HD Player czy nagrywarka DVD ?

Data: 2009-04-25 10:55:28
Autor: Zenek
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Mam dylemat. Czy kupić HD Playera czy nagrywarkę DVD z dyskiem. Z jednej strony płyty CD/DVD nie są mi do niczego potrzebne, wszystko i tak się załatwia przez pamięci USB/SD. Z drugiej strony potrzebuję czasem coś nagrać z telewizji... O ile wiem nie ma HD Playerów umożliwiających nagrywanie z telewizji na dysk (a to byłoby idealne rozwiązanie). HD Player obsługuje większą liczbę formatów niż najbardziej zaawansowana nagrywarka DVD i to jego kolejny plus. Jednocześnie nie wiadomo jak się potoczy sprawa z płytami Blue-
ray... A nie opłaca się kupować i nagrywarki DVD do programów telewizyjnych i HD Playera do odtwarzania filmów. Jak uważacie? Zenek

Data: 2009-04-26 14:09:26
Autor: Kucing
Dnia Sat, 25 Apr 2009 10:55:28 +0000 (UTC), Zenek napisał(a):

O ile wiem nie ma HD Playerów umożliwiających nagrywanie z telewizji na dysk (a to byłoby idealne rozwiązanie).

Zgadza się, to byłoby rozwiązanie idealne. Już dzisiaj masz pamięci USB o
pojemności 64 GB, płyty są bezużyteczne (o ile nie korzystasz z
wypożyczalni a wszystko masz w formie "komputerowej"). Myślę, że prędzej
czy później nangrywarki HD się pojawią.

--
- Kucing -

Data: 2009-04-27 14:54:04
Autor: Chris
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Internauta Kucing (kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com) w wiadomości
news:133knzh8sl9us$.dlgkucing.ing nabazgrał(a):

[...]

A gdzie sprzedają filmy na flashu ?? wydaje mi się że ciągle jedyną formą sprzedaży są płyty.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-04-27 14:24:05
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 27.04.2009 Chris <actchris@aster.pl> napisał/a:
[...]

Sprzedaży tak ;) Dystrybucji nie. A nawet z płyty to widzisz problem zgrać
iso na flasha?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-28 09:31:58
Autor: Kucing
Dnia Mon, 27 Apr 2009 14:54:04 +0200, Chris napisał(a):

[...]

Tak, mogłem dodać "i o ile nie kupujesz filmów/gier/muzyki na płytach".
Większość ludzi, którzy wszystko to ściągają sobie, nie potrzebują płyt. Bo
wszystko można zgrać na flasha.

--
- Kucing -

Data: 2009-04-28 12:13:47
Autor: Chris
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Internauta Kucing (kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com) w wiadomości
news:94ytfrrz2ojs$.dlgkucing.ing nabazgrał(a):

Znaczy kradną ..... :)

Data: 2009-04-28 15:07:29
Autor: Kucing
Dnia Tue, 28 Apr 2009 12:13:47 +0200, Chris napisał(a):

> [...]

Tak, mogłem dodać "i o ile nie kupujesz filmów/gier/muzyki na płytach".
Większość ludzi, którzy wszystko to ściągają sobie, nie potrzebują płyt.

Nie to jest tematem rozmowy.
Tematem rozmowy jest alternatywa: nagrywarka DVD - HD player i proponuję
się trzymać tematu a nie wdawać w bzdurne (bo nierozwiązywalne) dyskusje
światopoglądowe.

Do Pana pytającego założyciela tematu: jeśli chcesz mieć zarówno możliwość
nagrywania programów z telewizji oraz odtwarzania plików komputerowych
musisz NIESTETY kupić i nagrywarkę DVD z dyskiem i player HD. Na szczęście
wszystko możesz razem połączyć i sterować pilotem. W 1500 zł spokojnie się
zmieścisz.

--
- Kucing -

Data: 2009-05-20 13:05:03
Autor: ::: Matravers. Ltd :::
HD Player czy nagrywarka DVD ?
O ile wiem nie ma HD Playerów umożliwiających nagrywanie z
telewizji na dysk (a to byłoby idealne rozwiązanie).

A nieprawda, już są:

Przenośna Multimedialna nagrywarka z pilotem
http://allegro.pl/item639169778_przenosna_multimedialna_nagrywarka_z_pilotem.html

1TB Multimediany dysk z nagrywarką i pilotem!!!!
http://allegro.pl/item639174258_1tb_multimediany_dysk_z_nagrywarka_i_pilotem.html

Pozdrawiam
Matravers

Data: 2009-05-20 18:07:35
Autor: Lusnia
::: Matravers. Ltd ::: pisze:
[...]

Nie ma.
Mylisz HD (Hard Disc) z HD (High Definition)
Przeszukuję (bezskutecznie) Internet w poszukiwaniu nagrywarki HD z WEJśCIEM Komponent i nagrywającej w formacie przynajmniej 720p...
Pozdrawiam
Jerzy

Data: 2009-05-20 19:35:39
Autor: Krzysztof Duchnowski
Lusnia pisze:

Nie ma.
Mylisz HD (Hard Disc) z HD (High Definition)
Przeszukuję (bezskutecznie) Internet w poszukiwaniu nagrywarki HD z WEJśCIEM Komponent i nagrywającej w formacie przynajmniej 720p...

I chyba długo nie będzie - przynajmniej dopóki chińczycy się za to nie wezmą.
Nagrywanie przez HDMI jest zabronione w standardzie. Studia filmowe by oszalały ze wściekłości gdyby ktoś taki sprzęt konsumencki wypuścił.

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
pl.rec.kino-domowe FAQ - http://clonex.f1.pl/faq.html

Data: 2009-05-20 22:45:45
Autor: Wiewior
Użytkownik "Krzysztof Duchnowski" <qx75@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:bkrde6-va4.ln1Yakumo.Tsukamoto.net...
Nagrywanie przez HDMI jest zabronione w standardzie. Studia filmowe by oszalały ze wściekłości gdyby ktoś taki sprzęt konsumencki wypuścił.

*Może* być zabronione. Takie coś:
http://www.matrox.com/video/en/products/mxo2/
bez problemu pozwala nagrywać z HDMI.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2009-05-20 23:46:22
Autor: Krzysztof Duchnowski
Wiewior pisze:

[...]

I jak rozumiem uważasz, ze to jest sprzęt domowy, tak?
Jak dla mnie sprzęt za 7k PLN za wersję dużą i prawdopodobnie 5k PLN za wersję mini ( jeszcze nie ma cen na mini ) to nie sprzęt konsumencki tylko profesjonalny.
W dodatku na pewno nie obsługuje HDCP czyli z TV/Blu-ray nic nie nagrasz.

Jest takie urządzenie, nazywa się "HDFury". Usuwa HDCP z sygnału ale ze względy na obostrzenia prawne nie można takiego sygnału wyciągnąć w wersji cyfrowej. Pozostaje sygnał VGA lub Component YUV. Też HD ale trzeba go z powrotem digitalizować jeśli chciałbyś zapisać.

Wracamy więc do punktu wyjścia.

Co lepsze, są tunery SAT HD z dyskami które pozwalają nagrywać materiał HD z satelity - w pełnej cyfrowej jakości. Ale tylko z satelity i nie są tanie ;P

Data: 2009-05-21 11:16:20
Autor: Chris
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Internauta Krzysztof Duchnowski (qx75@cbpmgn.barg.cy) w wiadomości
news:eaaee6-8dr.ln1Yakumo.Tsukamoto.net nabazgrał(a):

Co lepsze, są tunery SAT HD z dyskami które pozwalają nagrywać materiał HD z satelity - w pełnej cyfrowej jakości. Ale tylko z satelity i nie są tanie ;P

A coś takiego:
http://www.tvix.co.kr/eng/products/PVRR-3310.aspx
+
http://www.tvix.co.kr/Eng/products/tunert430.aspx

Troszkę na około ale może ??

Data: 2009-05-21 16:10:57
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Krzysztof Duchnowski napisał:
Co lepsze, są tunery SAT HD z dyskami które pozwalają nagrywać materiał HD z satelity - w pełnej cyfrowej jakości. Ale tylko z satelity i nie są tanie ;P

A jeśli są to tunery combo to nie potrafią zapisać sygnału naziemnego?

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-05-21 18:40:17
Autor: Krzysztof Duchnowski
Bartłomiej Zieliński pisze:
[...]

No tak, zapomniałem... mamy przecież parę programów HD w TV naziemnej... nie licząc testówek DVB-T

Oczywiście, jak kupisz tuner SAT z możliwością podpięcia dodatkowych głowic to możesz sobie jako druga/czwartą wsadzić DVB-T MPEG4 i nagrywać z naziemnej - proszę bardzo:

http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=87&id=1047 ( ca. 2k PLN )
http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=87&id=1078 ( ca. 0,3k PLN )
dysk twardy do tego to juĹź grosze

Data: 2009-05-22 12:47:47
Autor: Bartłomiej Zieliński
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Użytkownik Krzysztof Duchnowski napisał:
No tak, zapomniałem... mamy przecież parę programów HD w TV naziemnej... nie licząc testówek DVB-T

Nawet nie musi być HD, ale z naziemnego też powinno dać się nagrać.

http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=87&id=1047 ( ca. 2k PLN )
http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=87&id=1078 ( ca. 0,3k PLN )
[...]

Fajny tuner, jakoś go wcześniej nie znalazłem. W podobnej cenie (jeśli nie tańsze) są też takie, co już mają DVB-T2 wbudowane i PVR Ready.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-05-22 19:03:59
Autor: Krzysztof Duchnowski
[...]

Pytanie było o HD... przynajmniej w pewnym momencie w którym się włączyłem.

[...]

Akurat ten mnie interesował z innego powodu ( Linux, sharing, te rzeczy ) i tego zapamiętałem.

Data: 2009-05-23 05:52:47
Autor: Bartłomiej Zieliński
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Użytkownik Krzysztof Duchnowski napisał:
Pytanie było o HD... przynajmniej w pewnym momencie w którym się włączyłem.

No tak... te nieszczęsne skróty... dożyliśmy czasów, kiedy kupując urządzenie FullHD nie dostajemy bynajmniej pełnego twardego dysku  ;-)

Akurat ten mnie interesował z innego powodu ( Linux, sharing, te rzeczy ) i tego zapamiętałem.

Tak czy inaczej ciekawa maszynka, mnie się w niej podoba wymienny tuner.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-05-23 09:22:35
Autor: Krzysztof Duchnowski
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Bartłomiej Zieliński pisze:

Pytanie było o HD... przynajmniej w pewnym momencie w którym się włączyłem.

No tak... te nieszczęsne skrĂłty... doĹźyliśmy czasĂłw, kiedy kupując urządzenie FullHD nie dostajemy bynajmniej pełnego twardego dysku  ;-)

Ja się odniosłem do postu "Luśni":
[...]

  i moja odpowiedĹş była bezpośrednio do tego postu a potem dalej się rozszerzyła na problem nagrywania z HDMI więc "nieszczęsne skrĂłty" nie mają nic do rzeczy, a dyski twarde to nie "HD" tylko "HDD" ( hard disk drive ).

Data: 2009-04-26 20:32:07
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Zenek napisał:
O ile wiem nie ma HD Playerów umożliwiających nagrywanie z
telewizji na dysk (a to byłoby idealne rozwiązanie).

http://www.allegro.pl/item621075021_nagrywarka_hdd_bluewin_tv300_80gb.html
Może nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwać, ale to jest urządzenie, nagrywające z TV na dysk.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-04-26 20:52:29
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Zenek" <zenek.pregi@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsuq70$fqt$1inews.gazeta.pl...
Mam dylemat. Czy kupić HD Playera czy nagrywarkę DVD z dyskiem. Z jednej
strony płyty CD/DVD nie są mi do niczego potrzebne, wszystko i tak się
załatwia przez pamięci USB/SD.

Tak ? kurcze nie spotkalem się jeszcze z filmem/muzyka na nośnikach usb/sd ....

Data: 2009-04-27 00:10:35
Autor: Seba_Fan
HD Player czy nagrywarka DVD ?

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:gt2ahc$6h1$1inews.gazeta.pl...

[...]

ale mozna juz kupic takie, ktore nie sa na zadnym z tych nosnikow, a dopiero je pobierasz przez Internet i zapisujesz tam gdzie chcesz

Data: 2009-04-27 23:10:26
Autor: Adam Dybkowski
Kot Prezydenta pisze:

[...]

Na pendrive'a czy kartę SD nagrywasz pliki zakupione np. w sklepie
iTunes. Fizyczny nośnik CD/DVD/BD nie jest do niczego potrzebny.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-04-29 22:44:59
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:gt5702$9f4$2news.wp.pl...
Kot Prezydenta pisze:

[...]

to iTunes zaczęło obsługiwać nasz kraj ? ;-)

Data: 2009-04-28 05:32:29
Autor: Bayard123
On 25 Kwi, 12:55, "Zenek" <zenek.pr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Witam serdecznie
 polecam nagrywarkę np Woxter I-cube 35 Rec High  z HDD :
http://www.c4i.com.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=166&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=1

w tym przypadaaku nagrasz sygnałz  analogowej telewizji/kablóki  na
dysk

albo lepsze Dvico Tvix 6500 z tunerem telewiyjnym T-430 (o  ile jesteż
w zasięgi nadawania DVB-T w Polsce ):http://www.c4i.com.pl/index.php?
page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=17&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=1
w tym przyadku nagrasz cygnał cyfrowy z naziemnej telewizji DVB-T
wtym program HD TVP HD (w Warszawie obecnie 9 programów TV)

Data: 2009-05-21 11:04:24
Autor: Chris
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Internauta Zenek (zenek.pregi@WYTNIJ.gazeta.pl) w wiadomości
news:gsuq70$fqt$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

[...]

Dla tego ja mam UPC HD z nagrywarką i nagrywam sobie filmy/programy HD na dysk i oglądam jak jestem w domu i mam na to czas :)