2,5 tys. klientów. Taki sukces spowodował, że Harley postanowił mieć markę Buell na własność i w 1998 roku wykupił od Erica Buella pozostałe udziały, pozostawiając mu jedynie 2 proc. Obecnie twórca sportowej marki jest szefem działu technicznego Buella. " No to se gosc potworzył motocykle...obecnie zapewne wybiera co lepsze rozwiazania mlodych inzynierow i sygnujac je swoim nazwiskiem puszcza w swiat... -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-13 15:27:44 | |
Autor: Robert Rędziak | |
HD [OT] | |
On Thu, 13 Aug 2009 16:24:59 +0200, Tytus z Fabryki
<fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote: No to se gosc potworzył motocykle...obecnie zapewne wybiera co lepsze rozwiazania mlodych inzynierow i sygnujac je swoim nazwiskiem puszcza w swiat... Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu egzystencję: http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/ I szczerze mówiąc to mnie się takie podejście nie podoba. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-13 17:34:44 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] | |
Siemka
***"Robert Rędziak" Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu egzystencję: http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/ Wlasnie mialem o tym napisac - powszechnie wiadomo, kazdy tworca jest szczesliwy jak mu ksiegowi i spece od marketningu kaza chlasnac wlasny plod...az dziwne, ze w przydomowej szopie nie rozpoczal produkcji... Choc cholera wie w ameryce to moze rowniez czesc tej ich normalnosci -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-13 18:43:30 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] | |
Robert Rędziak pisze:
Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu I dobrze zrobil bo Blast to byla maksymalna porazka, takie niewiadomoco. Nie wiem kto to w ogole kupowal. Pomysl ujebania jednego cylindra i zrobienie z tego singla byl wlasnie wymyslem jakichs jebnietych ksiegowych. Na szczescie ktos poszedl po rozum do glowy i zrobil z tego ladne metalowe szesciany ze zlomu. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 18:58:03 | |
Autor: Robert Rędziak | |
HD [OT] | |
On Thu, 13 Aug 2009 18:43:30 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com>
wrote: I dobrze zrobil bo Blast to byla maksymalna porazka, takie niewiadomoco. Nie wiem kto to w ogole kupowal. Pomysl ujebania jednego cylindra i zrobienie z tego singla byl wlasnie wymyslem jakichs jebnietych ksiegowych. Na szczescie ktos poszedl po rozum do glowy i zrobil z tego ladne metalowe szesciany ze zlomu. Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na pierwszy (zresztą to był ponoć jeden z ulubionych motocykli w szkołach jazdy). Ba, niektórzy nawet ścigali się we flat-tracku motocyklami z silnikiem Blasta. Nie każdy ma też potrzebę posiadania półtoralitrowej (z hakiem) krowy. I rozumiem, że mały thumper nie przystaje do elitystycznej marki, ale można się zeń wycofać po cichu, a nie publicznie pokazywać taki przyrost zajebistości, że od teraz będziemy srać na to co nas żywiło. To było po prostu niesmaczne zagranie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-13 22:05:29 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] | |
Robert Rędziak pisze:
Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na No ale pelno jest tego typu motocykli na rynku wiec w czym problem ? Ba, niektórzy nawet ścigali się we flat-tracku A niektorzy jezdza w minizuzlu motorowerami z silnikiem rometa Nie każdy ma też potrzebę posiadania półtoralitrowej (z hakiem) krowy. A to Buell takie robi ? Pierwsze slysze
Zawsze sie mozesz obrazic i nie kupic sobie Buella ! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 20:34:47 | |
Autor: Robert Rędziak | |
HD [OT] | |
On Thu, 13 Aug 2009 22:05:29 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com>
wrote: Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na Aczkolwiek Blast był dosyć charakterystyczny, taki... buellowaty. Zawsze sie mozesz obrazic i nie kupic sobie Buella ! Zrobił to za mnie mój portfel i nie kupię sobie Buella :P r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-12 18:39:15 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
HD [OT] | |
Siemka
"Jasio" Tego nie doczytalem Sighs: a.. What's a Roehr? -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-08-13 06:47:08 | |
Autor: Robert Rędziak | |
HD [OT] | |
On Wed, 12 Aug 2009 16:03:25 +0100, Jasio <bylystudent@gazeta.pl>
wrote: - możliwości tuningu, zarówno mechanicznego jak i estetycznego A nawet nie wiem, jak jest z wyrodkiem. A jak tak, to może być i przecinakiem. Właściwie to może być wszystkim. A najweselsze jest to, że jak się uprzeć to dałoby się zbudować cały motocykl, korzystając w znikomym stopniu (a może nawet wcale?) z części fabrycznych i wciąż będzie to ta sama rodzina (i nie mam na myśli rezania takiego, jak w przypadku pewnej polskiej repliki H-D sprzed lat). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-13 09:17:27 | |
Autor: Kuczu | |
HD [OT] | |
Robert Rędziak pisze:
Właściwie to może być wszystkim. A najweselsze jest to, że jak Nie musisz sie wcale upierac. Wystarczy gruby katalog z czesciami aftermaketowymi i gruby portfel. Wiele firm oferuje nawet kompletne Kit-y abys nie musial sam sie meczyc z wyszukiwaniem :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-11 23:10:42 | |
Autor: Sil | |
HD | |
On 09-08-11 22:19, Iguan007 wrote:
Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze bĹotniki sÄ metalowe a nie plastikowe :-) i wiele wiele innych... Mozna usiasc na skrzynce przed odpalonym sprzetem, gapic sie na ten trzesacy sie silnik przez godzine i walnÄ Ä trzy browce tylko siÄ gapiÄ c OdsiewajÄ c caĹÄ tÄ filozofiÄ hogowskÄ made in china, hd to motory trwaĹe, proste, miĹe do prostego serwisowania w garaĹźu przy piwku i wbrew pozorom bardzo porzÄ dnie wykonane sil |
|
Data: 2009-08-11 23:25:23 | |
Autor: Monster | |
HD | |
Iguan007 pisze:
Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD zePo prostu każdy lubi co innego,też się mnie ludzie pytają czemu nie Japonia,byłaby nowsza szybsza itp,osobiście bardziej kręci mnie posiadanie motocykla którego np w Wawie są w porywach ze 2-3 szt:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-08-12 17:12:12 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
HD | |
Iguan007 pisze:
Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze Aaa moja ulubiona dykteryjka humorystyczna na temat ha-de, czoperow itp. -Wiecie Oni tacy smutni i powazni na tych sprzetach jezdza.. dlaczego? -A jakibys byl/byla jakbys jezdzil/a motocyklem ktory nie hamuje, nie skreca i nie przyspiesza? :) <-- - tu jest emotikon -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-08-13 21:42:54 | |
Autor: Swiety Jimmie | |
HD | |
Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisał w wiadomości
Taaaak, Grzesiu. I mniej więcej co tydzień widzisz potwierdzenie tej tezy kiedy najpierw widzisz mnie "przed", z "bananem" do dołu, a potem "po", z "bananem" do góry. Banan wraca w pozycję "neutral" kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki i zapinam kłódkę na dolnej półce ;-) Pozdr, Jimmie ;-) |
|
Data: 2009-08-13 23:58:57 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
HD | |
Swiety Jimmie pisze:
Taaaak, Grzesiu. I mniej więcej co tydzień widzisz potwierdzenie tej tezy kiedy najpierw widzisz mnie "przed", z "bananem" do dołu, a potem "po", z "bananem" do góry. Banan wraca w pozycję "neutral" kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki i zapinam kłódkę na dolnej półce ;-) Ty jestes niereprezantytwna probka tych pierdolnietych inaczej, wiec sie nie liczysz ;) -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-08-12 19:56:49 | |
Autor: Kuczu | |
HD | |
Iguan007 pisze:
Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze A najlepsze jest to ze nim pojezdzisz kilka lat i znowu go sprzedasz za 25k :) Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za Sprobuj a zrozumiesz :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-12 21:45:27 | |
Autor: Laphroaig | |
HD | |
Kuczu wrote:
Yo, Hm, ja sie przejechalem ale nie zrozumialem tego fenomenu;) Natomiast wiem, ze nastepny, po sportsterze bedzie tylko HD :). Pisalem jakies 3 tyg temu, ze wymienilem dragstara na sporciaka. Moze nie jest to pelnowartosciowy HD ale i tak radocha jest wieksza niz na wszystkim innym na czym jezdzilem. Moze to jakas magia, dzialanie legendy? I ta magia powoduje, ze nie moge usiedziec tylko ciagle bym biegal do garazu przygladac sie co by tu przerobic :). Po przejechaniu 1300km (600 km trasy latwiej znioslem niz na dragstarze ) moge zaapelowac do posiadaczy dragstarow: "Panowie, nie idzcie ta droga!" -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-08-12 22:33:02 | |
Autor: Sil | |
HD | |
On 09-08-12 21:45, Laphroaig wrote:
wymienilem dragstara na sporciaka. Moze nie jest to pelnowartosciowy HD jak dla mnie to sport bardziej niz electra sil |
|
Data: 2009-08-12 22:56:25 | |
Autor: Kuczu | |
HD | |
Sil pisze:
jak dla mnie to sport bardziej niz electra Mysle ze porownujesz zle motocykle. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-12 23:28:33 | |
Autor: Sil | |
HD | |
On 09-08-12 22:56, Kuczu wrote:
toć ja wiem, że to inne klasy, ale chodzi mi tylko o moje osobiste odczucia z użytkowania względem oczekiwań, które przecież każdy ma wobec moto. Sportem na codzień jeździ żona, ja od czasu do czasu i zawsze jestem pod wrażeniem surowości tego motorka, choćby (porównując do dajny) noises z silnika, wrzucenie jedynki (jak nie jebniesz to zawsze zgrzytnie), obsługa sprzęgła, zawieszenie typu zero amortyzacji, no mirrors powyżej 110km/h, i nie wiem czy jakieś inne moto na świecie tak łączy tradycję z nowoczesnością (ultra fajny system czujników automatu wyłączania kierunków i spuszczanie oleju w 3 sekundy przez zdjęcie gumowej rurki z bolca...). Jak dla mnie jeśli szukać technicznego klimatu w HD to sport ma go więcej niż dajna, ale jednak... wolę dajnę sil |
|
Data: 2009-08-12 23:29:11 | |
Autor: Jasio | |
HD | |
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:h5va9t$vg7$1news.onet.pl... Sil pisze: Aha, nowy Wide Glide też jest. Ale może nie będę pisał, ani linków wstawiać, bo mnie Tytus zje. No, jeden, malutki. http://www.motorcycle.com/manufacturer/harley-davidson/2010-harleydavidson-dyna-wide-glide-review-88612.html Pod tym linkiem również Fat Boy Lo. Z czymś, co mi się nigdy w Hadecji nie podobało - pełnym kołem. Ale tym razem również z przodu. Fu, fu i jeszcze raz fu w kierunku koła przedniego. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-08-13 09:20:10 | |
Autor: Kuczu | |
HD | |
Jasio pisze:
Pod tym linkiem również Fat Boy Lo. Ale FatBoye zawsze mialy pelne oba kola. To jest jeden ze szczegolow ktory rozni go od reszty, a zwlaszcza od Heritage. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-13 10:19:47 | |
Autor: Jasio | |
HD | |
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:h60erg$a5i$1news.onet.pl...
Jasio pisze: I dlatego fu. Najważniejszy szczegół psujący bardzo ładną resztę, IMHO. Zresztą, przemawia przeze mnie zawiść, bo mnie nie stać (: -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-08-12 23:10:27 | |
Autor: Laphroaig | |
HD | |
Sil wrote:
jak dla mnie to sport bardziej niz electra No tak, o Electrze nie myslalem, dla mnie pelnowartosciowy HD to softail albo dyna. Klasa touring mi sie nie podoba, to juz sa kanapy a nie motocykle -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-08-12 23:32:13 | |
Autor: Jasio | |
HD | |
Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości news:h5vb44$275$1news.onet.pl...
Sil wrote: Taaa, a jak dziś śmignął mi na ulicy koleś na Goldwingu to zrobił to w iście skuterowym stylu. Kask otwarty, a jakże. Do kompletu krótkie spodenki i t-shirt. Ale wcisnął się w taki wąski kanion, że 90% skutersynów by odpuściło. Więc nie zawsze te kanapy takie nieruchawe są, panie dziejku. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|