HD Player czy nagrywarka DVD ?

Data: 2009-05-21 11:04:24
Autor: Chris
HD Player czy nagrywarka DVD ?
Internauta Zenek (zenek.pregi@WYTNIJ.gazeta.pl) w wiadomości
news:gsuq70$fqt$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

Mam dylemat. Czy kupić HD Playera czy nagrywarkę DVD z dyskiem. Z jednej
strony płyty CD/DVD nie są mi do niczego potrzebne, wszystko i tak się
załatwia przez pamięci USB/SD. Z drugiej strony potrzebuję czasem coś
nagrać  z telewizji... O ile wiem nie ma HD Playerów umożliwiających
nagrywanie z  telewizji na dysk (a to byłoby idealne rozwiązanie). HD
Player obsługuje  większą liczbę formatów niż najbardziej zaawansowana
nagrywarka DVD i to jego  kolejny plus. Jednocześnie nie wiadomo jak się
potoczy sprawa z płytami Blue- ray... A nie opłaca się kupować i
nagrywarki DVD do programów telewizyjnych i  HD Playera do odtwarzania
filmów. Jak uważacie? Zenek

Dla tego ja mam UPC HD z nagrywarką i nagrywam sobie filmy/programy HD na dysk i oglądam jak jestem w domu i mam na to czas :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

HD Player czy nagrywarka DVD ?